RoDa's anleggstråd MkII

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Gwandarion

Medlem
    Ble medlem
    09.12.2006
    Antall liker
    7
    Mitt Hjerte Alltid Vanker fra Solveig Slettahjells juleplate Natt i Betlehem med Sjur Miljeteig på trompet og Tord Gustavsen på Piano er av de syngedamelåtene som jeg synes gjør seg svært godt på mine 805S og kommer svært tett på å lure meg til å tro på det jeg hører.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Får bidra med noen "nabojinter" je da :D

Som herlige Eva her:

Eller Melissa:

og f.eks CajsaStina sånn i farta ;)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Powerpoint skrev:
    RoDa skrev:
    Gjør fortsatt ikke vondt i ørene disse 805s.
    Har nå koblet opp sub, men spiller for det meste uten. Både for å bli kjent med høyttalerne og fordi jeg synes de låter bra på egenhånd. Ikke problem å høre på kjente plater at det er noe borte nederst, men samtidig så blir det litt skuldertrekk og "so what?" av det hele.

Har fått kost meg litt med en syngedame, litt sånn hifikjærring dette også.
    Men jeg liker jo sånne damer 8)
    Se her koser man seg i schhhtua. Godt RoDa.
    Når du har fått bygget deg et par subber, så kan vi ta med et par sett BM Emotion ned til deg.
    Kanskje du hører forskjell 8)

Apropo syngedamer folkens, mye kjent, kjært og lekkert dere har nevnt, men har dere vært borte i frøken Eivôr Pâlsdottir?
    Jeg kjøpte Live skiva hennes her om dagen.
    Snakk om å bli tatt på senga - himmelsk :eek: ja takk ;D det ble en sen natt.
    Du milde skaper som den færøiske møen kan synge - for et register.
    Vi snakker en lett blanding av Mari Boine, Eva Cassidy, Bjørk og en dæsj Kate Bush.
    At frøkna er vakker som en midtsommernatts drøm gjør jo ikke noe.
    Start med spor 13 på skiva "Summertime", og hør deretter på spor 1, 5 og 7.
    Dere finner`a på tuben. RoDa fikser`e kanskje for oss?
    Eivør halder godt nivå ho Powerpoint, ikke noe å si på kapasiteten her nei ;D

gismo

Edit:herlig video..... :D Hun har jo også jobba litt men Vamp.

Rubyred

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Antall liker
    1.596
    Sted
    Fredrikstad
    Min definitive favorittlåt med Mary Black.

Ha en musikalsk helg RoDa.

/Rubyred

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.087
    gismo skrev:
    Apropo syngedamer folkens, mye kjent, kjært og lekkert dere har nevnt, men har dere vært borte i frøken Eivôr Pâlsdottir?
    Vi snakker en lett blanding av Mari Boine, Eva Cassidy, Bjørk og en dæsj Kate Bush.
    Eivør halder godt nivå ho Powerpoint, ikke noe å si på kapasiteten her nei ;D

gismo

Edit:herlig video..... :D Hun har jo også jobba litt med Vamp.
    [/quote]

Ikke sant ;D
    Jepp, dama har jobbet sammen med Vamp. Hun bor for tiden i København.
    På høy tid å få henne opp hit på berget igjen til forlystelse for oss som utgjør almuen.
    Men det du har funnet frem er fra hennes nye skive Larva hvor hun har skiftet stil.
    Få tak i "Live" hennes, og du vil meget positivt overrasket om du liker Kate Bush sin låt "Hounds of Love" fra Larva.
    Summertime versjonen er på nivå med Eva Cassidy sin versjon av Fever ;) og kanskje enn å litt mer pådrag 8)
    Hiv deg ut på tuben igjen, og finn frem konserten hun holder på Skånsen i 2007. Hiv det opp på full skjerm om du kan.
    Å du og du....sier ikke mer ;)

Sikler veldig på din Audionet ART G2 for tiden (ikke bokstavlig, heldigvis).

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Powerpoint skrev:
    Se her koser man seg i schhhtua. Godt RoDa.
    Når du har fått bygget deg et par subber, så kan vi ta med et par sett BM Emotion ned til deg.
    Kanskje du hører forskjell 8)
    Et par? Holder greit med den lille som står her. Littegrann puff under 40 ca, krever ikke mer. ;)
    Så lenge det trøkker til på Heirate Mich så er jeg fornøyd.
    Det kan tenkes det er greit at kona allerede har heirated mich for ho er ikke såå glad i den låta :-X

Forskjell hører jeg nok, men at jeg skal betale over 20 kilokroner for et sett høyttalerkabler, nei der setter jeg ned poten.

