HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Ja, han var ikke så smart han som solgte deg denne riia'n ;D
Den der var jo bare helt rå! -mange watt er den på da?RoDa skrev:Han var en veldig fair, ordentlig og svært imøtekommende kar som ga meg tilbudet om å kjøpe den.
Jeg er veldig glad for det.
Den låter "litt" bedre enn garasjeanlegget ;D ;D
Mvh
Rolf
Hei,brukte 2,5cm Glava inni ramma og 5cm Rockwool stålstenderplate(hard Rockwool) bak ramma.kledde stålstenderplata inn med høyttalerstoff fra Biltema og avsluttet med Pergo trinnlydplate bakerst.Skrudde 60mm skruer igjennom trinnlydplata og inn i ramma.Ikkje glem festevinkler først da Dette ble pent visuelt,det sorte stoffet lager en kledelig skygge på veggen og gir inntrykk av at bildet svever Har 8 bilder i forskjellige størrelser nå og det har hatt formidabel effekt,anbefalesRoDa skrev:Takker Finn M og atonal
Fikk rasket med meg et bilde til å fylle tomrommet på veggen.
Godt med plass bak for å fylle med akuplate
Får bruke litt til på å finne ut hva som skal være der på sikt......
Peiskosen er sterkt redusert etter de siste dagers USC
Men angrer ikke på at peisen ble borte.
Mvh
Rolf
Kjøper du hasj på nettet nå?RoDa skrev:Takker, gismo. Får se om det blir opphold i helga så jeg kan klippe litt mer.
Men i dag kom det pakke!!
R
;D ;D ;Drolfozzy skrev:Kjøper du hasj på nettet nå?RoDa skrev:Takker, gismo. Får se om det blir opphold i helga så jeg kan klippe litt mer.
R
Det blir flott i helga, så det er bare å vatre og klippeRoDa skrev:Takker, gismo. Får se om det blir opphold i helga så jeg kan klippe litt mer.
R
Hehe, det er ikke verre enn en grønn konvolutt, resirk istedet for bobleplastFinn M skrev:Gift eller ikke... Tror heller dette er sot fra peisen som du har fått i retur....
Har nok ikke det.RoDa skrev:Har du en sånn til din også, emotikon?
Det var da "skikkelig" størrelse på den da RoDa 8) Skjønner at du tar mye stueplassRoDa skrev:Fikk opp en 150 x 150 x 40 cm diffusor forleden dag og det hjalp godt!
Har i lydens tjeneste tatt en stor del av stua, må man så må man
Mvh
Rolf
Takk, vreden. Det er egentlig ikke noe utrolig i dette for de som driver med det til daglig, men for meg er det veldig moro å få til noe med hendene.vredensgnag skrev:Utrolig innsats Roda, og det i et rom med proporsjoner som burde gi noen flotte lyttestunder. Morsomt å følge tråden.