Selv er nede ved sjøen ute ved kysten har kong vinter satt sitt preg på landskapet.
Ja, jeg synes også at det kan være en spennende sak i dette prissegmentet, men jeg vet altså ikke mer enn det jeg har lest.Det var en spennende sak, skal sjekke den ut litt mer grundig
mvh
R
Var faktisk helt nede i -11,5 i sentrum nåDet var minus 9 i Torvikbukt og nede i minus 17 på Opdølkrysset nå for en time siden så regner med at det er en 7-8 minus i Eidsvåg også.Men knallfint vintervær da!
Bra å se at det er flere i nærområdet som er inne her på sentralenBor i Molde men har hytte i Torvikbukt![]()
Det hender jeg er forbi i forbindelse med jobb, da hovedkontoret er i Lier.Hvis du skulle svippe forbi Lillehammer/Brøttum så får du bare sende på en PM, så kan du få høre det som står hos meg. Savner utsikta fra Snopesnesvegen i Ålesund, når jeg så det vinterbilde der. Bodde der i 2 og 1/2 år, ellers er jo Ålesund som by veldig fin, med mange fine turmuligheter.![]()
Ja jeg fikk rød å må nok oppsøke lege, hva fikk du?Allerede?![]()
Veldig bra album, og live albumet som kom i 2012 er herlig
Ja og tror nok det var du som fikk meg kjent med hanFink ble spilt en del da jeg bodde i Nederlang, og ble også brukt i demo på den lokale haifai butikken. Fin kombinasjon av god musikk og god innspilling.