Dere finner`a på tuben. RoDa fikser`e kanskje for oss?
    Får høre litt på dama der, selv om Karuneshbjellene klinger når du anbefaler :D :D :D

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    BHO skrev:
    Det er flott at du koser deg RoDa. ;D
    Som nevnt før....en høyttaler jeg liker godt.
    Det som sammtidig er litt morsom eller skremmende (fritt valg ;D) er at detta er definitivt den eneste mindre høyttaler av de jeg har hørt, som uten horn er i nærhet av å gi lytter en opplevelse av at ting skjer på en realistisk måte som normalt bare horn kan.
    Småtassene funker de. ;) Realistisk er en god beskrivelse, veldig moro å oppdage musikken på nytt.

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Takk for alle dametipsene, må vel fyre opp WiMP her snart...

Hadde ikke trodd det, men på noen av platene er det mer eierglede i å ha dem rippet.... :-X
    Det er de platene som jeg har fått svidde kopier av fra venner og familie.
    CD-R plater med tusj på, som nå er på lik linje med alle andre plater i det digitale musikkbiblioteket.
    Flotte coverbilder, masse id-tags og ingen kan se at de tidligere kun var bleke kopier med plastlommer til cover 8)

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Fant masse av dama på WiMP, Powerpoint. 8)

Vedlegg

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.087
    RoDa skrev:
    Fant masse av dama på WiMP, Powerpoint. 8)
    Håper du koser deg med Huldra 8)
    Du skulle hørt henne i fri utfoldelse via Emmlabd CDSA SE/Krell EVO 222/402, Wilson Audio Sasha ;D
    Uansett, får du sikkert til å kose deg med henne i ditt eget anlegg.
    Ha en god aften.

Gamle Power`n driver ikke med slik nedlastingsgreier.
    Dessverre for ham ;)

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Powerpoint skrev:
    Håper du koser deg med Huldra 8)
    Du skulle hørt henne i fri utfoldelse via Emmlabd CDSA SE/Krell EVO 222/402, Wilson Audio Sasha ;D
    Uansett, får du sikkert til å kose deg med henne i ditt eget anlegg.
    Ha en god aften.
    Ho var kul nok ho! :eek: Summertime var det trøkk i, selv om det bøtter ned utenfor vinduet her nå...
    Det går greit å kose seg hjemme og, kortvokste nordlendinger små gleder vettu. ;)

Gamle Power`n driver ikke med slik nedlastingsgreier.
    Dessverre for ham ;)
    Jupp, spesielt når terskelen er så lav. Men det kan hende det blir utestengelse fra OAS dersom de finner ut at du hører på MP3? ::)

En god aften og god natt til deg også, Power :)

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Må bare beskjedent få nevne at Eivør er godt representert i platesamlingen her i heimen. Har med jevne mellomrom noen år fått tilsendt materiale av henne. Ett fyrverkeri av en artist og et meget behagelig vesen utenfor scenen. Hun er på sitt beste sett på en scene og gjerne sammen med et storband.
    Dedikert kunstner til fingerspissene.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.087
    RoDa skrev:
    Jupp, spesielt når terskelen er så lav. Men det kan hende det blir utestengelse fra OAS dersom de finner ut at du hører på MP3? ::)
    Her i huset skal man ikke ha lytte til MP3 utover hva som blir meg pådyttet via Radoten.
    Planene går i helt andre retninger RoDa ;)
    Det er så deilig å være litt bakstreversk og konservativ serr`u.
    Godt at små gleder gjør nytten i hverdagen 8) selv for små nordlendinger ;D
    Vi sees plutselig både her og der i løpet av de neste ukene tenker jeg.

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Bra du tenker på vinyl ;)
    Hadde vært moro å krysse veier igjen, og det får vi kanskje til om du har planer om en gresk øy i de neste ukene? ;D

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.087
    emotikon skrev:
    Må bare beskjedent få nevne at Eivør er godt representert i platesamlingen her i heimen. Har med jevne mellomrom noen år fått tilsendt materiale av henne. Ett fyrverkeri av en artist og et meget behagelig vesen utenfor scenen. Hun er på sitt beste sett på en scene og gjerne sammen med et storband.
    AKKURAT JA! Nå ble jeg kledelig grønn her jeg sitter og taster.
    Dog er det deg vel unt.
    Jeg tror deg på alt du sier om hennes karakter og væremåte.
    Jeg har saumfart nettet siste uka etter info om damens liv og levnet.
    Det å snuble over slike musikalske skatter er nettopp det som gir "audio nevrosa" mening for meg 8)
    Kan jeg be om en PM neste gang hun dukker opp for holde konsert på disse breddegrader?
    Hun har fått en langhåret post hippie som fan ;)

