RoDa skrev:Så ble det litt vinyl i dag også......
Traff en kjentmann på messa på St.Croix i Fredrikstad, og her om dagen fikk jeg mail fra han om jeg ikke ville bla i kassene.... ;D
Dermed kunne jeg smilende brette disse ut på gulvet 8)
Det var masse i kassene fortsatt, spesielt mye 70-talls. Interesserte kan finne ut av om det er noe å kjøpe på Folkets Hus i Oslo nå til helgen.
Mvh
Rolf
Kan aldri bli for mange bokser ;DRoDa skrev:Phono må man ha, JanR.
For dumt med alt for mange bokser på hylla.....
R
Dali?RoDa skrev:Regner med Canales blir sinna nå, men litt papp til må til:
tomkver skrev:Hei
Det er Dali Mentor 6 LE
mvh
Tom
Har sånne oppe i spisestua selv, sammen med en NAD L54 DVD-reciever og en Dali AW10 sub. Spiller veldig bra til å være så billig.RoDa skrev:Dæven som du var i siget i dag! ;D
Rett igjen 8)
Kommer etter?HCS skrev:Horn og rør sier jeg bare Roda..Kommer nok etter du og... ;D
Horn er så mangt 8)... Og ikke alle kan ha en svær trompet i stue... Mer gøy da med noe som ser ut som RÆVA-dynamiske høytalere og som spiller fletta av slike mindreverdige kreasjoner.. ;D... Tørr ikke skrive hvor mange slike jeg har hatt iløpet av de siste årene av bass refleks... Uten å lykkes noe særlig... :-[ ... Har vel ikke lest min Toole ect godt nok, men kun hatt et ønske om å lytte til musikk...RoDa skrev:Kommer etter?HCS skrev:Horn og rør sier jeg bare Roda..Kommer nok etter du og... ;D
Har ikke du sånne ræv-horn?
Skal jo være tut hvis det skal være horn!
Det skal være sikkert og visst.JanR skrev:Mr Ø på hfk Moss er jo en kjerne kar.
Jeg vil ha sånne med tut. 8)HCS skrev:Horn er så mangt 8)... Og ikke alle kan ha en svær trompet i stue... Mer gøy da med noe som ser ut som RÆVA-dynamiske høytalere og som spiller fletta av slike mindreverdige kreasjoner.. ;D... Tørr ikke skrive hvor mange slike jeg har hatt iløpet av de siste årene av bass refleks... Uten å lykkes noe særlig... :-[ ... Har vel ikke lest min Toole ect godt nok, men kun hatt et ønske om å lytte til musikk...
Har du fått med deg det nye agenturet til herr Lyric ? Aspara ....Kunne vært artig å teste ut de..Musicius her inne har bestillt et par, uhørt... Gutsy, men sikkert ikke dumt...RoDa skrev:Jeg vil ha sånne med tut. 8)HCS skrev:Horn er så mangt 8)... Og ikke alle kan ha en svær trompet i stue... Mer gøy da med noe som ser ut som RÆVA-dynamiske høytalere og som spiller fletta av slike mindreverdige kreasjoner.. ;D... Tørr ikke skrive hvor mange slike jeg har hatt iløpet av de siste årene av bass refleks... Uten å lykkes noe særlig... :-[ ... Har vel ikke lest min Toole ect godt nok, men kun hatt et ønske om å lytte til musikk...
Spennende og sagnomsuste de du har, får vel høre på dem en gang.
Mvh
Rolf
Hjertelig takk for det.HCS skrev:Ja, det finnes vel to par her i landet såvidt jeg vet...Store og stygge men artig med horn som kan alt uten bruk av subber ...Har esken din ennå jeg...Den står sammen med alle pokalene mine i kjelleren...dvs den har god plass... .. Så når du skal opp på disse trakter er du hjertelig velkommen på musikk..Og en matbit om du tørr.. ;D