royervins anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    DoMentor skrev:
    Skulle bare mangle at Evoen driver dine PBN bedre enn Pliniusen mht at den har mer kraftreserver rett & slett ;) men forts litt nyfiken på om magefølelsen min stemmer mht PBN kontra WS ;)

Mvh :)
    Hva sier magefølelsen?

Roy

tdbil

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.06.2006
    Antall liker
    15
    Sted
    Båtstø
    Satan jeg klarer ikke å glemme Sofia :mad:
    Sitter å leser alt jeg finner om dem på nett :'(

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    tdbil skrev:
    Ja, de var ikke så verst de...

PS. Skrives med ph, derimot hadde vi en nabokjærring her som skrev navnet med f, men det er kanskje ikke henne du tenker på ;D

Roy

tdbil

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.06.2006
    Antall liker
    15
    Sted
    Båtstø
    R.E.S. skrev:
    tdbil skrev:

PS. Skrives med ph, derimot hadde vi en nabokjærring her som skrev navnet med f, men det er kanskje ikke henne du tenker på ;D

Roy
    Ja det er ikke alltid så greit når man er lettere ordblind ;D

Men hun var vel ikke så dum hun heller ::)

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    tdbil skrev:
    R.E.S. skrev:
    tdbil skrev:

Roy

Nei, men hun så kanskje bedre ut enn hun låt??? ;D ;D

Roy

tdbil

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.06.2006
    Antall liker
    15
    Sted
    Båtstø
    R.E.S. skrev:
    tdbil skrev:
    R.E.S. skrev:
    tdbil skrev:

Roy

Nei, men hun så kanskje bedre ut enn hun låt??? ;D ;D

Roy
    Hahaha ;D

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    Det hadde uansett vært morsomt å prøve en Krell forforsterker og cast-kabling mellom pre og effekt på anlegget mitt, men er redd det kunne blitt dyrt...

Roy

Music4all

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.04.2009
    Antall liker
    7
    R.E.S. skrev:
    DoMentor skrev:
    Skulle bare mangle at Evoen driver dine PBN bedre enn Pliniusen mht at den har mer kraftreserver rett & slett ;) men forts litt nyfiken på om magefølelsen min stemmer mht PBN kontra WS ;)

Hva sier magefølelsen?

Roy
    PBN, faktisk ;)

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    DoMentor skrev:
    R.E.S. skrev:
    DoMentor skrev:

Hva sier magefølelsen?

Roy
    PBN, faktisk ;)

Jeg er enig med deg i det, men ikke betingelsesløst. McIntosh (jeg lånte naboens elektronikk i høst) og Montana låt nok enda bedre enn Krell og Wilson, mens på Krell og Montana er jeg litt mer i tvil. Da tror jeg at jeg ville satt pengene mine på WS3 i høyttalerenden.

Roy

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    Lurer på om bruktmarkedet er helt dødt om dagen. Jeg har ikke hatt en eneste henvendelse på Montana-høyttalerne.

Men jeg har ingen hast heller, og gidder i hvert fall ikke dumpe prisen for å få solgt dem.

Roy

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    R.E.S. skrev:
    Lurer på om bruktmarkedet er helt dødt om dagen. Jeg har ikke hatt en eneste henvendelse på Montana-høyttalerne.

Men jeg har ingen hast heller, og gidder i hvert fall ikke dumpe prisen for å få solgt dem.

Roy
    Vært dødt lenge... Markedet er temmlig metta virker det som....Og highend er aldri lett å bli kvitt... :(

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    992
    R.E.S. skrev:

Roy
    Enig med HCS her, tregt marked har det vært lenge. Pris ER avgjørende, jo dyrere utgagspunkt jo større tap (også prosentvis). Ikke uvanlig med 1/3 og gjerne langt minder av nypris på ikke alt for gammelt utstyr.

Det som overrasker meg er at det ikke synes å medføre manges undergang, hverken hva forhandlere nasjonalt eller produsenter globalt angår. Sitter liksom og venter på et "ras"

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    992
    TO ting RES.

Du sier Montana med Macintosh låt bedre enn WA med Krell. Hvorfor da kjøpe Krell fremfor Mac?

Kunne du si noe om hvordan du opplever Krell bedre på WA enn Montana?

mvh

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    kwil skrev:
    TO ting RES.

Du sier Montana med Macintosh låt bedre enn WA med Krell. Hvorfor da kjøpe Krell fremfor Mac?

