C
Cyber
Gjest
De vet å utnytte muligheten...
ikke la de overdive dette for mye RoDa ;DRoDa skrev:Imens driver CM9ene og overrasker meg med å spille bass ;D
R
At du savner denne er lett forståelig RoDa, og for en flott størrelse du fikk på denneRoDa skrev:Sub i solnedgang, begynner å bli klar for å få denne tilbake i anlegget nå...
R
RoDa skrev:Sub i solnedgang, begynner å bli klar for å få denne tilbake i anlegget nå...
R
Men da må du holde deg til oljebasert da oxo .. men DET har du vel fått med deg .... er jo noen som bruker denne båtmalingen ... tørker visst raskt.RoDa skrev:Følger rådene dine Jan
Det blir heftgrunning med mellomsliping og matt oljemaling som toppstrøk frem til sommeren hvor jeg planlegger blank maling. 8)
R
Alltid myke fine bilder RoDa!Ludo skrev:Flott bilde av junior da, skal si han gror til
Takk i lige måde.musicus skrev:Takker for hyggelig besøk en sen søndags kveld, nye musikk impulser ble det også, og noen andre interessante opplevelser med vinyl vs digital, eller var det tvert om.... vi snakkes! ;D ...
mvh
Takkerxerxes skrev:Alltid myke fine bilder RoDa!
Hva bilder du med? Lys?
Vurderer for øvrig å ta en "RoDa" på JBL-subben jeg har på "hjemmekinoen". Venter spent på vurdering av ombyggingen.
Er det lov i nyte medbrakt nå for tiden da 8)RoDa skrev:Medbragt for å utfordre min egen tysker!
R
Nikko03 skrev:Innmari stilig effekt du fikk av sola der
Ekstra stas med sol for en som er fra Rjukan. Der sola er borte i ca 4mnd
Men i går titta den inn i stua i ca 2min så det er håp ja ;D
gismo skrev:Er det lov i nyte medbrakt nå for tiden da 8)RoDa skrev:Medbragt for å utfordre min egen tysker!
R
;D gismo
Ser den Innmari fine bilder du tar. Jeg har en canon eos 400d men trur jeg må kurse meg opp litt på å ta bilderRoDa skrev:Nikko03 skrev:Innmari stilig effekt du fikk av sola der
Ekstra stas med sol for en som er fra Rjukan. Der sola er borte i ca 4mnd
Men i går titta den inn i stua i ca 2min så det er håp ja ;D
For en som er oppvokst i en dal i Troms, i skyggen av et isfjell en halv kilometer fra helvete.... så er det også godt når sola skinner.
R
Lo godt her. Skjønte med en gang hvor i landet du opprinnelig er fra ;D Flott sak fra MBL..Anfields gamle? Flotte bilder du tar forresten.RoDa skrev:Men med et kløyd fittehårs klaring ble den etter behørig oppvarming plassert i Finite Elemente.
Tysk rack såklart, vi leker ikke butikk!!
R
Tror ikke det er min gamle, den tok veien til Haugesund-traktene. Men det lå jo to ute samtidig.....SannaX skrev:Lo godt her. Skjønte med en gang hvor i landet du opprinnelig er fra ;D Flott sak fra MBL..Anfields gamle? Flotte bilder du tar forresten.RoDa skrev:Men med et kløyd fittehårs klaring ble den etter behørig oppvarming plassert i Finite Elemente.
Tysk rack såklart, vi leker ikke butikk!!
R
Gutten sin det ;D ;DRoDa skrev:Jeg fortsetter videre sammen med SAM og har det helt greit sånn. 8)
Mvh
Rolf
musicus skrev:Fått tid til å vurdere noe mer rundt dette med digital filtre RoDa?
mvh
hehe ;D kan lett misoppfattes den kommentaren der, tester selv litt frem og tilbake på min egen mellom alt DM 1 & 2RoDa skrev:musicus skrev:Fått tid til å vurdere noe mer rundt dette med digital filtre RoDa?
mvh
Har latt den stå i toern siden sist.....
Skal våge meg utpå et bytte til filter 1 om en stund.
Jeg vil bli vant til dette først.
Mvh
Rolf
RoDa skrev:Finne ut om denne skal inn i oppsettet eller få ny eier...
R
Tja.pengesluk skrev:På tide med horn.