roeng2
Hi-Fi freak
Takk for det, blitt noen mil opp gjennom Ă„rene i hifiâens tjenesteGod tur, og lykke til
Takk for det, blitt noen mil opp gjennom Ă„rene i hifiâens tjenesteGod tur, og lykke til
Ja, det er vel gjerne ting som ikke alltid er sĂ„ lette Ă„ fĂ„ sendt pr post, sĂ„ da blir det til at man mĂ„ ta bilen fatt! Men en roadtrip i hifiens tegn er ikke feil det hellerTakk for det, blitt noen mil opp gjennom Ă„rene i hifiâens tjeneste
GÄr en Audi i 10 timer i strekk?Ja ja da skal jeg ut pÄ en 10 timers tur for Ä treffe en hyggelig kar Ä noe blir med tilbake.
Vis vedlegget 704914
GĂ„r fint, gjelder Ă„ kjĂžpe rett Audi som med alle andre produsenterGĂ„r en Audi i 10 timer i strekk?
Ble plukket opp en Rotel RB-1590. SÄ neste oppgave blir Ä finne an passende pre.Hva ble sÄ resultatet av turen?
Er godt over 20 Är siden Rotel var sist i hus, sÄ pÄ tide med et gjensynKraftig sak den Rotelen
Ser litt slik ut, men hÄper pÄ Ä fÄ roet ned nÄr pre og mulig 2 sub er pÄ plass.Grattis! 10 timer i bil. Du er helt klart kraftig pÄ kjÞret igjen
Er nok bra saker, men tror jeg er litt allergisk mot MI etter Ä ha lest pÄ forumetOm du ramler over en MI 11 eller er sÄ heldig Ä finner en mi23.5 med stor psu sÄ burde du ta en lytt
Skal minne deg pÄ denne posten senereSer litt slik ut, men hÄper pÄ Ä fÄ roet ned nÄr pre og mulig 2 sub er pÄ plass.
Mulig jeg mÄ minne deg pÄ at du skal minne meg pÄ. Er ikke du gÄtt pÄ langferie nÄ?Skal minne deg pÄ denne posten senere
Er andre tider nÄ og alle rophalsene som laget mest kvalme hadde ikke stien sin renEr nok bra saker, men tror jeg er litt allergisk mot MI etter Ä ha lest pÄ forumet
Gato er helt rÄ og til prisen kan nok ikke noe konkurrere. Og mye mulig det kommer inn igjen. Men da blir det med andre hÞyttalere.Jeg forstÄr at det har tatt en ny vending hos deg.
Jeg har ikke personlige erfaringer med noen av de du nevner, men hvis du har digital kilde og trenger en bra DAC integrert, sÄ har du vel i grunnen funnet svaret sjÞl. PS Audio.
Ă kjĂžpe stereokomponenter uten mulighet til Ă„ prĂžve, eller i det minste hĂžre fĂžrst, synes jeg er en dristig Ăžvelse.
NÄ har vel heller ikke jeg rykte pÄ meg for Ä handle hverken mye, ofte eller raskt.
Har du gitt opp Gato?
ForstÄr jeg det slik at du syns Gato blir litt direkte og "pÄ" ift Tannoy?Gato er helt rÄ og til prisen kan nok ikke noe konkurrere. Og mye mulig det kommer inn igjen. Men da blir det med andre hÞyttalere.
Har i grunn siden den spede begynnelsen av hobbyen hatt et Þnske om Ä ha hatt Parasound. Fristet pÄ den, har noen funksjoner som kan komme til sin rett om litt
Tanken har streifet megPrimare Pre32 med mm30 modulen er en sikker vinner ogsÄ.. eller nyeste pre35
Den pre-power komboen drÞmte jeg om i tidligere versjoner pÄ tidlig 2000 tallet. Den gangen hete de vel pre 30 og a30, syntes de spilte meget bra pÄ de hÞyttalerne jeg hadde den gangen Audiovector M3 signatur.Ja jeg har vÊrt litt lysten pÄ et pre32 og a32 oppsett igjen..
Spent jeg ogsÄ, og med min flaks dukker den ikke opp fÞr over helgaGratulerer! HÄper du blir fornÞyd med byttetDette blir spennende.
