Audio??? Da har det sikkert noe med lyd å gjøre 
Vedlegg
-
221.1 KB Visninger: 265
|
Beklager at det tok litt tid akkurat nå, men fikk en lang telefonsamtale.gismo skrev:Syns du nærmer deg RoDa nivå nå da Roy..... :
;D ;D gismo
Jeg har et par Grado SR-60 (om jeg husker nummeret riktig), men er litt usikker på hvor jeg har lagt dem... ;Derato skrev:Men det er jo plass til to! Hva har du tenkt å gjøre med det?
Gratulerer Roy, flott gjennomført og flotte bilderR.E.S. skrev:Så da er det bare å henge på plass hodetelefonene.
Denne blir jo lekker og ditt finish valg støttesR.E.S. skrev:Min er spesialbestilt i forhold til mitt eget anlegg. Jeg har derfor kunnet være med å bestemme design på den. Ideelt sett kunne jeg tenkt meg front i børstet alu, men når det først skulle være sort finish, så synes jeg det ble lekkert med innfelte bokstaver uten farge.
Trafoen er på 4000 va, så det skulle holde.
Roy
Helt riktig. Det er en Classic 3000 med 4000 va trafo, og som du sier, helt gratis er det ikke. Veiledende pris er 30 frognertiere, så forhåpentligvis gir det et løft i lydengismo skrev:Denne blir jo lekker og ditt finish valg støttesR.E.S. skrev:Min er spesialbestilt i forhold til mitt eget anlegg. Jeg har derfor kunnet være med å bestemme design på den. Ideelt sett kunne jeg tenkt meg front i børstet alu, men når det først skulle være sort finish, så synes jeg det ble lekkert med innfelte bokstaver uten farge.
Roy
Dette er en 3000VA som er tunet opp til 4000VA dette da Roy?
Sjekkes prisene, ikke akkurat gratis dette ;D
Men om dette gir gode resultater med direkte effekt på lyden, så som ennå sortere bakrunn, ro i lydbildet, dynamikk etc
så er det jo intr.
gismo
Forstår dine forhåpninger om et løft da du tross alt legger så mye i dette RoyR.E.S. skrev:Helt riktig. Det er en Classic 3000 med 4000 va trafo, og som du sier, helt gratis er det ikke. Veiledende pris er 30 frognertiere, så forhåpentligvis gir det et løft i lydengismo skrev:Denne blir jo lekker og ditt finish valg støttesR.E.S. skrev:Min er spesialbestilt i forhold til mitt eget anlegg. Jeg har derfor kunnet være med å bestemme design på den. Ideelt sett kunne jeg tenkt meg front i børstet alu, men når det først skulle være sort finish, så synes jeg det ble lekkert med innfelte bokstaver uten farge.
Roy
Dette er en 3000VA som er tunet opp til 4000VA dette da Roy?
Sjekkes prisene, ikke akkurat gratis dette ;D
Men om dette gir gode resultater med direkte effekt på lyden, så som ennå sortere bakrunn, ro i lydbildet, dynamikk etc
så er det jo intr.
gismo
Roy
Jeg fikk maken til dette stativet i forrige uke, skled rett igjennom systemet og kom direkte til nærbutikken uten avgifter!! Noen ganger er'e ålreit....R.E.S. skrev:Så da er det bare å henge på plass hodetelefonene.
Det samme skjedde her.pengesluk skrev:Jeg fikk maken til dette stativet i forrige uke, skled rett igjennom systemet og kom direkte til nærbutikken uten avgifter!! Noen ganger er'e ålreit....
Strengt tatt ikke. Jeg spiller jo enda mer musikk... ;Djohnnygrandis skrev:Ble det noe stillere da ;D ?