roeng2
Hi-Fi freak
Ting er i ferd med å skje, tjenestene jeg har vært i møte på er i forkant og under anleggsdrift.Høres bra ut, men ikke stress, jeg reiser vekk i to uker
Så om du er heldig rekker du å kjøre der før du får inndratt sertifikat
Ting er i ferd med å skje, tjenestene jeg har vært i møte på er i forkant og under anleggsdrift.Høres bra ut, men ikke stress, jeg reiser vekk i to uker
Hun ga vel ut dette i 2016 men ut fra hva jeg vet er det ikke kommet noe etter detteHar hun kommet med nytt album? Ha en fin helg roeng
mvh
Jeg har jo denne som kom for et par år siden men kjente ikke til dette du la ut skal sjekkes ut fortløpendeHun ga vel ut dette i 2016 men ut fra hva jeg vet er det ikke kommet noe etter dette
Et veldig bra album som vel kom i 2011Jeg har jo denne som kom for et par år siden men kjente ikke til dette du la ut skal sjekkes ut fortløpende
mvh
Vis vedlegget 891625
Jøss så lenge siden skal rote litt rundt og se hva jeg kan finne ut avEt veldig bra album som vel kom i 2011
Tiden går fort, synes selv det ikke føler lenge siden hun ga det utJøss så lenge siden skal rote litt rundt og se hva jeg kan finne ut av
mvh
Jøss, den var ny for meg - men det var jo en ære å få en låt dedisert til meg
Røyksopp er ganske mye spilt her når jeg er i det humøret. De 3 siste albumene liker jeg veldig godtJøss, den var ny for meg - men det var jo en ære å få en låt dedisert til meg
Hvis man først er i elektrohjørnet og vil høre veldig rytmisk elektronika kan jeg anbefale de 3 første minuttene av en av de nyere til Røyksopp
Krysser fingrene RoengDa er det bestemt at det blir operasjon på begge albuene med ca. 3 mnd i mellom. Hvilke løsning de går for med nervene blir først bestem når de har åpnet opp.
Da er det bare å vente på første timen skal bli bestemt så jeg får fikset på den som er verst.
Da får jeg håpe 2023 er det året som blir det første uten ubehag så langt jeg kan huske
Dere er for lite på hifimesser, gutter.Tiden går fort, synes selv det ikke føler lenge siden hun ga det ut
Jeg hadde foretrukket at de var sorte, men de for forbli urørtDet hadde vel vært lekrere om disse ringene rundt elementene hadde vært mørke? Med stoffet på ser det meget fint ut dog. God helg!
Vakkert rom. Imponert over at du fortsatt bruker den moderate 32 tommeren..
Helt uenig med deg og Brøttums store profet, blank gir kontrast og har mer stil. Sort er anonymt og kjedelig på disse.
Igjen, fint rom du har bud, ha en glitrende helg
Helt enig med deg der HC
mvh
Takk karer, dere har så klart helt rett, litt kontrast må tilJa dette er ikke høyttalere som skal gli ubemerket inn - de er mer et statement som skal synes
TakkGod hælj roeng, fint oppsett du har nå og koselig stue
Men den sub’n, borte på ene siden der, skulle ikke den vært mer sentret i ditt lydbilde?
Fikk det absolutt ikke til med en sånn på siden her hjemme Derfor ble det to og plassert på en annen måte.
Men…. Har jo ikke hørt ditt oppsett i ditt rom da
gismo