RBN
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 14.05.2007
- Antall liker
- 1.603
Bare hyggelig å ha deg på besøk. Oppførselen var eksemplarisk. Kommer med glede innom da muligheten byr seg.
RBN
RBN
Har nettopp bestilt noen av de platene du spilte for meg hjemme hos deg, RBN.
Vis vedlegget 138912
Vis vedlegget 138915
I tillegg bestilte jeg denne som Jamakr tipset om
Vis vedlegget 138916
Da skulle jeg ha noe å glede meg til...
EDIT: Det var Bluesbreaker som kom med tipset på siste plata. Takker for tipset og korreksjonen.
Jeg er da aldri blid. Roy var her for å skrive om ubåten min. Eneste i Mjøsa med rosa farge og WunderbaumMye bra musikktips her nå... Regner med at en både får se anlegg og RBN blide oppsyn i WATT snart...
Bytta ut zumm-zumm RBN, eller bare redd for å bli solbrent ?Jeg er da aldri blid. Roy var her for å skrive om ubåten min. Eneste i Mjøsa med rosa farge og Wunderbaum
RBN
Aner ikke hva du prater om, men RBN og jeg satt da under en diger parasol på verandaen da vi grilla. Så det kan jo tenkes han er redd for sin sarte hudBytta ut zumm-zumm RBN, eller bare redd for å bli solbrent ?
Aner ikke hva du prater om, men RBN og jeg satt da under en diger parasol på verandaen da vi grilla. Så det kan jo tenkes han er redd for sin sarte hud
Roy
"NÅR" ikke "DA", fy på lanken.Bare hyggelig å ha deg på besøk. Oppførselen var eksemplarisk. Kommer med glede innom da muligheten byr seg.
RBN
Du får ta han med deg nedover på lørdag.Men "skipsreder" er`n lell (følger med fra sidelinja)
Det er ikke alltid lett å vite hva HCS snakker om, men i dette tilfellet vekket jeg nok hans bilselger gener med min Mazda for noen år tilbake. En idiotisk tekst dukker opp i displayet når jeg vrir om nøkkelen, tror det er zumm-zumm. Han har nok ikke helt kommer over det.Aner ikke hva du prater om, men RBN og jeg satt da under en diger parasol på verandaen da vi grilla. Så det kan jo tenkes han er redd for sin sarte hud
Roy
Næmen, er vi slik i dag? Kanskje du skulle rette din egen skrivefeil i påmeldingstråden før du begynner med slike hersketeknikker? FY"NÅR" ikke "DA", fy på lanken.
kwil feiga ut. Ordner det seg med barnepike og det fortsatt er plass, setter jeg gjerne nesa sørover. Dette vil bli avklart i morgen formiddagDu får ta han med deg nedover på lørdag.
Roy
Blir det tur på meg kan jeg ev ta med plata slik at abstinensen ikke blir så storDet er Bethany & Rufus sin 900 Miles som tydeligvis trenger to måneder fra USA til Norge.
Makan.
Roy
Den er god. Vi avslutter ved 18-tiden, siden jeg skal på konsert med fruen.Heisan
Disp var allerede innhentet så den er ok. Nå har jeg også ordnet barnevakt i morgen formiddag, så nesen rettes mot dine trakter. Er der nok ikke kl 13, men dukker opp etter hvert.
Sees
RBN
Lekkert ser det ut, varmt og åpent låt det med umisskjennlig rørlig kroppslighet med EAR 912 som dirigent.Tok noen kjappe bilder av anlegget nå nettopp, så kan dere se hvordan det ser ut akkurat nå.
Roy
Je 'adde baré den fraanske badevektán peau en kort lunvisit. (leses med fransk aksent og skarre-r'er)Lekkert ser det ut, varmt og åpent låt det med umisskjennlig rørlig kroppslighet med EAR 912 som dirigent.
Men så satt vi inn Krell EVO 222, og flyttet etter hvert høyttalerne tettere mot sidevegg.....
Jeg trur den franske badvekten sliter litt med oppholdstillatelsen nå
Egentlig kunne jeg tenkt meg å ha anlegget i Clic eller Frislev-møbler, men særlig effekttrinnet fra Krell blir så varmt at akkurat neppe kan gjemmes inn i et slikt møbel. Løsningen kunne kanskje vært å ha effekttrinnet på en amp-stand og resten av elektronikken i et slikt møbel. Det ville nok blitt enda "sobrere".Ser meget sobert ut Roy! Vis vedlegget 139820
(_) så tviler jeg om jeg får trekk i boka om jeg gjør det estetisk vakrere. Dessuten synes ikke jeg det gjør noe om det ser pent ut heller.
Estetikk og hva som er vakkert kan diskuteres - noe jeg ikke hadde tenkt å gjøre her. Men, jeg ble veldig fornøyd når jeg fikk laget eget rack. Problemet var at jeg ikke fulgte med godt nok når det gjaldt bredde og høyde - slik at det blir noe for varmt. Poenget mitt er at det finnes altså designere og møbelsnekkere som tar på seg slike oppdrag. Vi gikk da i en dialog hvor jeg fikk presentert flere mulige løsninger, og så ble det produsert. Egentlig veldig gøy. Kan anbefales.så tviler jeg om jeg får trekk i boka om jeg gjør det estetisk vakrere. Dessuten synes ikke jeg det gjør noe om det ser pent ut heller.
Med tanke på hva din profesjon er, så kommer det neppe som noen overraskelse at du er i nærheten av sentrumsblink i forhold til den tankelesingen. En Krell EVO 222 eller etterfølgeren Phantom II kunne definitivt gjort seg i anlegget mitt, ja.Hvis det er slik at jeg er tankeleser en sjelden gang i blant - eller leser mellom linjene - så kan jeg som svar si såpass at jeg har satt i gang noe som vil frembringe en avklaring på de ting jeg har kontroll over.. Så må jeg bare avvente.
Mvh
JMK