|
Med slike avslørende linser som Grumpy besitter, kan det vel være greit med "en gjønågaaang"R.E.S. skrev:Nå er det bare seks timer til Grumpy & co dukker opp her, så da er det bare å finne fram støvkosten.
Roy
Nå er det ikke først og fremst min egen elektronikk som har lokket Grumpy & co utover, men i racket står det nå VTL 5.5 serie II preamp og to VTL MB450 serie III monoblokker. Ryktene skal ha det til at de passer fint til Montana-høyttalerne mine.emotikon skrev:Med slike avslørende linser som Grumpy besitter, kan det vel være greit med "en gjønågaaang"R.E.S. skrev:Nå er det bare seks timer til Grumpy & co dukker opp her, så da er det bare å finne fram støvkosten.
Roy
Lykke til med treffet
Gleder meg til rapport.
Du er og blir ei kjærringRoDa skrev:I går vasket jeg hus og hørte på popquiz samtidig. Hvem sier at menn ikke kan gjøre flere ting på en gang?
R
+1 ;D But, how does it/he/she look like from behind..?musicman skrev:;D ;D ;D ;D ;D ;D
En høydare R.E.S.R.E.S. skrev:Keith Jarrets My Song er en nydelig plate.
![]()
Dessuten passer den så godt til konjakk.
Roy
Du mener gjemmekontor ;DLMC skrev:jeg vil også ha hjemmekontor! 8)
mvh
Leif
Hysj, hysj ;D300B skrev:Du mener gjemmekontor ;DLMC skrev:jeg vil også ha hjemmekontor! 8)
mvh
Leif
En del jobb og en del fritid ble det, så jeg fikk vridd hodet av ledd på Copacabana- og Barra-strendene litt også. Konserten med Joao Sabia var utrolig bra. Blåsrekka var hinsides, og bassisten visste hva han gjorde. Mye mer trøkk enn på plata (som er spilt inn på avsindig høyt nivå).tkr skrev:Velkommen tilbake!
Har du hatt det gøy?
mvh
R.E.S. skrev:Av all merkelig musikk jeg har plukket opp på mine svært hyggelige møter med andre hifi-interesserte rundt omkring i landet, så rager denne svært høyt.
![]()
Faktisk klarte jeg å få tak i en strøken versjon på dobbelt-LP av denne, og den spilles akkurat nå.
Er det noen som tør å stå fram som tipseren
Roy
Hva er det hun lurer på? Liker hun ikke musikken?R.E.S. skrev:Jeg har Was Ich Denke på vinyl også + en trippel cd med Hurra, Wir Leben Noch, Die Gedanken Sind Frei og Freiheit In Meiner Sprache.
Kona lurer virkelig på hva jeg holder på med når jeg setter på den italienske divaen.
Roy
tkr skrev:Hva er det hun lurer på?R.E.S. skrev:Jeg har Was Ich Denke på vinyl også + en trippel cd med Hurra, Wir Leben Noch, Die Gedanken Sind Frei og Freiheit In Meiner Sprache.
Kona lurer virkelig på hva jeg holder på med når jeg setter på den italienske divaen.
Roy
mvh
- Og er kjent for sine Theodorakis- tolkninger? ;DRoDa skrev:tkr skrev:Hva er det hun lurer på?R.E.S. skrev:Jeg har Was Ich Denke på vinyl også + en trippel cd med Hurra, Wir Leben Noch, Die Gedanken Sind Frei og Freiheit In Meiner Sprache.
Roy
mvh
Sikkert hvorfor en italiensk diva synger på tysk??
Hvorfor ikke denne istedet?R.E.S. skrev:Mere det at hun lurte på når jeg skulle kjøpe min første tyske Wenche Myhre-plate, tror jeg ;D
Roy