Jeg har faktisk ikke hatt noen dropouts fra Roon noensinne. I utgangspunktet skal et Roon ready endpoint høres identisk ut med interne løsninger i streameren - om dette ikke er tilfelle så har produsent gjort noe galt i implementasjonen.
Det var det jeg på en litt klønete måte prøve å si med ikke nødvendigvis bedre
Om jeg bruker Devialet som eksempel siden jeg har erfaring med det selv: Om noen vurderer å oppgradere sin D120/D200 non CI modell for å få bruke RAAT for få bedre lyd så vet jeg ikke om jeg synes det er god VFM å betale 35 000 for dette da Roon allerede støtter Devialet Air direkte, og lyd forbedringer er i beste fall marginale (basert på slik det er i dag).
Fikk melding fra Roon i dag på at de ser på problemet da det mange som har rapporter samme problem. Eller har jeg heller ikke hatt dropous på min Logitech Transporter eller Rpi 2. Heller ikke Sonos har hatt dette problemet, men der var det et problem at Roon mistet kontroll når du byttet audio format tidligere (har ikke brukt dem på en stund med Roon).
Jeg håper jo at de får orden på det og at RAAT gjør Devialet mer robust på streaming en den er nå. Haddee ikke kjøpt min om jeg ikke hadde hadde good erfaring med Roon og D200 tidligere.