Jeg merket allerede forskjell etter 30-40 timer, men vet av erfaring (jeg hadde jo Sophia på test en måneds tid) at det er langt mer å hente. Så nå står de og spiller Keith Jarrett At The Blue Note mens jeg er på jobb.skogmus skrev:God kveld..Ja det er alltid et godt tegn at det spiller bra nesten med det samme...
Jeg har noen Usher Compass dancer høytalere 8571..Er veldig fornøyd med de..Fem år gamle er de,og faktisk i de siste mnd er det skjedd noe med lyden i de...akuratt som de har sluppet taket ytterligere..Ville bare nevne det med hensyn til innspilling generellt..noen høytalere trenger veldig lang innspilling tydeligvis...Men de har fått godt med juling av og til så det hjelper...Lykke til videre med innspillingen!!!!
Kan ikke si jeg merker store forskjellen angående hvor gitaren står plassert, dessverre. ;DBT skrev:De ser ufattelig flotte ut, særlig etter at du fikk av hjulene.
Smart å bruke en akustisk gitar som bassfelle. Funker det?
Du er hjertelig velkommen til en lytt.Olympia skrev:Så små høyttalere da... ;D he he....grattis!! Dette låter nok utrolig bra. Wilson er og blir noe av det beste jeg kan tenke meg. Hadde vært rått å hørt det oppsettet en gang.
Hmmm...R.E.S. skrev:Hjemmekontor er forresten morsomt. Sist jeg hadde (på fredag) kom et par Wilson Sophia 3 i hus. Fredag sitter jeg hjemme og skriver igjen, og da skal visstnok en Devialet D-Premier Air komme på døra. Kanskje jeg bare burde jobbe hjemme ;D
Roy
Skal vi bytte plass på fredager?R.E.S. skrev:Hjemmekontor er forresten morsomt. Sist jeg hadde (på fredag) kom et par Wilson Sophia 3 i hus. Fredag sitter jeg hjemme og skriver igjen, og da skal visstnok en Devialet D-Premier Air komme på døra. Kanskje jeg bare burde jobbe hjemme ;D
Roy
det er jo noe av det mest spennende. Man kan jo konfigurere den til å ta to platespillere.BT skrev:Sjekk grundig hvordan Devialet trives med vinyl da, er du snill...
Det er en vurdering jeg deler også. Med en Devialet D-Premier Air så har man jo forforsterker, effektforsterker, riaa og digitalspiller i ett. Alt som trengs i tillegg er høyttalere, platespiller og en datamaskin. Bare tanken på hvor mye mindre plasskrevende det er, gjør det fristende. Men jeg skal la lyden avgjøre. Spiller den like godt eller bedre enn mitt nåværende oppsett, er det fint lite å lure på.BT skrev:Det hadde vært kjekt med en badevekt på stua i stedet for et badekar... ;D
Det kan du godt si, men fordelen med Devialeten er at den kan konfigureres som ren forforsterker og dermed kan jeg teste effektforsterkere. Jeg kan bruke HT-funksjonen og teste forforsterkere, og jeg kan bruke den som avspiller/dac og teste integrerte forsterkere, drivverk eller andre dacer.BT skrev:Spørsmålet er hva et slikt produkt gjør med interessen. Det blir neppe like interessant lenger å teste ut alt mulig rart av enkeltkomponenter.
Nei, det er nok riktig. Man kjøper neppe en Devialet med mål om å bygge ut anlegget ;DBT skrev:Det går selvfølgelig an, men for en alminnelig entusiast blir det kanskje ikke lenger like interessant.
Håper vi får høre mye fra Amanda Kodingo.R.E.S. skrev:Må benytte anledningen til å skryte litt av niesen min. Hun deltar nå i Vestfold-talenter. Link til hennes framførelse her.
Jaja , nå må forsterkerene også "ha dagen"for å yte optimaltGratulerer så mye.
Venter spent på ditt synspunkt vedrørende badevekta opp mot Krell. Ryktene sier at i Munchen var ikke badevekta i toppform?
JMK
Hu var skikkelig flink,flott sang ogsåMå benytte anledningen til å skryte litt av niesen min. Hun deltar nå i Vestfold-talenter. Link til hennes framførelse her.
Det skyldes nok at Devialeten trenger å stå påslått over flere dager. Selv opplevde jeg at det tok 3-4 dager før den løsnet ordentlig, og virkelig god var den ikke før etter om lag en uke. Jeg har testet Moon W5-effektforsterker tidligere, og den hadde samme "problemet". Ulempen for utstillerne i München er at de er nødt til å skru av alt og koble fra strøm hver eneste natt. Dermed må de begynne på scratch hver morgen.Gratulerer så mye.
Venter spent på ditt synspunkt vedrørende badevekta opp mot Krell. Ryktene sier at i Munchen var ikke badevekta i toppform?
JMK