HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Campingvogn.. Du begynner å bli voksen
Ennå godt det ikke er bobilCampingvogn.. Du begynner å bli voksen
Oppretter du abonnement på produktet under slipper du nok bobil en stund til.. . Eller kanskje du blir sponset av grendalaget?Ennå godt det ikke er bobil
Kongen av campingplassen
JIPPI!Har fått et nytt tilskudd i boligen for en stund, er i alle fall planen. En snill tispe på 1 1/2 år som trenger et nytt hjem, eier har ikke mulighet til å gi henne den oppfølging hun fortjener.
Så for at hun skal ha det bra frem til noen tar henne til seg har vi valgt å ha henne enn så lenge.
En riktig god uke til dere som er innom.
Vis vedlegget 861146
Fin innstilling.@bluesbreaker jeg må jo bidra til å få sentralen til å bli litt kennel.no mår jeg først kan
Var på guttetur på hytte sist helg, urutinert å ikke dele bilder av øl og natur Skal skjerpe megFin innstilling.
Noen bilder av ølbokser også nå, så blir du
Platinium-medlem.
Den kommer snart ut på markedet igjen. Rekner med det var min Mark Levinson 5802 du vurderte?Den integrerte forsterkeren jeg tenkte litt på er nå borte, så da fant jeg ut at jeg like godt kunne slette annonser.
Med dagens marked har jeg lite lyst til å kjøpe før jeg har solgt så lot dessverre en god mulighet gå
Men kjenner en spire for forandring er sådd, og bytte syke spøkelset lusker i kulissene.
Må håpe at fornuften for en gangs skyld skal gå seirende ut av dette basketaket
Ingen i sikte nå, så vet ikkeNår får du den nye forsterkeren ?
Fornuften går ALDRI seirende utDen integrerte forsterkeren jeg tenkte litt på er nå borte, så da fant jeg ut at jeg like godt kunne slette annonser.
Med dagens marked har jeg lite lyst til å kjøpe før jeg har solgt så lot dessverre en god mulighet gå
Men kjenner en spire for forandring er sådd, og bytte syke spøkelset lusker i kulissene.
Må håpe at fornuften for en gangs skyld skal gå seirende ut av dette basketaket
Fornuften taper 99 av 100 ganger herFornuften går ALDRI seirende ut
Nok et bra musikktips fra deg @roeng2Mitt i uka og en pause fra pc’n og da blir det litt musikk.
Glimrede musikk for den som liker det litt rocka og kan nok også passe for flere.
Vis vedlegget 864253
Så bra, da har jeg en del å teste utDe har flere gode album, dette ble postet da det var siste utgivelse
I dag ble en av de 99 gangene gjeldene, så da vil jeg ha litt overflødig hifi igjenFornuften taper 99 av 100 ganger her
Gratulerer, da blir det spennende å se hva som ankommer til ukaI dag ble en av de 99 gangene gjeldene, så da vil jeg ha litt overflødig hifi igjen
Gratulerer! Hvilken platespiller har du kjøpt? Andre ting er bare bortkastet ifht det du har vet duI dag ble en av de 99 gangene gjeldene, så da vil jeg ha litt overflødig hifi igjen
Platespiller om metallplate på chassiet tellerGratulerer! Hvilken platespiller har du kjøpt? Andre ting er bare bortkastet ifht det du har vet du
Så spennende er det nok ikke. Det blir integrert forsterker igjen og om den ikke er helt skivebom her hjemme blir ML og Primare solgt.Gratulerer, da blir det spennende å se hva som ankommer til uka
Regner med at de har vært noe olje rester etter produksjon eller dårlig lakk/maling som ble brukt.Oy sann det så litt spuky ut
mvh
Ja men den er teknisk i topp stand og låter virkelig bra, så for vi håpe en amatør kan fikse på det visuelle.American craftsmanship er litt ymse ja..
Det ordner seg nok, du må bare finne frem finpenslene som kona bruker til trolldeigenJa men den er teknisk i topp stand og låter virkelig bra, så for vi håpe en amatør kan fikse på det visuelle.
Er nok ikke mulig å legge på logo, det er forsenket der bokstaver er.Håpar du klarer å fikse dette. Kanskje eit lokalt profileringsfirma/trykkeri kan lage noko du kan feste på? Her lokalt er det eit firma som heiter NordvestProfil som lagar litt forskjellig.
Her er resultatet og jeg må si jeg er fornøyd
Noen rester igjen på bildet, men dette er fjernet nå.
Vis vedlegget 864729