RoDa's anleggstråd MkII

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.037
    Torget vurderinger
    2
    Så ung og pen du har blitt på det nye bildet, Roda.

Krem eller ansiktsløftning?

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    RoDa skrev:
    pengesluk skrev:
    På tide med horn.
    Tja.
    Sub-en må jeg beholde, i alle fall til noe annet blir bygget.
    Platespiller, RIAA og CD-spiller må jeg beholde.
    Da gjenstår det høyttalere (nypris 20k) og forsterker (nypris 34k) som skal selges og finansiere ny amp og hornhøyttalere?
    :-X

Ting som hadde vært spennende å høre her hjemme uten å bytte amp:
    Spendor, Living Voice, Harbeth, Vienna, PMC, ....
    Barnet i meg med guttedrømmene har lyst på B&W 804S eller SF Cremona førstegenerasjon.

Hm.

R
    Hva med tanken om et selvbygg da Rolf? Opp i kvalitet, ned i pris ;)

mvh
    lassemann

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.096
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    rolfozzy skrev:
    Så ung og pen du har blitt på det nye bildet, Roda.
    Krem eller ansiktsløftning?
    Sikkert en god krem kombinert med guttedrømmer ;D ;D

gismo

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    lassemann skrev:
    RoDa skrev:
    pengesluk skrev:
    På tide med horn.
    Tja.
    Sub-en må jeg beholde, i alle fall til noe annet blir bygget.
    Platespiller, RIAA og CD-spiller må jeg beholde.
    Da gjenstår det høyttalere (nypris 20k) og forsterker (nypris 34k) som skal selges og finansiere ny amp og hornhøyttalere?
    :-X

Ting som hadde vært spennende å høre her hjemme uten å bytte amp:
    Spendor, Living Voice, Harbeth, Vienna, PMC, ....
    Barnet i meg med guttedrømmene har lyst på B&W 804S eller SF Cremona førstegenerasjon.

Hm.

R
    Hva med tanken om et selvbygg da Rolf? Opp i kvalitet, ned i pris ;)

mvh
    lassemann

Selvbygg må være godt opptråkka stier i så fall.
    Dine er jo interessante selvsagt, men ikke helt overbevist om at de passer her og fyller stua mi på samme måte som di.

Mvh
    Rolf

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.096
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hmm...stille i de østfoldske grender ::)
    Håper SAM har det bra, eller .... ;)

gismo

J

J.J

Gjest
    johnnygrandis skrev:
    Trur Roda er skremt bort p.g.a dette bilde.....-:(
    Hvis han er såå lettskremt (noe jeg tro ikke han er...) så begynner jeg å lure.... ;D

Tror det er Merida`en .... ::)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.096
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    jan#jan skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Trur Roda er skremt bort p.g.a dette bilde.....-:(
    Hvis han er såå lettskremt (noe jeg tro ikke han er...) så begynner jeg å lure.... ;D

Tror det er Merida`en .... ::)
    Mannen er nok ute å sykler..... 8)

;D gismo

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Er nok ute og sykler ja......
    Bare småtteri i forhold til de store gutta, har tråkket 75 mil siden påske.
    Men det er en herlig form for trening og jeg får jo sett mye av veiene rundt her på turene.

"Bivirkningen" av dette kombinert med styrketrening og sunnere kosthold er et kilo mindre på badevekta pr uke.

Vart litt skremt her inne for en liten stund siden, men det går vel over som det meste annet.
    Var ikke de høyttalerne som jan#jan linket til bare så det er sagt :D

Hi-Fi interessen har forsvunnet litt, går jo i bølger dette her.
    Nå spiller vinylen sånn at jeg er fornøyd, cd-ene og sacd-ene likeså.
    Anlegget står på sin vante plass og har mer blitt et redskap for å høre på musikk enn en hobby i seg selv.
    Har hatt en god rørforsterker innom på besøk som jeg likte veldig godt og noen nye norske kabler som nok har imponert andre mer enn de imponerte meg. Tenker fortsatt på å få byttet strømkabler bak anlegget sånn at alle blir like, men stresser ikke.
    Har også mistet lysten til å prøve andre komponenter i anlegget, hva er vitsen liksom.....
    Ikke kommer jeg til å kjøpe noe mye dyrere (og bedre) med det første, og lyden er liksom "svær nok for meg"....
    PC-lyd må jeg få på plass etterhvert, kan jo ikke leve i fortiden heller.