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.087
    RoDa skrev:
    Bra du tenker på vinyl ;)
    Hadde vært moro å krysse veier igjen, og det får vi kanskje til om du har planer om en gresk øy i de neste ukene? ;D
    Hehehe...neida neida, her tenker man dedikert CD-drev til en hvis DAC.
    Jepp!!!
    Du og jeg på en gresk øy de neste ukene :eek: ;D 8)
    Det skulle tatt seg ut RoDa, men moro er jeg sikker på at vi hadde hatt det.
    God tur, og nyt i langdrag.

Jeg tenkte jo mer i retning av å se ditt blide åsyn på Puls messa i oslo til hælja, og Horten messa hælja etter jeg deg vet du 8)

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Powerpoint skrev:
    emotikon skrev:
    AKKURAT JA! Nå ble jeg kledelig grønn her jeg sitter og taster.
    Dog er det deg vel unt.
    Jeg tror deg på alt du sier om hennes karakter og væremåte.
    Jeg har saumfart nettet siste uka etter info om damens liv og levnet.
    Det å snuble over slike musikalske skatter er nettopp det som gir "audio nevrosa" mening for meg 8)
    Kan jeg be om en PM neste gang hun dukker opp for holde konsert på disse breddegrader?
    Hun har fått en langhåret post hippie som fan ;)
    Håper vi ikke beveger oss litt for mye mot OT her, men jeg legger ut under konserter når hun har sine solokonserter her til lands.
    Hun synger forøvrig her: Storefjell Resort Hotell 10. september med Vamp.
    Not my cup of tea.

Langhåret, men renslig hippie tror jeg hun nok hadde fallt for, men hun er nok godt satt og vant hjemme ;)

Bilde fra konsert på Island (hun synger ofte der), sammen med Margrèt Eir, som også er en fremdragene vokalist og har gitt ut et par fine plater (som jeg seff har)

Vedlegg

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Veldig fin OT det der, emotikon!

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.087
    emotikon skrev:
    Håper vi ikke beveger oss litt for mye mot OT her, men jeg legger ut under konserter når hun har sine solokonserter her til lands.
    Not my cup of tea.

Langhåret, men renslig hippie tror jeg hun nok hadde fallt for, men hun er nok godt satt og vant hjemme ;)

Bilde fra konsert på Island (hun synger ofte der), sammen med Margrèt Eir, som også er en fremdragene vokalist og har gitt ut et par fine plater (som jeg seff har)
    Takk for god OT info emotikon. Det ser ut som om trådens eier synes det er greit ;)
    Som deg kan jeg godt styre meg for Vamp.
    Hippien er av det renslige slaget ;) ellers blir det dårlig med kvinner i min min nære sfære.
    Og bra er det at damen er godt satt og vant hjemme,
    Hehehehe....jeg hadde forøvrig ingen forhåpninger ut over at jeg finner dama å være en fryd for øyne og ører 8)

Jeg bør vist tenke hardt på en Islandstur til neste år.
    Denne Margrèt Eir - synger hun innefor samme sjanger som Eivôr?
    Jeg kan jo selvfølgelig sjekke ut dette ut på nettet selv.
    Noen av hennes plater du spesielt vil anbefale?

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Powerpoint skrev:
    emotikon skrev:
    Not my cup of tea.

Takk for god OT info emotikon. Det ser ut som om trådens eier synes det er greit ;)
    Hippien er av det renslige slaget ;) ellers blir det dårlig med kvinner i min min nære sfære.
    Hehehehe....jeg hadde forøvrig ingen forhåpninger ut over at jeg finner dama å være en fryd for øyne og ører 8)

;)

Stadig fine konserter på Island - og ikke bare nødvendigvis i Reykjavik.
    Eir er like allsidig som Eivør, men tar den ikke fullt så langt ut som Eivør kan finne på å gjøre.
    "Meir" fra 2000 og "Í næturhúmi" fra 2004 er ok saker. Men obs: prøv å finne kutt fra disse platene før du kjøper. Ikke sikkert det fenger. Først må en ha sansen for språket.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.087
    emotikon skrev:
    Powerpoint skrev:
    emotikon skrev:
    Not my cup of tea.

