Ser ikke sånn ut. Ser ut som vanlige «messing-skinner»Er ikke jomperne rent sølv hos PMC?
Roy
Ser ikke sånn ut. Ser ut som vanlige «messing-skinner»Er ikke jomperne rent sølv hos PMC?
«Hjemme hos» reportasjeI går havnet jeg plutselig på TV som lydekspert. Synes reportasjen var bra, og fornøyd med at jeg klarte blindtesten
https://www.tv2.no/underholdning/10..._xbmPxtmeSv5uNit6LKOM8pcx1CLpy59YgXFGXE4BkBy4
Roy
Det er jo TV2 Hjelper Deg som bestemmer hvilke hifi-tester de mener kan være interessante for sitt program, men hvis jeg har skjønt det riktig, så er det oss i Stereo+ de kommer til å bruke som eksperter på sånt framover.«Hjemme hos» reportasjeI går havnet jeg plutselig på TV som lydekspert. Synes reportasjen var bra, og fornøyd med at jeg klarte blindtesten
https://www.tv2.no/underholdning/10..._xbmPxtmeSv5uNit6LKOM8pcx1CLpy59YgXFGXE4BkBy4
Roy
Spre det glade HiFi budskap til landet, eller engangs foreteelse?
Forsøk å oppmuntre TV-2 til å få opp øynene for hvor god lyd man får på et stereoanlegg til la oss si 10k - 25k - 50k så tror jeg flere oppdager gleden med musikk, noe Expert (nå Power) og Elkjøp har systematisk motarbeidet i mange år ved at de tror folk ikke vil bruke mer enn MAKS kr 1.995,- på et musikkanlegg og at høyttalerne ikke skal være større enn ei smørpakke og stå på ei stang som et stativ til ei lita leselampe. Deretter kan TV-2 forske på hvorfor lederne av disse to selskaper er A; livredd musikk B; hater musikk eller C; aldri har hørt musikk.Det er jo TV2 Hjelper Deg som bestemmer hvilke hifi-tester de mener kan være interessante for sitt program, men hvis jeg har skjønt det riktig, så er det oss i Stereo+ de kommer til å bruke som eksperter på sånt framover.«Hjemme hos» reportasjeI går havnet jeg plutselig på TV som lydekspert. Synes reportasjen var bra, og fornøyd med at jeg klarte blindtesten
Roy
Spre det glade HiFi budskap til landet, eller engangs foreteelse?
Men eventuelt hva det blir neste gang og når det blir, det er det ikke jeg som har oversikt over.
Roy
Ja, satser på at det blir bra.Imponerende husmusikere du har leid inn!
Ser veldig bra ut! Har du flyttet? Fin bursdagsgave med nytt rom. Gratulerer med ny sveis.
Ikke mye å si om dem ennå. Har ikke fått koblet dem til ennå.Du må gjerne si noe om de subbene
Prioriterte rett og slett å få skapelig lyd i to kanaler først. Dessuten er så godt som alle kablene til surround og subwoofere trukket i veggen med terminaler på et panel på veggen. Dermed lurer jeg litt på om jeg skal vente en måneds tid med å koble opp, siden jeg kablene fra forsterker til panelet vil kunne lages kortere med det nye racket jeg får midt i desember. Eventuelt kan jeg lage noen lengre kabler nå og korte de ned om en måned.Hahaha
De leveres i både 250, 350 og 500 mm dybde, og 250, 350, 395, 500 og 750 mm bredde, mens høyden på hver modul kan være 100, 175, 250, 350, 395 og 500 mm.Interessant det USM Haller-hyllesystemet! Hvor dype er disse hyllene? Er det norsk leverandør på dette?
Jeg håper det, men har ikke koblet til multikanal ennå. Koser meg sånn med to kanaler foreløpigHei Roy, fungerer Wafer 2 bra som en senterhøyttaler? Er den ganske lik i lyd-signatur som MB2se? Jeg har ikke plass til en vanlig senterhøyttaler i racket, og en på veggen hadde vært ypperlig.
Takker. Skal lese meg opp litt på det.De leveres i både 250, 350 og 500 mm dybde, og 250, 350, 395, 500 og 750 mm bredde, mens høyden på hver modul kan være 100, 175, 250, 350, 395 og 500 mm.Interessant det USM Haller-hyllesystemet! Hvor dype er disse hyllene? Er det norsk leverandør på dette?
Her kan du bygge ditt eget rack: https://www.usm.com/en/commercial/configure-your-own/
I Norge selges det av Studio M3 i Sandvika: Studio M3 - USM Workshop
Roy
Det hadde vært supert om du kunne skrive litt om Wafer 2 i tråden din når du har fått testa littJeg håper det, men har ikke koblet til multikanal ennå. Koser meg sånn med to kanaler foreløpigHei Roy, fungerer Wafer 2 bra som en senterhøyttaler? Er den ganske lik i lyd-signatur som MB2se? Jeg har ikke plass til en vanlig senterhøyttaler i racket, og en på veggen hadde vært ypperlig.
Roy
Du skal ikke se bort fra at jeg kommer til å gjøre detDet hadde vært supert om du kunne skrive litt om Wafer 2 i tråden din når du har fått testa littJeg håper det, men har ikke koblet til multikanal ennå. Koser meg sånn med to kanaler foreløpigHei Roy, fungerer Wafer 2 bra som en senterhøyttaler? Er den ganske lik i lyd-signatur som MB2se? Jeg har ikke plass til en vanlig senterhøyttaler i racket, og en på veggen hadde vært ypperlig.
Roy
Enig, og jeg synes også de er ekstremt dynamiske over hele frekvensområdet. De har en kjapphet både på makro- og mikronivå som i hvert fall jeg setter stor pris på som tidligere eier av mange Magnepan-høyttalere.Høyttalerne dine imponerte i Warsava Roy E. ! Usedvanlig åpen og naturlig mellomtone, og resten av lydbildet hang godt med også!
JP