HiFi-bilder er fortsatt jævli moro, må bare finne noe flott hifi å ta bilder av. :)
    P.S. gismo, SAM har det fortsatt helt ok han ;)

So long

R

Vedlegg

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.794
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Godt å ha deg tilbake :)

Må jaggu få motivert meg selv til å få frem sykkelen..

mvh
    lassemann

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Takker lassemann.
    Trodde du var på sykkelen flere ganger i uka jeg?

R

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.288
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Velkommen tilbake. Du må ikke forsvinne for lenge av gangen. Du hører liksom bare med her. ;)

RoDa skrev:
    Anlegget står på sin vante plass og har mer blitt et redskap for å høre på musikk enn en hobby i seg selv.
    Mange ville kanskje si at da har du nådd et mål.

RoDa skrev:
    Der kan du se. Bare vent til september-oktober og regnværet kommer, så er du i gang med det.

RoDa skrev:
    HiFi-bilder er fortsatt jævli moro, må bare finne noe flott hifi å ta bilder av. :)
    Det bildet må vel være gammelt? Hvor er den nye subben?

M

musicus

Gjest
    RoDa skrev:
    Er det ikke deilig å ha kommet dit ;) 8)

Selv trives jeg bedre med det slik, heller det enn å ende opp med å tro man har skjønt den hele og fulle herligheten med hobbien som i en villfarelse av å ha forlest...(forspist)...seg på "bokstavkjeks" og ende opp med en mental hififorstoppelse, slikt skal man ikke kimse av 8)

Sykling er herlig, mange muligheter rundt der du holder til, si ifra så tar vi en runde en gang.

mvh

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.096
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    RoDa skrev:
    Er nok ute og sykler ja......

P.S. gismo, SAM har det fortsatt helt ok han ;)

So long

R
    - Flott sykkel den unge mannen har da, 75mil er meget bra det ;)

- Godt å høre at flere er der RoDa, blitt litt rolig på HiFi utstyr her også, mere kos med musikken :)

- At SAM har det bra tviler jeg ikke på RoDa ;D kunne godt tenkt meg en SAM sjæl je, en boks mindre 8)

Snakkes ;)

gismo

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    lassemann skrev:
    RoDa skrev:
    Takker lassemann.

R
    Går litt opp og ned det der gitt ::)

mvh
    lassemann
    Blir fort sånn.
    Er inne i siste uka etter planen jeg la i starten av april, har ikke planer om å fortsette med 6 treningsdager i uka alt for lenge.....
    4 får holde.

R

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Dazed skrev:
    Velkommen tilbake. Du må ikke forsvinne for lenge av gangen. Du hører liksom bare med her. ;)

RoDa skrev:
    Mange ville kanskje si at da har du nådd et mål.

RoDa skrev:
    Der kan du se. Bare vent til september-oktober og regnværet kommer, så er du i gang med det.

RoDa skrev:
    Det bildet må vel være gammelt? Hvor er den nye subben?
    Dinosaur liksom? Har alltid vært her, selv om det var en tøff overgang til dette nye fra gode gamle Audioforum.... ;D

Mål og mål, jeg tror ikke man blir kvitt hifi som hobby selv om man ønsker. Er nok noe som sitter i øregangene og hodet.
    Er mest at jeg er fornøyd med anlegget som det er nå, det er slik jeg er som person. Lagom er helt rett, vil ikke ta helt av.
    Samme på andre områder, det er f.eks godt nok for meg å sykle for meg selv og utfordre mine egne evner og grenser. Trenger ikke Birken for å motivere meg til å trene, heller ikke sykkel til 30k. Andre har det på andre måter, alle er vi forskjellige og takk og lov for det.

Høsten pleier å gi et oppsving ja :)
    Har tilgang på mye ferdigrippet musikk, må bare finne ut av hvilken løsning jeg skal velge.

Gammelt bilde. Suben står ved siden av racket, men har ikke vært tilkoblet på lenge. Musicus hadde noen gode tanker da han var her sist, har spilt uten sub en periode for å kjenne litt mer på hva den bidrar med og om det kun er positivt. CM9ene overrasker i bassen for tiden, kan være at de nyter å stå på Tema Isolator eller at de har blitt innspilte? Ser for meg en ny hifi-regel, minimum ett år innspilling på høyttalere.....

R

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.288
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    RoDa skrev:
    Har tilgang på mye ferdigrippet musikk, må bare finne ut av hvilken løsning jeg skal velge.
    Bare gi lyd hvis du vil ha en demo av en billig Squeezebox, NAS og DAC-løsning. :)

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    musicus skrev:
    RoDa skrev:

Selv trives jeg bedre med det slik, heller det enn å ende opp med å tro man har skjønt den hele og fulle herligheten med hobbien som i en villfarelse av å ha forlest...(forspist)...seg på "bokstavkjeks" og ende opp med en mental hififorstoppelse, slikt skal man ikke kimse av 8)

Sykling er herlig, mange muligheter rundt der du holder til, si ifra så tar vi en runde en gang.

mvh
    Føles helt ok det, ja.

Jeg har sansen for flere tilnærminger til hobbyen, selv om jeg kan styre meg for de som absolutt skal fortelle andre hva som er den rette vei.

Deal, bare skrik ut når du er i området. Sykler stort sett man-ons-fre, men kan godt legge om planene. :)

R

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Dazed skrev:
    RoDa skrev:
    Bare gi lyd hvis du vil ha en demo av en billig Squeezebox, NAS og DAC-løsning. :)
    Det vil jeg gjerne, takker. :)

M

musicus

Gjest
    RoDa skrev:
    musicus skrev:
    RoDa skrev:

mvh
    Jeg har sansen for flere tilnærminger til hobbyen, selv om jeg kan styre meg for de som absolutt skal fortelle andre hva som er den rette vei.

Deal, bare skrik ut når du er i området. Sykler stort sett man-ons-fre, men kan godt legge om planene. :)

R
    Du er nok bedre å formulere detaljer enn meg, du har rett, og jeg mener vel mye det samme som du her sier det.
    Er i området nu, men drar hjem på tirsdag, kanskje en mulighet neste gang man er oppe, har nettopp byttet kassetten bak samt kjedet og det gjenstår noen små justeringer før den er optimal til skogsritt, men litt lettere runder er man klar for, må stelle pent med den nu 17 år gamle Kona Eksplosifen min, veteran mountainbike som still going strong :) .....

mvh

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    musicus skrev:
    RoDa skrev:
    musicus skrev:
    RoDa skrev:

mvh

R
    Du er nok bedre å formulere detaljer enn meg, du har rett, og jeg mener vel mye det samme som du her sier det.
    Er i området nu, men drar hjem på tirsdag, kanskje en mulighet neste gang man er oppe, har nettopp byttet kassetten bak samt kjedet og det gjenstår noen små justeringer før den er optimal til skogsritt, men litt lettere runder er man klar for, må stelle pent med den nu 17 år gamle Kona Eksplosifen min, veteran mountainbike som still going strong :) .....

mvh
    Høres bra ut. Så lenge du har klikkpedaler og tryner like jævli som meg så.... ;D ;D

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    RoDa skrev:
    lassemann skrev:
    RoDa skrev:
    Takker lassemann.

R
    Går litt opp og ned det der gitt ::)

mvh
    lassemann
    Blir fort sånn.
    Er inne i siste uka etter planen jeg la i starten av april, har ikke planer om å fortsette med 6 treningsdager i uka alt for lenge.....
    4 får holde.

R
    Drev på litt slik jeg også, så de første 5 årene trente jeg 5-6 dager i uken med ett ganske begredelig resultat (joda det gikk fremover bare jævlig sakte ;D ). Kuttet ned til 3 dager i uken og har mye større fremgang enn tidligere på kortere tid, kroppen trenger hvile imellom øktene kan en skjønne. Nå er det jo veldig individuelt hvor mye de enkelte kropper tåler men når det kommer til styrketrening er det ett must om du klarer å finne en balansert treningsmengde. Jeg brukte alt for lang tid på å finne dette ut.
    Fin sykkel forresten !

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    johnnygrandis skrev:
    Drev på litt slik jeg også, så de første 5 årene trente jeg 5-6 dager i uken med ett ganske begredelig resultat (joda det gikk fremover bare jævlig sakte ;D ). Kuttet ned til 3 dager i uken og har mye større fremgang enn tidligere på kortere tid, kroppen trenger hvile imellom øktene kan en skjønne. Nå er det jo veldig individuelt hvor mye de enkelte kropper tåler men når det kommer til styrketrening er det ett must om du klarer å finne en balansert treningsmengde. Jeg brukte alt for lang tid på å finne dette ut.
    Du må huske at jeg begynner å bli en gammel mann..... Har drevet til og fra med dette i noen år jeg også. ;)
    Nå (som det er sommerferie på alle aktivitetene til barna og far kan gjøre som han vil) trener jeg 5-6 økter i uka.
    Fordelt på MAN sykkel - TIRS styrke overkropp - ONS sykkel - TORS styrke overkropp - FRE sykkel - LØR fridag - SØN styrke overkropp.

Kjører ikke voldsomt, for jeg blir av erfaring fort overtrent. Men så lenge jeg blir sterkere så vet jeg at mengden er ok.
    5 sett på hver muskelgruppe fordelt på to øvelser. Rekkefølge bryst, rygg, skuldre, triceps og biceps.
    Samme alle tre dagene, bytter litt på hvilke øvelser jeg kjører.

johnnygrandis skrev:
    Fin sykkel forresten !
    Takker :)

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    hel skrev:
    40 års krise?
    Hehe, det var det jeg skulle skrive også.... ;D
    Kona erter veldig med det, ja. Men det er drøye to år til så det er alt for tidlig å krisemaksimere. ;)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.096
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    RoDa skrev:
    hel skrev:
    40 års krise?
    Hehe, det var det jeg skulle skrive også.... ;D
    Kona erter veldig med det, ja. Men det er drøye to år til så det er alt for tidlig å krisemaksimere. ;)
    ;D alltid greit å være ute i god tid RoDa ;)
    Husk det du bygger nå har du med deg, og du vil du aldrig kunne ta igjen det grunnlaget senere....som f.eks ved 50+ osv 8)

gismo

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    RoDa skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Du må huske at jeg begynner å bli en gammel mann..... Har drevet til og fra med dette i noen år jeg også. ;)
    Nå (som det er sommerferie på alle aktivitetene til barna og far kan gjøre som han vil) trener jeg 5-6 økter i uka.
    Fordelt på MAN sykkel - TIRS styrke overkropp - ONS sykkel - TORS styrke overkropp - FRE sykkel - LØR fridag - SØN styrke overkropp.

Kjører ikke voldsomt, for jeg blir av erfaring fort overtrent. Men så lenge jeg blir sterkere så vet jeg at mengden er ok.
    5 sett på hver muskelgruppe fordelt på to øvelser. Rekkefølge bryst, rygg, skuldre, triceps og biceps.
    Samme alle tre dagene, bytter litt på hvilke øvelser jeg kjører.

johnnygrandis skrev:
    Fin sykkel forresten !
    Takker :)
    Høres gjennomtenkt og fornuftig ut R.

Jeg følger prinsippet til Mike Mentzer som har en litt annen tilnærming til trening ifra de andre mest kjente. I prinsippet er det mindre øvelser på hver muskelgruppe men du trener den 3 ganger i uken.
    Uansett er det riktig som sier at så lenge en blir sterkere gjør du det som oftest riktig, det er først når du stagnerer at det ofte er ett tegn på at kroppen trenger mer hvile.

Dog merker jeg at 12 år med trening begynner å ta på litt ! ;D

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias=aps&field-keywords=Mike+Mentzer&x=0&y=0

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    johnnygrandis skrev:
    Det lille jeg har sett av bilder av deg tyder på at du ikke er noen smågutt 8)

Selv er jeg mindre (trenger mindre vedlikehold ;D ) og måler muskler med guttungen, hehe.

God Helg Johnnygrandis :)

Mvh
    Rolf

Vedlegg

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    RoDa skrev:
    johnnygrandis skrev:

Selv er jeg mindre (trenger mindre vedlikehold ;D ) og måler muskler med guttungen, hehe.

Mvh
    Rolf
    Rimelig stram den der Roda !

-----

Ha en trivelig helg du også !

C

Cyber

Gjest
    RoDa skrev:
    johnnygrandis skrev:

Mvh
    Rolf
    Det er nå photoshoppingen kommer inn...

Godt å ha den unge syklisten tilbake igjen! ;)

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    cybervision_ skrev:
    Det er nå photoshoppingen kommer inn...

Godt å ha den unge syklisten tilbake igjen! ;)
    LOL, hadde vært noe å blåse opp volumet i PS ;D ;D
    Alltid like moro å lære ungene å blåse på tommelen sin for å få muskler. :D

Takker, kamerat :)

R

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.108
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Nesten en måned til og fortsatt like stille i tråden min......
    Poff, kunne man ikke vinne i lotto sånn helt plutselig?? ;D ;D

Har noen smågreier på vei til vinylen og har solgt unna en liten strømrenser.
    Tenker litt på hva det skal bli til med strømkablene i anlegget og om suben skal få være i stereoanlegget eller flyttes til TVanlegget.
    Ellers veldig rolig, skremmende rolig kanskje......
    Anlegget står nå der og funker til å spille musikk når jeg føler for det.