;)

Stadig fine konserter på Island - og ikke bare nødvendigvis i Reykjavik.
    Eir er like allsidig som Eivør, men tar den ikke fullt så langt ut som Eivør kan finne på å gjøre.
    "Meir" fra 2000 og "Í næturhúmi" fra 2004 er ok saker. Men obs: prøv å finne kutt fra disse platene før du kjøper. Ikke sikkert det fenger. Først må en ha sansen for språket.
    Ahhh...ser man det.
    Det høres ut som frøken/fru Eir er en dame jeg må ha et "stevnemøte" med snart siden Eivôr er opptatt ;)
    intet problem med islandsk (gammelnorsk) her i gården 8)
    Man har da visse gener fra hine hårde dager med mjød og tørket flue/fleinsopp på menyen før operasjon "rape end plunder" ble iverksatt.
    Jeg har også fru Bjørk på og i hjernen fra før.

En de flotteste Bjørk låtene jeg har hvor hun synger på islandsk er på denne skiva her:

Hector Zazo - Songs from the Cold Seas (Columbia/Sony Music COL 477585 2, 1994)

Spor 2 Bjørk - visar vatnesenda-rosu (opptak fra kirken i Reykjavik, såvidt det vites uten tilsetningsstoffer og ikke mastrert ihjel)

HZ skiva er litt hard å få tak i nå, men det kan gå. Flere spennende damer på plata.
    Siste ex ble hente inn fra USA på bruktmarkedet.

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Hmm.... Lurer på om jeg har like mange med roberten som det rolfozzy har....?

Vedlegg

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Jeg får benytte anledningen før du drar, med takke for lytten og sykkelen. Skulle gjerne blitt litt lengre, men trollet under trappen ville ikke. Han har nok litt mye egenrådighet og fri vilje den lille rabbagasten min. Ikke mye "Mr sunshine" når han er nyvåken :)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.078
    Torget vurderinger
    2
    RoDa skrev:
    Hmm.... Lurer på om jeg har like mange med roberten som det rolfozzy har....?
    Ikke mye om og gjøre det. Hvis du ganger det med 30. ;D

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Griffenfeldt skrev:
    Jeg får benytte anledningen før du drar, med takke for lytten og sykkelen. Skulle gjerne blitt litt lengre, men trollet under trappen ville ikke. Han har nok litt mye egenrådighet og fri vilje den lille rabbagasten min. Ikke mye "Mr sunshine" når han er nyvåken :)
    Takk for besøket og for at jeg har litt bedre plass i garasjen. ;)
    Setter pris på et par ord om oppsettet, good & bad, hvis du vil. :)
    Småfolket styrer oss litt, sånn er det i noen år. Har hatt det på samme måten selv, trøsten er at det blir bedre etterhvert. :)
    Velkommen igjen en gang det passer, snakkes

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    RoDa skrev:
    Griffenfeldt skrev:
    Småfolket styrer oss litt, sånn er det i noen år. Har hatt det å samme måten selv, trøsten er at det blir bedre etterhvert. :)
    Bedre etterhvert. Vent til poden skal ha den første alene hjemme festen. Da får fars anlegg kjørt seg

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.078
    Torget vurderinger
    2
    65finger skrev:
    RoDa skrev:
    Griffenfeldt skrev:
    Småfolket styrer oss litt, sånn er det i noen år. Har hatt det å samme måten selv, trøsten er at det blir bedre etterhvert. :)
    Bedre etterhvert. Vent til poden skal ha den første alene hjemme festen. Da får fars anlegg kjørt seg
    Innen den tid er det blitt bytta så mange ganger, at spørsmålet blir. Hva kan de herje med da?

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    rolfozzy skrev:
    65finger skrev:
    RoDa skrev:
    Griffenfeldt skrev:
    Innen den tid er det blitt bytta så mange ganger, at spørsmålet blir. Hva kan de herje med da?

KNAAAS!!!

Jupp, det var glasshuset ditt som raste etter at du kastet stein ;D ;D ;D

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.078
    Torget vurderinger
    2
    RoDa skrev:
    rolfozzy skrev:
    65finger skrev:
    RoDa skrev:
    Griffenfeldt skrev:

KNAAAS!!!

;D

Tre par høytalere du har hatt mens jeg har mitt par Heresy fremdeles?

