Vedlegg
-
45.7 KB Visninger: 570
Det er småfolk som meg som gjør at du kan være verst, glem ikke detpengesluk skrev:Du kjenner jo meg, RoDa, I'm the Guy who tells it like it is! Fra stilk til skoeske - hvor skal dette ende??
;D ;D ;DRoDa skrev:Det er småfolk som meg som gjør at du kan være verst, glem ikke detpengesluk skrev:Du kjenner jo meg, RoDa, I'm the Guy who tells it like it is! Fra stilk til skoeske - hvor skal dette ende??![]()
Jeg har allerede satt opp Hoffillustratør RoDa som stereoarving!! Og BTW, jeg er da slettes ikke værst?? Er nok mange som er mye råere.RoDa skrev:Det er småfolk som meg som gjør at du kan være verst, glem ikke detpengesluk skrev:Du kjenner jo meg, RoDa, I'm the Guy who tells it like it is! Fra stilk til skoeske - hvor skal dette ende??![]()
Håper du ikke satt deg selv i livsfare nå, og ikke plutselig ligger der med en samekniv (Nei faen, nå var jag visst politisk ukorrektpengesluk skrev:Jeg har allerede satt opp Hoffillustratør RoDa som stereoarving!!
Ser du ikke at det er en samenordnosk kniv, altså?pengesluk skrev:Er det en tidlig Swiss Army vi skimter der - eller Bowie's første eksportfremstøt??
Beundrer allsidigheten din i en sådan stund 8)RoDa skrev:Takk for kondolanser og gratulasjoner.
Må nok ha litt tid for å utbrodere hva disse småtassene gjør for noe, men et par ting er klart sånn med en gang.
Når det gjelder holografi er de en åpenbaring, snakk om å slå ut veggene! Kombinert med så lite egenlyd at de fullstendig forsvinner så blir illusjonen overbevisende utført. Jeg har visst blitt vant til "lyd" med CM9, så denne illusjonen og måten å presentere på trenger tilvenning.
Forskjellen er også stor når det gjelder detaljnivå/presisjon, hører ting jeg hadde glemt at jeg hadde hørt før på kjente plater. Selv om fuglekassene - med pinne på toppen - imponerer med slagkraft vs størrelse så er de selvsagt ikke like fysiske som CM9, skulle bare mangle.
Tilbake til musikken, eller fanken det var noe snekring på gang her og....![]()
Byen i Venezuela?rørlig skrev:Gratulerer. Kult at de leveres med caracas.