Er det så lenge til du skal tørke støvtdbil skrev:Da får du komme å bære forsterkere neste helg?
Roy
Er det så lenge til du skal tørke støvtdbil skrev:Da får du komme å bære forsterkere neste helg?
Joda, loppemarked i hele dag og hele ettermiddag og kveld i går, men i morgen er jeg sikkert ferdig i seks-tiden på kvelden. Jeg kan jo slenge innom deg om jeg orker å styre med hifi etter en hel helg med lopper.tdbil skrev:Er ikke du opptatt med lopper i helgen? Kan sikkert ordne noe i morgen om du har veldig lyst ;D
Overraskende mye bra på cd fremdeles, synes jeg, så det er bare å ta seg en tur. Gjelder også de som er interessert i gamle radiokabinetter. Vi har tre, hvorav ett med TV og to med platespiller. Et av dem også med spolebåndsopptager.tdbil skrev:Da er det vel deilig å slappe av litt i morgen kveld?
Jeg trenger litt tid på å koble ned så gi meg et hint om du ønsker dem i morgen?
Ellers venter jeg til neste helg
Er det noe bra musikk på cd der?
Jeg regner med at jeg får med de bnc-kablene. Takk for tips om highbias-mode.Mman skrev:Roy hvis du tester Olympia'ene så hør med Morten om du kan få med de 4 kablene med BNC-koblinger (for impedansetilpasning mellom pre og effekt), det gir maksimalt "gjennomsiktig" lyd. Et tips til: La Mini effektforsterkeren stå i highbias-mode i minst 2,5 timer før du lytter, jeg opplever at det har mye å si.
Mman
19 tiden regner jeg med er fintR.E.S. skrev:Tja, hvorfor ikke. Når passer det?
Neida, ikke annet enn at fra inngangsdøra mi til tdbil sin er det bæreavstand selv for McIntosh 1,2 Kw-forsterkere, og han lurte på om jeg ville prøve dem på Montanaene. Det vil jeg jo selvsagt.bambadoo skrev:Er det noe vi burde vite
Spiller dette som det ser ut, på dine Momtana Roy, ja du har du en flott kveld å se frem tilR.E.S. skrev:Neida, ikke annet enn at fra inngangsdøra mi til tdbil sin er det bæreavstand selv for McIntosh 1,2 Kw-forsterkere, og han lurte på om jeg ville prøve dem på Montanaene. Det vil jeg jo selvsagt.bambadoo skrev:Er det noe vi burde vite
Kommer bort til deg i 19-tiden, td. Hvis du vil tørke støv av hylla under forforsterkeren også, så gi beskjed ;D
Roy
Javisst, men det gikk egentlig veldig greit, selv om det er enkelte av oss som bruker mer tid foran stereoanlegget enn langs veien på sykkel, he-he...tdbil skrev:Hahaha du pustet og peste greit nå ;D
Litt begge deler er ikke dumtR.E.S. skrev:Javisst, men det gikk egentlig veldig greit, selv om det er enkelte av oss som bruker mer tid foran stereoanlegget enn langs veien på sykkel, he-he...tdbil skrev:Hahaha du pustet og peste greit nå ;D
Roy
Sikkert ikke, men det er jo dørgende kjedeligtdbil skrev:Litt begge deler er ikke dumtR.E.S. skrev:Javisst, men det gikk egentlig veldig greit, selv om det er enkelte av oss som bruker mer tid foran stereoanlegget enn langs veien på sykkel, he-he...tdbil skrev:Hahaha du pustet og peste greit nå ;D
Roy
Tror det er noe med alderen, men jeg syntes jeg trengte litt bedre belysning langs gulvet ;D ;D ;Dmesut skrev:jøye meg, harru satt inn to 14tommers tv'er i racket, res?
R.E.S. skrev:Tror det er noe med alderen, men jeg syntes jeg trengte litt bedre belysning langs gulvet ;D ;D ;Dmesut skrev:jøye meg, harru satt inn to 14tommers tv'er i racket, res?
