Helt på Rega kjøret han RoDa. Smittsomme greier gitt ;D Fikk det samme i 2009 og det sitter fortsatt.BHO skrev:Jeg lurer smått på om det ikke kan være noe fra Rega. ;D
RoDa skrev:;D ;D
Takk i lige måde kamerat!
Det blir en tur til Hamar på meg i løpet av de første syv ukene av året. (Skal legge en kabal med 24 kort, derfor ikke mer spesifikt foreløpig)
Satser på en omvei innom gismo og eieren dersom det passer? Vi prates nærmere når jeg har fått dato.
Mvh
Rolf
Kort oppsummert, det har vært hektisk på off-topic, masse krangler og kabler og annet tull, masse andre krangler, alt for lite skriving om musikk. Sånn, da er du "up-to-speed".RoDa skrev:Vært vekk en periode, uten at det var noe å gråte for....
Herlige bilder Rolf, og herlig tilnærming til denne hobby, ta det kult, ikke arrester alle andre ;DRoDa skrev:Vært vekk en periode, uten at det var noe å gråte for....
Fikk tatt et oversiktsbilde her om dagen.
Lite nytt i anlegget, mest bare kos og lek med Regaen. 8)
Betyr kanskje at det låter godt nok? :
R
Ett pent vellfylt rack, nice !RoDa skrev:Hjernekrymper som skal plante stygge tanker i hodet mitt? Nei takk!
;D ;D ;D
R
grandis til kona:Hvorfor spiller du sånn dyster musikk ?
Kona til grandis:Det er sånn musikk jeg liker
nuff said :-\Jeg liker mer sånn gla pop jeg
Den plata er bare saatans bra. Har hatt den på vinyl siden tenårene.GAA skrev:Det er vel heller denne: