Bjørn ("Orso")
Bransjeaktør
Det skulle fungere fint å fore den med 12V triggeren din fra Primare. Da slår den seg på og av i takt med den. Triggeren er laget med tanke på at man kobler den til en HTPC, men man kan enten bruke trigger utgang fra forforsterker/receiver eller f.eks bruke en vanlig 12V støpsel. 12V støpsel har man dersom man har en parabol/kabel dekoder.oyvine skrev:Fristende,
5594,- inkl frakt og moms om mine beregninger stemmer. Det er vel nesten så man burde kjøpe to Det står noe om at den trenger 12V eksternt power. Er det nok å fore den med 12V trigger fra min Primare SPA-21 tro? Jeg finner ikke noe om hvor mye du kan trekke fra denne utgangen. Er det noen som har hørt/sett disse mcubed forsterkerene? Er det noen tvil om at det er eksakt samme innmat som i rotelen? Det må være godt om plassen i rotelen, hihi.
Hilsen,
Øyvin
Kan bekrefte at det sitter to ASX1252 ICEpower moduler i den. Da skulle lydkvaliteten være identisk med Rotelen. De kommer jo med strømforsyning disse modulene, så det eneste som da skulle skille den fra Rotelen er kabinett og utganger. Minijack utgang er jo et lite minus, men du får f.eks kjøpt RCA til minijack kabler i ønsket lengde hos Bluejeans:
http://www.bluejeanscable.co.uk/store/audio/index.htm