Aller mest tenker jeg på hva HFS har blitt etter alle disse årene som medlem.
    Det virker som om de fleste som er her har blitt mettet på vanlige diskusjoner om utstyr og slikt.
    Istedet er det mer fart i OT (er skyldig i å være mye mer der selv enn før i tiden) og i krangletrådene.
    Noe av krangelen er nye medlemmer som kommer til eller gamle som kommer i ny drakt.
    Denne nåværende tråden med arroganse som tema har jeg ikke lest stor i grunnet feriefravær, og kommer nok ikke til å lese mer i heller.
    Men det er fascinerende at det kan bli så mange sider med tilsynelatende drittslenging som det er. :-X
    Er folk så sinte på hverandre som det virker?

Terskelen for "wow, lekkert" i trådene har blitt høyere med tiden også. Unntaket er kanskje DIY-trådene.
    Det er nært inntil vanvittig å se hvor mye penger folk bruker på hifi, og uten å kritisere det så lurer jeg på om jeg noensinne kommer til å bruke så mye uten å ha vondt i magen? Slik livet mitt er i dag så er det så altfor mye annet jeg kunne brukt en halvmillion på istedet for stereoanlegget. :-X Tror jeg vil føle det slik senere i livet også.....

HFS er en nettsted med mye fart i, det skjer noe hele tiden selv i ferien. Prøv en runde inn på f.eks Euphonia, hvor det går uker mellom hver nye tråd eller dager til respons på et innlegg. HFS er et stor nettsted, kanskje det største hifi-nettstedet i Norge?

Skal jeg være helt ærlig så er det ikke hifi-interessen som trekker meg innom HFS kontinuerlig lengre, det er mer for å se hvordan det går med gamle kjente. Men det er også veldig mye input å få når behovet er der. Kassebygging da Velodyne skulle ha ny kasse f.eks.

Men i det store og det hele så dreier HFS seg vekk fra hifi, og inn på andre deler av det gode liv. Kanskje det ikke var så dumt med vinartikkel i Fidelity, eller skinke eller sigarer? Kanskje hifi-interesserte flest også er store livsnytere? Kanskje det er noe av grunnen til at jeg føler at jeg ikke passer like godt inn her lengre?

Jeg har mistet mye av troen min gjennom årene på HFS.
    Jeg tror ikke lengre på at kabler er så betydningsfullt at det kan ødelegge anlegg eller åpenbare himmelen, selv om jeg fortsatt hører forskjell på dem.
    Jeg har begynt å miste troen på at grisedyr hifi (cdspillere, forsterkere, høyttalere litt unntatt) er så grisemye bedre enn godt konstruert og fornuftig priset hifi.
    Jeg har begynt å tenkte på eksotiske tweaks som kun eksotiske.....
    Jeg har begynt å tenke tanken på at anlegget jeg har er så godt som det blir med den veien jeg har valgt, at det er småtteri å få videre opp i prishimmelen....

Kanskje er jeg bare mett på ferdighifi og må inn på DIY?
    .....eller kanskje jeg bare må passere femti og få ut disse ungene av kåken så det blir mer plass til basstårn?

Well, det får være nok tanker for denne gang.

Hornlyd

Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Antall liker
    11.602
    Torget vurderinger
    10
    DIY, fulltoner, 15 tommers PA og vanlige kobberkabler. Kommer langt med det. Ikke er det dyrt heller. Muligens litt stygt.

Du får komme og lytte til OBne miner når de er ferdige.

S

Stereo_Mono

Gjest
    Må si meg enig i veldig mye du skriver her RoDa.

Er innom mindre og mindre her dessverre pga all drittslengingen og offtopic dillet, som ikke blir så interessant for min del. Hadde mye glede av å følge tråder ala deres vinyl tråd, men dessverre synes jeg det har blitt alt for få slike «spennende» tråder å henge i. Håper det bedrer seg fremover.

Kan nevne at jeg har kjøpt meg et nytt artig «rimelig» eget lite musikkrom anlegg i dag for den nye leiligheten. Blir en egen kose rom for oppbevaring av vinyl, cd, dvd (blu-ray) plater og en komfortable sovesofa for gjester. Synes det var på plass med et lite velspillende anlegg der også :) Anlegget består av nytt Mararatz forsterker og CD, Rega RP1 Performance og Kef Q100 HT. Samt 90talls Sony ES Tape deck og MD deck. Marantz er en av de få med fortsatt gode innebygd RIAA :)

Få prate litt om det i en egen tråd tror jeg :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn