Sprengt katodemotstand = kortsluttet rør?
Ikke motstandens feil......
|
Sprengt katodemotstand = kortsluttet rør?
Motstanden har vel bare gjort jobben sin da røret trakk for mye strøm.Sprengt katodemotstand = kortsluttet rør?
Ikke motstandens feil......
Takker. Kunne vært mye kjedeligere, dette dro jo ikke med seg høyttalere eller noe.Kjedelig!
Var det et dårlig rør som føkket opp motstanderen/forsterkren? Ikke noe som Cayin bør ta på sin kappe?
Uannsett, håper det ordner seg kjapt. Og god helg!![]()
I hvert fall en fordel med rørforsterkere:Takker. Kunne vært mye kjedeligere, dette dro jo ikke med seg høyttalere eller noe.
Et stykke utenfor garantitiden, så bruker egne penger.
Greit å prøve en PowerDAC til over påske
God helg
Ja, krefter tro jeg det er plenty av. 250 watt eller så.God kveld, har nad'en nok krefter? Noen spesielle forskjeller mellom de forsterkerene?![]()
Kjøp noen ordentlige rør av Chris.Chris måler og sjekker når vi kommer så langt, så vurderer jeg da
Har lyst på nye effektrør da
mvh
Du ble sent voksen, men nå er du snart utvokst... Kom det fra han som tok en pause fra rør, tweaks og var mer enn "utvokst"... God Påske min venn....og snart er påsken over.
Må si at powerDACen fra NAD er passelig grå og trist sammenlignet med Cayin. Rørhue blitt, sikkert.
...og så lurer jeg på om hifisentralen har blitt en tidsmaskin. Sikkert litt farget av trådene jeg har trykket følg på, men likevel.
Ska sei det er mye gamle greier som har fått nytt liv. Snu stikket, hifi-sikringer, underlagsføtter, strømgreier av både dyrt og både billig.
Det er igjen forskjell på alt, halleluja.
Så er da også kanskje alle glade og fornøyde?
Ikke jeg, men det er nok bare frem til rørforsterkeren igjen synger.
mvh
God påskeDu ble sent voksen, men nå er du snart utvokst... Kom det fra han som tok en pause fra rør, tweaks og var mer enn "utvokst"... God Påske min venn![]()
Følte meg litt truffet her....og snart er påsken over.
Må si at powerDACen fra NAD er passelig grå og trist sammenlignet med Cayin. Rørhue blitt, sikkert.
...og så lurer jeg på om hifisentralen har blitt en tidsmaskin. Sikkert litt farget av trådene jeg har trykket følg på, men likevel.
Ska sei det er mye gamle greier som har fått nytt liv. Snu stikket, hifi-sikringer, underlagsføtter, strømgreier av både dyrt og både billig.
Det er igjen forskjell på alt, halleluja.
Så er da også kanskje alle glade og fornøyde?
Ikke jeg, men det er nok bare frem til rørforsterkeren igjen synger.
mvh
.......og at det ikke er feil å ikke høre det som andre hører når de tweakerJeg tror det er en god ting at HFS inneholder mer opplevelser av typen som du representerer @Atlerovik
Sammen med de mer tekniske diskusjonene så blir det et sted som favner bredt.
Jeg husker ikke akkurat når, men for meg skjedde det et eller annet da jeg tillot meg å akseptere at jeg synes det låter rett av det som måler feil.
![]()
TakkerPent! Liker hvordan du balanserer farge, estetikk og passform. Men den hjelmen er kanskje litt liten til deg? Gratulerer![]()
Skjønner deg, så altfor godt. På tross av at jeg ikke har ett sted, men mange, er det sunt å komme seg bort. Koble til en annen mat, fauna, temperatur, folk og lynne. Satser på at 2022 gir fullt frislipp, 2021 er jeg ikke så håpefull for.Takker
Hjelmen er en av mange smådingser som har fulgt med hjem etter ferieturene til Hellas.
Det er jo nærmest mitt andre land, føles litt rart å ikke ha vært der siden høsten 2019.
Ja, enig.Groovetracer-tallrik'en er meget lekker! Merker du noe lydmessig forskjell?
Nice, dette hadde min RP40 kleddacrylic_groovetracer
groovetracer.com
Tallerken er såpass mye tykkere og større for å matche vekten til den originale tallerkenen.
Blir et ganske så annet inntrykk av spilleren med denne montert.
Vis vedlegget 713313
Vis vedlegget 713314
Høyden på akrylen er eksakt den samme som original tallerken med original matte oppå.
mvh
Du har jo blitt en subjektiv følsom fyr du.. Ups, kanskje du alltid har vært det..Fra ca 31:00 til ca 35:00 i denne videoen.
Sånn er det. Vi hører forskjell, men det er ikke lyden fra anlegget som endres.
Likevel, gir det meg en bedre opplevelse og jeg nyter musikken mer, så kan jeg være villig til å betale for det.
mvh