Roy
Ulempen er at lyset er så blått at Real Madrid ser ut som Manchester City ;Dmesut skrev:R.E.S. skrev:Tror det er noe med alderen, men jeg syntes jeg trengte litt bedre belysning langs gulvet ;D ;D ;Dmesut skrev:jøye meg, harru satt inn to 14tommers tv'er i racket, res?
Roy
kan jo se flere cl-kamper samtidig du nå ;D
R.E.S. skrev:Ulempen er at lyset er så blått at Real Madrid ser ut som Manchester City ;Dmesut skrev:R.E.S. skrev:Tror det er noe med alderen, men jeg syntes jeg trengte litt bedre belysning langs gulvet ;D ;D ;Dmesut skrev:jøye meg, harru satt inn to 14tommers tv'er i racket, res?
Roy
kan jo se flere cl-kamper samtidig du nå ;D
Roy
God aften og takk for sist unge mannR.E.S. skrev:Da var McIntosh trygt plassert i racket, og lyttingen kan begynne (dog på kald forsterker)
Roy
Vel, skulle tro at de nye "tvene" til RES har nok strøm iallefall ;Dmesut skrev:jøye meg, harru satt inn to 14tommers tv'er i racket, res?
Hmm, closeups får man aldri nok av vettu ;DR.E.S. skrev:Et nærbilde, men nå går jeg tilbake og lytter
Njaei, synes det er litt tidlig å felle noen slik dom over disse beistene. De har i hvert fall veldig mye mer kontroll nedover, noe som resulterer i langt mer slam og trøkk fra mellombassen og nedover.DoMentor skrev:God aften og takk for sist unge mannR.E.S. skrev:Da var McIntosh trygt plassert i racket, og lyttingen kan begynne (dog på kald forsterker)
Roy
Regner med at du koser deg nu jah Hmm, er jeg veldig på bærtur hvis jeg sier at Mcintosh kanskje er litt mer laidback og varmere i klangen enn Plinius ?
Mvh
Det er nok Tannoyene som er noe laidback DomentorR.E.S. skrev:DoMentor skrev:God aften og takk for sist unge mannR.E.S. skrev:Da var McIntosh trygt plassert i racket, og lyttingen kan begynne (dog på kald forsterker)
Roy
Regner med at du koser deg nu jah Hmm, er jeg veldig på bærtur hvis jeg sier at Mcintosh kanskje er litt mer laidback og varmere i klangen enn Plinius ?
Mvh
Njaei, synes det er litt tidlig å felle noen slik dom over disse beistene. De har i hvert fall veldig mye mer kontroll nedover, noe som resulterer i langt mer slam og trøkk fra mellombassen og nedover.
To av ungene har lagt seg, så jeg må dessverre være litt forsiktig med volumkontrollen. 1200 watt per kanal er myyyyeeee.
Roy
Oki ser den, bare gni det inn du... jeg har jo "kun" 2 x 150 Krell watt å kose meg med, vettu Lyst å si litt umiddelbart om forskjellene mellom dine og naboens sine HT da, evt ? Jepp, deilig når man har nok strøm til å drive HT med jahR.E.S. skrev:Njaei, synes det er litt tidlig å felle noen slik dom over disse beistene. De har i hvert fall veldig mye mer kontroll nedover, noe som resulterer i langt mer slam og trøkk fra mellombassen og nedover.DoMentor skrev:God aften og takk for sist unge mannR.E.S. skrev:Da var McIntosh trygt plassert i racket, og lyttingen kan begynne (dog på kald forsterker)
Roy
Mvh
To av ungene har lagt seg, så jeg må dessverre være litt forsiktig med volumkontrollen. 1200 watt per kanal er myyyyeeee.
Roy
Takk for sist du Jepp enig, basert på det jeg hørte hos dere i sommertdbil skrev:Det er nok Tannoyene som er noe laidback DomentorR.E.S. skrev:DoMentor skrev:God aften og takk for sist unge mannR.E.S. skrev:Da var McIntosh trygt plassert i racket, og lyttingen kan begynne (dog på kald forsterker)
Roy
Mvh
Njaei, synes det er litt tidlig å felle noen slik dom over disse beistene. De har i hvert fall veldig mye mer kontroll nedover, noe som resulterer i langt mer slam og trøkk fra mellombassen og nedover.
Roy