Den som venter pÄ noe godt osv... Mindre detaljer og nyanser kan muligens gi mer rockefot? Det trenger ikke vÊre feil selv om det er annerledes?Spent jeg ogsÄ, og med min flaks dukker den ikke opp fÞr over helga
PĂ„ nyanser og detaljer er det stor mulighet for at dette kan bli et tilbakesteg fra Gato, men nok om det
Ja har jo hatt litt primare innom.. pre30 med a33 mener jeg.. et par i32.. og en a32 var innom her en periode.. Den ga ikke avsmak i allefall.Den pre-power komboen drÞmte jeg om i tidligere versjoner pÄ tidlig 2000 tallet. Den gangen hete de vel pre 30 og a30, syntes de spilte meget bra pÄ de hÞyttalerne jeg hadde den gangen Audiovector M3 signatur.
Hadde tidligere CD30 som var meget bra etter hva jeg kan huske.
Men nÄ har jeg gjort bestilling og betalt pre, sÄ valget er gjort
Ja vi har vel vÊrt inne pÄ det fÞr, anlegget mÄ kunne spille alt nÄr man har musikksmak fra ful til fisk. Og da blir det gjerne noen kompromiss om man mÄ holde et vist budsjettDen som venter pÄ noe godt osv... Mindre detaljer og nyanser kan muligens gi mer rockefot? Det trenger ikke vÊre feil selv om det er annerledes?
Er en grunn til at jeg kjÞrte 10 timer pÄ lÞrdag (RB-1590) er hakket stÞrreJa har jo hatt litt primare innom.. pre30 med a33 mener jeg.. et par i32.. og en a32 var innom her en periode.. Den ga ikke avsmak i allefall.
Ulempen med a32 er stÞrrelsen og vekten sÄ den blir ikke enkel og billig Ä fÄ sendt hit
Men et pre32 og a32 sett hadde jeg ikke sagt nei til, eller drĂžmmen ville vĂŠrt 2xa32
Ja a32 var en ryggknekker Ä pakke nÄr jeg solgte.. 40kg med skarpe kanter er ikke noe sÊrlig Ä hÄndtere aleneEr en grunn til at jeg kjÞrte 10 timer pÄ lÞrdag (RB-1590) er hakket stÞrre
Trodde du var en bÞs nordlenning som ikke merket noe til sÄnne pjuskete amper jegJa a32 var en ryggknekker Ä pakke nÄr jeg solgte.. 40kg med skarpe kanter er ikke noe sÊrlig Ä hÄndtere alene
hehe, neida 40kg er vel sÄnnsett ganske sÄ lite kontra det som svinges pÄ gymmen, men de kantene pÄ kjÞleribbene var ikke noe spesielt deilige pÄ denTrodde du var en bÞs nordlenning som ikke merket noe til sÄnne pjuskete amper jeg
Faen nÄ fikk jeg dÄrlig samvittighet, har ei dÞrmil Ä trÄkke sÄ jeg kommer meg pÄ gymmen igjen selvhehe, neida 40kg er vel sÄnnsett ganske sÄ lite kontra det som svinges pÄ gymmen, men de kantene pÄ kjÞleribbene var ikke noe spesielt deilige pÄ den
Ja har ei dÞrstokkmil selv her for tiden.. var daglig i gymmen helt til corona slo inn.. har bare vÊrt 1 gang siden.. gidder ikke Ä mÄtte bruker mer tid pÄ Ä sprite og vaske utstyr enn Ä lÞfte detFaen nÄ fikk jeg dÄrlig samvittighet, har ei dÞrmil Ä trÄkke sÄ jeg kommer meg pÄ gymmen igjen selv
SÄnn er det vel i de fleste hjem I alle fall de hjemmene man deler med andreJa vi har vel vÊrt inne pÄ det fÞr, anlegget mÄ kunne spille alt nÄr man har musikksmak fra ful til fisk. Og da blir det gjerne noen kompromiss om man mÄ holde et vist budsjett
Takk takkHaha! Noen timer for Ä feire deg selv mÄ du kunne avse Gratulerer med bÄde dagen og ny pre