Kunne du si noe om hvordan du opplever Krell bedre på WA enn Montana?

mvh
    For å ta det siste først, så tror jeg at Krell matcher Wilson bedre enn Krell matcher Montana. Til det første er det egentlig ingen helt enkel forklaring, en jeg skal likevel prøve.

For det første prøvde jeg et par McIntosh MC1,2KW til 210.000 kroner + en forforsterker (C-48) til rundt 50.000 kroner. Krell-effekttrinnet har kostet meg under en femtedel. Hadde jeg hatt ubegrenset med midler, ville jeg kanskje forsøkt McIntosh. Ulempen er at jeg ikke er helt fortrolig med designet deres. Jeg synes det er litt for glorete med både digre, blå widescreenskjermer, grønnbelyst skrift og logo samt rødt powerlys.

Det andre momentet var at jeg rett og slett tok sjansen på at Krell ville gi meg mye av McIntosh sine krefter og klang. Jeg hadde ikke hørt 302 hjemme, og da det dukket opp et skapelig priset eksemplar på bruktbørsen slo jeg til, uten mulighet til å prøvelytte. Da jeg prøvde Wilson Sophia 3 på Krell oppdaget jeg at jeg fikk nesten like god lyd som med Montana og McIntosh. Forskjellene var faktisk ikke store i det hele tatt, men en kombinasjon av Wilson og Krell vil trolig være mer økonomisk overkommelig enn å kjøpe McIntosh forsterkersett. Kanskje ville en MC452 eller to stk MC601 gitt mye av det samme jeg opplevde med MC1,2KW, men det vet jeg jo ikke.

I tillegg er nok WS3 enklere å få til med et større antall forsterkere enn Montana er, og det er ikke helt uviktig all den tid jeg til stadighet tester mye utstyr for et av hifimagasinene her hjemme.

Dessuten så antar jeg at dersom jeg skulle finne ut at Krell ikke er noe for meg likevel, tror jeg ikke en 302 vil være vanskelig å få solgt brukt. Kanskje finnes det også en eier av en 452 eller 601 som har lyst å bytte???

Men det låter fremdeles ganske så mye bedre med Krell på Montana enn med den integrerte til Plinius, selv om den også var glimrende, noe det faktum at jeg hadde den som referanse i anlegget i over 2,5 år vitner om.

Roy

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    13.958
    R.E.S. skrev:
    Det hadde uansett vært morsomt å prøve en Krell forforsterker og cast-kabling mellom pre og effekt på anlegget mitt, men er redd det kunne blitt dyrt...

Roy
    Akkurat DET kan bli såpass vanedannende at det blir dyrt ja.
    Ordføreren her ute på odden har havnet helt på galeien ;)

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    Powerpoint skrev:
    R.E.S. skrev:

Roy
    Ja, det har vel gått til hodet på ham, he-he. Burde jo fått prøve preen når han skal reise bort en gang...

Roy

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    2.929
    Torget vurderinger
    16
    R.E.S. skrev:

Roy
    For high-end er det temmelig dødt men går man lavt nok i pris får man solgt. Når det gjelder de high-end produktene jeg har solgt de siste 2 årene så har jeg vært nødt til å gå ned til ca. 1/3 av nypris. Temmelig surt men man får jo kjøpt til samme latterlige lave pris.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    HC skrev:
    For high-end er det temmelig dødt men går man lavt nok i pris får man solgt. Når det gjelder de high-end produktene jeg har solgt de siste 2 årene så har jeg vært nødt til å gå ned til ca. 1/3 av nypris. Temmelig surt men man får jo kjøpt til samme latterlige lave pris.
    Sant nok. Ulempen er når man skal kjøpe nytt...

Roy

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Gratulerer med nye komponenter, ærede kollega! ;D Det hadde vært morsomt å få hørt oppsettet ditt en gang!

Min erfaring er at bruktmarkedet er tregere enn det har vært før, men at gode ting likevel finner sine kjøpere etter en stund. Heldigvis.

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    992
    R.E.S. skrev:
    HC skrev:
    Sant nok. Ulempen er når man skal kjøpe nytt...

Roy
    Det har i hvertfall jeg måttet i stor grad overlate til de pengesterke, heldigvis har også de byttesyken ;)

mvh

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    38.387
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    R.E.S. skrev:

Roy

Ganske merkelig at du ikke har fått napp på den prisen du selger for nå. Hører dere folkens - løp og kjøp !

mvh Vidar - fornøyd Montana eier..............

