Hvite horn ser ut som pissoar , men en sexy farge på horna og et annet trekk på basskassene så blir det noe helt annet. Skal man ta den helt ut så finerer man kassene i tillegg.Synes det ser litt femi ut med så mye i hvit, jeg.
Femi-Fi
Hehehe, jeg bare slang litt med leppa kl 03 på natta. Det ser flott ut, dette, og som fint kunne ha stått her hjemme hos meg også.Hvite horn ser ut som pissoar , men en sexy farge på horna og et annet trekk på basskassene så blir det noe helt annet. Skal man ta den helt ut så finerer man kassene i tillegg.Synes det ser litt femi ut med så mye i hvit, jeg.
Femi-Fi
Ikke bra å poste kl. 3 om natta Men seriøst , de kunne blitt veldig fine med basskasser i valnøtt-finer , og en snasen farge på horna. Enten en retro farge - eller noe som matcher hva man måtte ha av interiør.Hehehe, jeg bare slang litt med leppa kl 03 på natta. Det ser flott ut, dette, og som fint kunne ha stått her hjemme hos meg også.Hvite horn ser ut som pissoar , men en sexy farge på horna og et annet trekk på basskassene så blir det noe helt annet. Skal man ta den helt ut så finerer man kassene i tillegg.Synes det ser litt femi ut med så mye i hvit, jeg.
Femi-Fi
Så får vi se hvor lenge det blir stående hos den godeste Jorge, da
Ikke bare strøkent men 100% orden på sakene i racket Det liker jegMeget strøkent oppsett.
Men bak et hvert rack, befinner det seg en spaghetti av kabler segIkke bare strøkent men 100% orden på sakene i racket Det liker jegMeget strøkent oppsett.
mvh
Min store kjepphest. Jeg har bakplater til racket. Skal bare få boret noen hull til gjennomføring....Men bak et hvert rack, befinner det seg en spaghetti av kabler segIkke bare strøkent men 100% orden på sakene i racket Det liker jegMeget strøkent oppsett.
mvh
Jeg har noen hullsager hvis du trenger....Min store kjepphest. Jeg har bakplater til racket. Skal bare få boret noen hull til gjennomføring....Men bak et hvert rack, befinner det seg en spaghetti av kabler segIkke bare strøkent men 100% orden på sakene i racket Det liker jegMeget strøkent oppsett.
mvh
Må få meg ett system bak der....
Jeg har tenkt på det selv.Min store kjepphest. Jeg har bakplater til racket. Skal bare få boret noen hull til gjennomføring....Men bak et hvert rack, befinner det seg en spaghetti av kabler segIkke bare strøkent men 100% orden på sakene i racket Det liker jegMeget strøkent oppsett.
mvh
Må få meg ett system bak der....
Synes det ser litt femi ut med så mye i hvit, jeg.
Femi-Fi
Blir "svenneprøven" dette da... Tålmodighet... Spent på hvor det enderteste andre preamper og tilting av diskant, i første omgang.
gjøre systemet fireveis ved å la et par suber avlaste i bunn, slik at basskassene «kun» tar seg av 80 og opp til horna tror jeg heller ikke er så dumt.
Hvis han gidder ja!skal innrømme at jeg var jævlig skeptisk etter de første tilbakemeldingene, pluss at jeg kjenner problemene ved å slenge et sånt system inn i en random stue.
men dette var ikke ueffent i det hele tatt, selv om man alltid finner innspillinger som låter ræv, det gjør man jo overalt uansett hva folk sitter og kauker om.
mener det skal kunne gå an å ro dette pent i land, selv om slike treveis hornsystemer har sine begrensninger.
jorwed fikser biffen hvis han gidder.
Kom bort med din, så tester jeg!
Særlig !
Særlig !