jorwed_
Audio Arkeologen
Takk for besøket, dine betraktninger og skriverier. Det verdsettes høyt. Har fremdeles øresus etter en lang musikkøkt på høyt volum. (høyere enn jeg pleier )takk for en trivelig eftan, mister!
dessuten godt å se at blodforgiftninga til evo er litt oppskrytt; mannen virket i slag og slang med kjeften i sedvanlig stil.
artig å endelig få somlet meg til å høre hva det hornspetaklet i langhus går i.
synes ikke det er så hakkandes gæli, du har kommet et godt stykke på vei med integreringa.
hører jo at det er work in progress, som rimelig er når man sleper et sånt treveis passivt delt system i hus.
noen utfordringer er det fremdeles mtp overgang mellom basskasse og horn, og som forsterkes pga et vanskelig rom, men alt i alt var dette oppmuntrende greier.
alltid gøy å høre kompresjonsdriver i forovertut done right, det ligger mye potensiale her imo.
hadde det vært mine saker, ville jeg helt klart satset videre på høyttalerne istedenfor å kaste seg ut på stadig nye runddanser.
men hi-fi gudenes veier er uransakelige, og i alle fall veiene til de smådjevlene som til enhver tid sitter på skuldrene og hvisker sweet nothings i ørene dine.
det er i alle fall ikke uoverkommelige å få dette til å spille veldig bra!
skulle gjerne hatt litt mer tid til å sjekke vinklinga på diskanten, siden lytteposisjon er såpass lav, men det får vi ta en annen gang.
Det er som du sier fremdeles mye å hente på høyttaler/element plassering/vinkling. Og jeg har har lært at SET rør er veien å gå. Må igjen få takke KrazyIvan for lånet av hans forsterkeri. Tubeguru GM 70 SE er skikkelig gode forsterkere. Dønn tyst og oppfører seg akkurat som man forventer av monoblokker som i dag koster over USD 10k. Ang overgangen mellom basskasse og mellomhorn, her vil jeg jobbe med med plassering/vinkling og rom, før driften evt endres til fireveis.
Det som var en vekker i går var også hvor avslørende det hele blir ift dårlige innspillinger og ´svake´ ledd i signalkjeden.
Veien videre... Si det. Stay tuned...
Sist redigert: