Hehe! Den er klassisk og gjenbrukbar. Alltid.Og som alltid er svaret «prøv selv da vel».
Noe av grunnen til min egen innstilling er nettopp det å ha prøvd, og med mange forskjeller som forsvant som resultat.
mvh
Hehe! Den er klassisk og gjenbrukbar. Alltid.Og som alltid er svaret «prøv selv da vel».
Nå har jeg ikke gitt meg inn i tweak-verden enda. Kanskje er jeg også mer tolerant til at hva andre opplever ikke nødvendigvis betyr det samme for meg hvis jeg gjør det samme. Men uten å ta de andres opplevelse fra dem, og så lar jeg dagen gå videre.Dingser som tres ned på både det ene og det andre, eller et stadig større utvalg av ting å putte under ting som erstatter hverandre, og det stadig kommer en leverandør med bedre produkter. pokkersen heller.
Og som alltid er svaret «prøv selv da vel».
Takk! Veldig mange forskjeller oppleves i beste fall så minimale, at det er mest en "why bother"?Hehe! Den er klassisk og gjenbrukbar. Alltid.
Noe av grunnen til min egen innstilling er nettopp det å ha prøvd, og med mange forskjeller som forsvant som resultat.![]()
Det der er vel ikke å regne som en liten fyrstikk en gang her på HFSTakk! Veldig mange forskjeller oppleves i beste fall så minimale, at det er mest en "why bother"?
Tenker at mange bytter vi har gjort/gjør er kun for gleden av noe nytt i hus (og jeg undervurderer ikke den gleden),
og forskjellene vi "hører", er mest for å rettferdiggjøre pengebruken.
Men - vi koser oss underveis!
Morten - kaster brannfakkel i natt.![]()
Det er glimt herfra også, sammen med stikkene. Noe av min undring etter å ha ajourert meg er nettopp om det du beskriver om forumet er sånn det var.Forumet der vintage, DIY og en og annen Technics er den rette lære og kabler, vibrasjonsdemping og strømrens er temaer som leder rett i skjærsilden.
Hvis man ikke gjemmer seg i egen tråd da…
Dette sagt med største mulige lettsinn og glimt i øyet for ordens skyld
Summen er gøy og hobbyer skal være gøy.
LEKER!!!!! Her mener jeg det er på plass å sitere og skrive om William Shankly sitt sitat om fotball. "Someone said to me 'To you tweaks is a matter of life or death!' and I said 'Listen, it's more important than that'".@ou812rh leker med både tweaks og med skjebnen hva angår fargevalg og WAF osv. osv.
Takk for dette innlegget, @vim !!Ja til mer lek & morro, vennlige stikk og vennskapelig trakassering. Det blir det et levende HFS av og kanskje et lite frikvarter fra dagens horrible nyhetsbilde på den samme PC/mobilskjermen.
Roda: Jeg vil advare før du kaster deg ut i det dypeste mørke.Ikke grus dette, @pelsjeger
Veldig nyttig input. Jeg får låne et par C7, sånn at jeg får høre selv.
Tipper det blir litt kaldtvann i blodet å bytte tilbake til C1 også, de ER gode
Har sett sånne Graham og har dem på lista
Takk
mvh
Hei @Finn MJeg vil advare før du kaster deg ut i det dypeste mørke. De siste dagene har jeg nemlig funnet ut at det er der jeg har oppholdt meg de siste 15 årene. Man vet nemlig ikke at man har vært der før man kommer ut i lyset igjen
I 2009 (tror jeg det var) solgte jeg Dynaudio Contour 1,4S. Og så ble det mørkt.
Ikke det at 1,4S var verdens beste, men en meget god musikkformidler.
Jeg tror ihvertfall at du kommer til å savne diskantelementet i C1. Du vil bare ikke merke det før du tar høyttalerne frem igjen etter å ha hatt en lang pause.
Greit: jeg forstår, alle kan bli lei av å ha samme lyden i 6 år, vet at det er leeeenge! Men... vær nå uten C1 i noen uker, kanskje du burde gi de en pause like lenge som Moses var på det fjellet... 40 dager var det vel. Da tror jeg du vil se lyset igjen![]()
Nja. Har tenkt på dem, men får ikke helt trigget løsta.Du har ikke snusa på doxa-boxa? Denne står på listen min over hete poteter.
Du er velkommen til Hønefoss når som helst!Nja. Har tenkt på dem, men får ikke helt trigget løsta.
Kanskje om jeg hører dem altså.![]()
mvh
Enig med deg om «good feelings» for en taler eller et annet produkt, det er litt sånn at man føler og synes at dette er det JEG vil ha og man trives veldig godt med detDynaudio C1 Platinum Mocca, last of it's kind, er egentlig planlagt å være her veldig lenge. Mye lengre enn 5-6 år. Så får vi se hva erfaringene gjør med planene.
Vis vedlegget 1099218
mvh