Bra Zomby, og ikke glem at det er FZ som er opphavet til nicket ditt ;DZomby_Woof skrev:Jo da. Jeg tror faktisk vi er enige nå, i prinsipp. Og du hadde rett.
Bra Zomby, og ikke glem at det er FZ som er opphavet til nicket ditt ;DZomby_Woof skrev:Jo da. Jeg tror faktisk vi er enige nå, i prinsipp. Og du hadde rett.
Stemmer inn her RolfRoDa skrev:Hva er lykke?
Jo, det er når en kollega kommer til deg med LPer som han skulle kaste.....
...og du finner disse tre i bunken!! 8)
Mvh
Rolf
Som, for ordens skyld, er i desember :rolfozzy skrev:Er du litt raskere enn du pleier med utpakkinga, Roda, så kanskje du er ferdig til Vinylklubbens julebord.
Vi får håpe han ikke føler seg pressa med så kort tid på seg.JanR skrev:Som, for ordens skyld, er i desember :rolfozzy skrev:Er du litt raskere enn du pleier med utpakkinga, Roda, så kanskje du er ferdig til Vinylklubbens julebord.
/jan
Har den på en brent cd...gismo skrev:"Fragile" står det, er det er sang av Sting?
Jepp en bra en også ;D
Kjøpt deg den på CD RoDa
gismo
Tror det er en versjon som heter "Fragilidad" eller noe sånt?gismo skrev:Men gir meg heller ikke på Sting sin eminente låt "Fragile"
Nyt!!
;D gismø
gismo skrev:Den heter faktisk "Fragile" Rolf, finnes flere gode versjoner på YouTube
gismo
gismo skrev:Grattis Rolf!
Dette her blir stas vettu, skikkelig sentrering og drift på de "gamle" PF skivene ;D
gismo
Identisk høyde sier produsentenemotikon skrev:Spennende Rolf.
Denne kan være aktuell for meg også.
Vil den bygge noe høyere en standard?
Jeg er på grensen sammen med Cadenza`n