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    992
    Dette har jo utviklet seg i retning av en tråd om bruktmarked og priser. :-\ For å følge denne OT`n litt til. Mange produkter har jo en enorm forskjell i veiledene og reelle utsalgspris (Vet positivt om produkter som selges til ca 40% av veil.pris). Dette burde selvf. gjenspeiles i bruktprisen, men jeg ser til stadighet produkter på brukten til omlag samme pris som de i virkeligheten omsettes for nye (her til lands). Vil tillegge, at noen bransjeaktørers operering med ulike rabattordninger til ulike kunder, ihvertfall bidrar til å holde MEG unna ;)
    Hvem ønsker egentlig å subsidiere andres rabatt, pussige ordninger ???

PS! Hva Montana angår, kjenner jeg ikke reelle priser, annet enn at jeg tidligere har hatt inntrykk (etter lesing her inne) av et relativt renhårig forhold til veil. kontra rabbatert pris der i gården.

Jeg for min del er ikke så opptatt av astronomiske villedene nypriser, kun det produktene faktisk blir omsatt for. DET burde danne grunnlag for bruktprisene også. Tatt i betraktning det jeg her omtaler, er det vel ikke så rart at såkaldt Hi-end selges brukt til 1/3 eller 1/4 av veiledene nypris. Forholdet synes å tilta jo dyrere utstyr vi snakker om.

Men dette er jo tema for en egen tråd, kanskje det allerede er utdebatert også ;) Jeg skulle gjerne sett bransjeaktørene som kjører slik prispolitikk kommentere, men det vil de selvf. ikke ::)

mvh

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    impulse skrev:
    Gratulerer med nye komponenter, ærede kollega! ;D Det hadde vært morsomt å få hørt oppsettet ditt en gang!

Min erfaring er at bruktmarkedet er tregere enn det har vært før, men at gode ting likevel finner sine kjøpere etter en stund. Heldigvis.
    Oppsettet mitt står nå her og spiller, så det er bare å ta seg en tur det :)

Roy

X3

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2004
    Antall liker
    264
    Torget vurderinger
    2
    Gratulere med forsterker:)

Jeg har testet utrolig mange forsterkere i pris segmentet du nå beveger deg i:
    Bla Hegel H30
    Mcintosh 501
    Classe cam 600
    Adyton
    Plinius sa ref
    Parasound jc1
    osv

Mcintosh 501har jeg personlig eid i flere år.
    Det jeg tenker mest på ang Mcintosh er den litt varme fyldige lyden som gjør att det meste av platesamlingen kan passere uten noen snev av skriking i øra :)
    En snev av rør med litt futt & fart:)
    Men sammenligner man opp mot forsterkere som Classe 600 blokker og exe Plinius sa ref,så ble ialefall Mc501 som jeg hadde....
    totalt overkjørt på oppløsning,punktplassering,dybde info og bass fundament.
    Jeg tviler også på att 1.2kw blokkene til Mc kommer helt opp imot de førstnevne på disse parametre.
    Selv om jeg ikke har hatt de største forsterkerene til Mc hjemme for test,bare hørt i butikk,messer osv.
    Jeg har en misstanke om att Classe 600 kunne passet utmerket til Montana med en god pre.
    Også Sa ref og Hegel i mono utgave.

På ht siden forundrer det meg litt att Wilson spiller bedre med Krell enn montana og krell.
    Hadde jeg hatt 302 og skulle bygget ett oppsett rundt den,så hadde jeg også sjekket ut høyttalere som Usher D10 de største Dynaudio,Vienna acoustic dier music eller eve de største Sonus faber modelene.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    X3 skrev:
    Gratulere med forsterker:)

Jeg har testet utrolig mange forsterkere i pris segmentet du nå beveger deg i:
    Bla Hegel H30
    Mcintosh 501
    Classe cam 600
    Adyton
    Plinius sa ref
    Parasound jc1
    osv

Mcintosh 501har jeg personlig eid i flere år.
    Det jeg tenker mest på ang Mcintosh er den litt varme fyldige lyden som gjør att det meste av platesamlingen kan passere uten noen snev av skriking i øra :)
    En snev av rør med litt futt & fart:)
    Men sammenligner man opp mot forsterkere som Classe 600 blokker og exe Plinius sa ref,så ble ialefall Mc501 som jeg hadde....
    totalt overkjørt på oppløsning,punktplassering,dybde info og bass fundament.
    Jeg tviler også på att 1.2kw blokkene til Mc kommer helt opp imot de førstnevne på disse parametre.
    Selv om jeg ikke har hatt de største forsterkerene til Mc hjemme for test,bare hørt i butikk,messer osv.
    Jeg har en misstanke om att Classe 600 kunne passet utmerket til Montana med en god pre.
    Også Sa ref og Hegel i mono utgave.

På ht siden forundrer det meg litt att Wilson spiller bedre med Krell enn montana og krell.
    Hadde jeg hatt 302 og skulle bygget ett oppsett rundt den,så hadde jeg også sjekket ut høyttalere som Usher D10 de største Dynaudio,Vienna acoustic dier music eller eve de største Sonus faber modelene.
    Dette synes jeg er veldig interessant, særlig siden du sitter med god erfaring på forsterkere i denne klassen. Likevel kjenner jeg ikke helt igjen beskrivelsen av McIntosh i mitt oppsett. Nå har jeg riktignok lest at det er relativt stor forskjell fra 501 til etterfølgeren 601 akkurat på de punktene du nevner som ikke helt i toppklassen. Om det er noen stor forskjell fra 601 til 1,2 utover dobling av effekt, aner jeg ikke.

På Montana fikk jeg mer slam i bassen, dypere bass, renere bass, mer kontrollert bass, men samtidig mer fylde med McIntosh pre og effekt. Det var nettopp bassfundamentet som bergtok meg da jeg testet dem. Jeg var veldig oppmerksom på kjappheten som jeg hadde hørt ikke var McIntosh sitt sterkeste felt, men jeg hadde ingenting å utsette på det da jeg hadde det på lån. Ei heller når det gjaldt dybde, presisjon og oppløsning, selv om jeg ikke utelukker at på dette området finnes det bedre saker (som f.eks. Krell).

For alt jeg vet kan det ha vært matchen som var så glimrende, ikke det at McIntosh nødvendigvis er bedre enn Krell. Eller så kan det være så enkelt som at lyden fra McIntosh tiltalte meg omvendt proporsjonalt med utseendet...

Både Plinius og Krell har glimrende bassfundament, men på Montana må begge se seg slått av McIntosh på det området. Derimot virker det som Krell fikser det på WS3, dog med litt fratrekk for at det er halvparten så mange elementer og dermed litt mindre luft som flyttes.

Årsaken til at jeg vurderer å skaffe meg WS3 i stedet for Montana har også med at de er såpass lettdrevne at jeg kan benytte dem til testing av nær sagt hva det skal være av forsterkere.

Roy

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    Må jo likevel få si at anlegget mitt aldri har spilt så bra som det gjør akkurat nå med Krell og Montana. I går satte jeg på Bodil Niska sin "Blue" og den varme sonoriteten i tenorsaksofonen hennes ble gjengitt aldeles fantastisk.

Roy

achri-d

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2005
    Antall liker
    83
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    3
    R.E.S. skrev:
    Må jo likevel få si at anlegget mitt aldri har spilt så bra som det gjør akkurat nå med Krell og Montana. I går satte jeg på Bodil Niska sin "Blue" og den varme sonoriteten i tenorsaksofonen hennes ble gjengitt aldeles fantastisk.

Roy
    Hei du - hvordan går det med ML380s etter noen dager i anlegget? Passer den til Krell&Montana eller kjører du uten? Mvh

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    achri-d skrev:
    R.E.S. skrev:

Roy
    Hei du - hvordan går det med ML380s etter noen dager i anlegget? Passer den til Krell&Montana eller kjører du uten? Mvh
    Hei

Tenkte jeg måtte la den "gå seg til", slik at jeg ble vant til den før jeg kobler den ut igjen. Planen er å gjøre det i morgen. I dag har jeg dessverre ikke tid.

Så da blir det avlagt rapport når jeg har koblet tilbake.

Roy

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    Da har jeg koblet tilbake til forforsterkerdelen i Bladelius Embla. Det ble ingen nedtur, faktisk. Jeg opplever lyden som mer distinkt og crisp. Lydbildet er bedre definert og presist, og jeg får enda litt mer slam i bassen. ML-forforsterkeren opplever jeg som litt rundere i kantene, men med litt større ro i presentasjonen.

Det betyr ikke nødvendigvis at forforsterkeren i Embla er bedre enn ML380S, men i mitt oppsett fungerte det bedre. For alt jeg vet kan det jo tenkes at ML og Krell ikke er den ultimate matchen.

I tillegg skal det nevnes at jeg sikkert ikke har justert ML optimalt i forhold til Krell heller. Jeg vet man kan stille 380s i nær sagt en hver retning, men det har vært så hektisk de siste ukene at jeg ikke har tatt meg tiden til å sjekke den biten av 380ens bruksanvisning. Dessuten kan det jo tenkes at om jeg hadde gjort det, så kunne det blitt dyrt, he-he...

Kanskje jeg skulle prøve likevel :)

Ny rapport følger om noen dager ;D

Roy

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    Leste gjennom bruksanvisningen nå, og det ser faktisk ut som jeg hadde gjort rett.

Roy

Holmium

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Fungerer Wilson like godt som Montana i rommet ditt?
    Montana virker det jo som fungerer utrolig godt, nesten mot all fornuft når man ser størrelsen på dem.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    Må vel si ja til det, men har ikke Wilson her lenger. En nabo av meg påstod at han aldri har hørt bedre lyd hos meg enn når de stod her.

Roy

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    13.958
    R.E.S. skrev:
    Powerpoint skrev:
    R.E.S. skrev:

Roy
    Ja, det har vel gått til hodet på ham, he-he. Burde jo fått prøve preen når han skal reise bort en gang...

Roy
    Ordføreren er nettopp hjemkommet fra India 8) Tar du kontakt med ham så lar det seg sikkert ordne med både EVO 222 og CAST kabler rund baut.
    Han er rett som det er på reise i inn-og utland.
    Går med en pingis senior proff i magen vet du ;)

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    Powerpoint skrev:
    R.E.S. skrev:
    Powerpoint skrev:
    R.E.S. skrev:

Roy

Roy
    Ordføreren er nettopp hjemkommet fra India 8) Tar du kontakt med ham så lar det seg sikkert ordne med både EVO 222 og CAST kabler rund baut.
    Ja, jeg hørte rykter om at han holdt på å blåse bort. Pingisproff??? Han er da ikke så god. Jeg klarte å serve på ham minst en gang. (returene hans var det derimot verre med) ;D

Roy

jono

Medlem
    Ble medlem
    26.02.2008
    Antall liker
    11
    Hei.
    Nå står de hos meg.Levert fra Røyken mandag ettermiddag,koblet opp m.hjul kl.18 og siden har de stått der og spiller bedre og bedre.Bør vell kansje sette på spiksen,men den som venter på....... ;D ;D ;D

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    jono skrev:
    Hei.
    Nå står de hos meg.Levert fra Røyken mandag ettermiddag,koblet opp m.hjul kl.18 og siden har de stått der og spiller bedre og bedre.Bør vell kansje sette på spiksen,men den som venter på....... ;D ;D ;D
    De Wilson-høyttalerne blir transformert når du setter på spikes, så det er ikke noe å vente med. som jeg skrev i testen av dem, skal du ha høyttalere på hjul, kjøp bilstereo!

Hva er det du driver Sophia'ene med?

Roy

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    13.958
    R.E.S. skrev:
    Powerpoint skrev:
    R.E.S. skrev:
    Powerpoint skrev:
    R.E.S. skrev:

Roy

Roy
    Ja, jeg hørte rykter om at han holdt på å blåse bort. Pingisproff??? Han er da ikke så god. Jeg klarte å serve på ham minst en gang. (returene hans var det derimot verre med) ;D

Roy
    Ja, de ble utsatt for orkan der nede. Stygg sak med mye ødeleggelser, og >30 døde lokalt,
    Jeg glemte "pingisproff"
    Tror ikke du klarer å serve på ham nå ;)
    Det trenes og har vært trent meget målrettet med egne trenere siden sist.
    Nuvel, hva vet vel jeg om dette.

jono

Medlem
    Ble medlem
    26.02.2008
    Antall liker
    11
    Conrad-Johson 250s og Bel canto Dac3.5 VBS1. Macen til usb og inn i forforsterkeren til Bel canto .

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.273
    Torget vurderinger
    32
    jono skrev:
    Conrad-Johson 250s og Bel canto Dac3.5 VBS1. Macen til usb og inn i forforsterkeren til Bel canto .
    Det hørtes ikke ille ut i det hele tatt. CJ låter veldig bra.

Roy

jono

Medlem
    Ble medlem
    26.02.2008
    Antall liker
    11
    Problemet er at høytalerene spiller så rent og etter en par timer på full guffe ønsker man seg gjerne mer.Mctosh1,2 hadde hvert gøy,men da ryker vell hørslen.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn