Er det ikke veldig snodig da at distributøren har leid inn en ekstern representant for å inspisere høytalerne ved ankomst mitt hjem og at jeg ikke får lov å røre høytalerne før denne representanten har foretatt sin inspeksjon dersom distributøren anså å ha overskrevet alt ansvar for høytalerne til meg ved levering av høytalerne til mitt transportbyrå Bring i Gøteborg?
Kan noen forklare det for meg?
En slik overføring av ansvar krever vel også en signatur på et dokument. En slik signatur og et slikt dokument eksisterer ikke.
Jeg mener derfor at man kan fastslå at jeg definitivt hadde ansvaret for transporten fra Gøteborg til min stue, men at jeg ikke har signert på at godset ankom Gøteborg uten skader og at jeg har overtatt ansvaret for alle og enhver skade.
Mvh
Roysen
Kan noen forklare det for meg?
En slik overføring av ansvar krever vel også en signatur på et dokument. En slik signatur og et slikt dokument eksisterer ikke.
Jeg mener derfor at man kan fastslå at jeg definitivt hadde ansvaret for transporten fra Gøteborg til min stue, men at jeg ikke har signert på at godset ankom Gøteborg uten skader og at jeg har overtatt ansvaret for alle og enhver skade.
Mvh
Roysen
Sist redigert: