Eirik84
Hi-Fi freak
Takk for tips - skal sjekkesDa jeg hørte på denne kom jeg til å tenke at dette er en miks med et av minne favoritt band og @Eirik84 sin musikk smak
Vis vedlegget 963999
Takk for tips - skal sjekkesDa jeg hørte på denne kom jeg til å tenke at dette er en miks med et av minne favoritt band og @Eirik84 sin musikk smak
Vis vedlegget 963999
Bra tips roeng, takk!Da jeg hørte på denne kom jeg til å tenke at dette er en miks med et av minne favoritt band og @Eirik84 sin musikk smak
Vis vedlegget 963999
Ja ikke det man setter på for å roe seg ned til kveldenBra tips roeng, takk!
Hørte både på vanlig versjon og remix på vei til jobb i dag og fikk absolutt en oppkvikker
Hehe...nei da finnes det bedre alternativerJa ikke det man setter på for å roe seg ned til kvelden
Fra en hifi galakse langt langt borte:Flotte høyttalere
Nei det var et nytt band for meg, lyttes til nåHar du høyrt Solstafir?
Nett oppdaga dei sjøl. Synes det er ganske deilig musikk og stemmingNei det var et nytt band for meg, lyttes til nå
Dette virker veldig spennende, takk for tipset
Har du hørt Turmion Kätilöt, de har en del låter som er ganske så fengende.Nett oppdaga dei sjøl. Synes det er ganske deilig musikk og stemming
Nei ikkje hørt dei. Men navnet er ikkje heilt ukjent. Lure på kor eg har det frå. Får sette dei på no når eg driv på innpå tv rommet.Har du hørt Turmion Kätilöt, de har en del låter som er ganske så fengende.
Men er av den litt tyngre sorten.
Det var vel første oppvarmingsbandet til Nightwish i Oslo Rectum, sist de var her? Kan dessverre ikke si at de tok meg med storm den kvelden væffal,Har du hørt Turmion Kätilöt, de har en del låter som er ganske så fengende.
Men er av den litt tyngre sorten.
Der tenke eg at det var ja. Enig Lagga her, det blir for tungt for meg. Sonata Arctica er eg meir venn med.Det var vel første oppvarmingsbandet til Nightwish i Oslo Rectum, sist de var her? Kan dessverre ikke si at de tok meg med storm den kvelden væffal,
hadde nok mer godfot for oppvarmingsband to; Sonata Arctica.
Skal vel innrømmes at det kun er enkelte låter og partier som sitter. Er jo litt Ramstein plagiat men det skal sies at de har langt igjen for å komme på det nivåetDet var vel første oppvarmingsbandet til Nightwish i Oslo Rectum, sist de var her? Kan dessverre ikke si at de tok meg med storm den kvelden væffal,
hadde nok mer godfot for oppvarmingsband to; Sonata Arctica.
Rammstein sitter bedre. Er det bra, så er det bra - og jeg er jo vokst opp med hardrock...Skal vel innrømmes at det kun er enkelte låter og partier som sitter. Er jo litt Ramstein plagiat men det skal sies at de har langt igjen for å komme på det nivået
At du var slik en rocka kar hadde jeg ikke fått med meg
Spesielt album du vil anbefale på cd eller vinyl?Har du høyrt Solstafir?
Har netopp oppdaga dei sjøl. Men har hørt endel på albumet ÓttaSpesielt album du vil anbefale på cd eller vinyl?
God helgFredag og da har helgen kommet inn døra, så da sendes en god helg hilsen til de av oss som setter musikk og anlegg høyt
Vis vedlegget 974650
Ikke mye ulike mine de derDa har man fått på plass julegardiner og litt puter, ble riktig så koselig her nå
Vis vedlegget 975268
En MA7000 burde ligge på rundt 25K i dag. Men jeg hadde styrt unna uansett, om du ikke har en Mcintosh reperatør i nærheten daHar fristet å handle McIntosh, men er litt i sjokk. Ser nå at MA7000 som jeg solgte for 35k i 2015, blir solgt for 45k før man rekker å blunke.
Det gidder jeg ikke å gi for en MA7000 som begynner å dra på årene. Så da blir det å fleske til på noe nyere og fetere eller gi faen
Enig med deg, får bruke litt mer tid å la hifi-kontoen vokse. Ikke noe å utsette på lyden her nå, så kun den velkjente spøkelset som visker meg i øretEn MA7000 burde ligge på rundt 25K i dag. Men jeg hadde styrt unna uansett, om du ikke har en Mcintosh reperatør i nærheten da
Nå må du slutte å tulle, Mcintosh er solid bygget som Accuphase og Luxman+++++ derfor høye brukt priser. Når det kommer til MA 7000 så er den tl 45K overpriset, får du den overhalt hos Neby har du amp i 20 år til. Da er verdien 25K pluss service riktig pris.Mcintosh er et av merkene som stiger i bruktpris og man betaler mye ekstra bare for navnet.
Sa ingenting om kvaliteten.. men at man betaler Extra kontra hva en identisk sak bygget av noen andre er ikke noe tvil om.. samme med bmw i bilverden..Nå må du slutte å tulle, Mcintosh er solid bygget som Accuphase og Luxman+++++ derfor høye brukt priser. Når det kommer til MA 7000 så er den tl 45K overpriset, får du den overhalt hos Neby har du amp i 20 år til. Da er verdien 25K pluss service riktig pris.