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    rolfozzy skrev:
    RoDa skrev:
    rolfozzy skrev:
    65finger skrev:
    RoDa skrev:
    Griffenfeldt skrev:

KNAAAS!!!

;D

Jupp, det virker som det er lettere for deg å bytte platespillere, cdspillere og sånt. ;D
    Er redd SAMen min har blitt litt småsjuk nå, så det er litt i overkant spennende å se hva som skjer her etterhvert.
    En av baktankene med 805s (som er innspilt av Mr Dynamitt Rognlien) er at de funker med rør også. ;)

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Hvordan det låt ja..

Fikk en følelse at jeg lyttet til kald forsterker de første 2-3 kuttene. Når du satt på Dire straits trakk lydbilde seg litt bakover og strammet seg opp. Savnet enda mer distinkt og direkte lyd. Litt mer harpiks og stålstrenger så hadde det vært innertier. Tror B&W sprer lyden enda litt mer enn jeg er vant med. Oppløsning, sødme og fylde var det plenty av.
    Riiaen din og innsatsen du har puttet inn i Regaen din er imponerende.
    Som sagt skulle jeg gjerne vært litt lengre for å kunne spilt litt mer kjente og kjære spor og fått varmet opp ampen din skikkelig!

Thomas

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    RoDa skrev:
    rolfozzy skrev:
    RoDa skrev:
    rolfozzy skrev:
    65finger skrev:
    RoDa skrev:
    Griffenfeldt skrev:

KNAAAS!!!

;D

Jupp, det virker som det er lettere for deg å bytte platespillere, cdspillere og sånt. ;D
    Er redd SAMen min har blitt litt småsjuk nå, så det er litt i overkant spennende å se hva som skjer her etterhvert.
    En av baktankene med 805s (som er innspilt av Mr Dynamitt Rognlien) er at de funker med rør også. ;)
    Se her ja.....nå snakker vi. ;D ;D
    Du får høre litt med mesut etterhvert da vettø. ;)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.200
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    RoDa skrev:
    rolfozzy skrev:
    RoDa skrev:
    rolfozzy skrev:
    65finger skrev:
    RoDa skrev:
    Griffenfeldt skrev:

KNAAAS!!!

;D

Nei nå gir jeg meg ende over :eek: ;D ;D

gismo

_RoDa_

Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.164
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Griffenfeldt skrev:
    Hvordan det låt ja..

Fikk en følelse at jeg lyttet til kald forsterker de første 2-3 kuttene. Når du satt på Dire straits trakk lydbilde seg litt bakover og strammet seg opp. Savnet enda mer distinkt og direkte lyd. Litt mer harpiks og stålstrenger så hadde det vært innertier. Tror B&W sprer lyden enda litt mer enn jeg er vant med. Oppløsning, sødme og fylde var det plenty av.
    Riiaen din og innsatsen du har puttet inn i Regaen din er imponerende.
    Som sagt skulle jeg gjerne vært litt lengre for å kunne spilt litt mer kjente og kjære spor og fått varmet opp ampen din skikkelig!

Thomas
    Takk for inntrykk, det er gull verdt og lærerikt.
    Ampen var avslått, tenkte ikke på å varme den opp i forkant dessverre. Uten at det gjør så veldig mye forskjell, kommer seg bra kjapt fra standby.
    Distinkt og direkte synes jeg selv det er, avhengig av musikken. Men her er det personlige preferanser som trer inn og det som er distinkt for en kan være slapt for en annen. Hadde vært veldig interessant å høre mer musikk sammen og trøkke litt mer på, tror ikke vi var lengre opp enn -18 eller -16 på SAM og da er det enda noen dB igjen før det sier stopp. :-X
    Jeg synes ikke selv de er så søte og fyldige, men så driver jeg fortsatt og lytter meg inn på de etter å ha levd med CM9 fra desember 09... CM 9 var såpass forsiktige mellom 2 og 8 kHz at de var nærmest umulige å få til å låte tøft.
    Hadde et par sider med Katie Melua fra O2 arena her i stad og det var både søtt og deilig.
    Jeg er meget fornøyd med Regaen og ikke minst RIAAen, synes selv vinylen er selveste kosen og digital er lettvintlyden med lett tilgang og bekvemmelighet fra sofaen. 8)
    Som du kanskje så er Squeezebox vanvittig brukervennlig.

Håper å kunne svinge innom og høre på ditt en gang.
    Du er hjertelig velkommen hit flere ganger, veldig moro med enda et hyggelig bekjentskap innen denne fine hobbyen vår!

Snakkes
    Rolf

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn