4-string
Hi-Fi freak
Dehumaniseringen må virkelig være både organisert og langtkommen for å gå til slike ytterligheter som den ærerike russiske hær nå gjør.
Ser meg gjennom the entmoot. Det er vondt å se , mens man hører denne distanserende spontanoversettelsen. Hvis bare halvparten kommer med av det Nebenzia sier, er det likevel giftig Må være fare for å få kreft av sine egne ord sånn som han holder på.Det var talen sin det! Vil ha FN til å stå skolerett. (Litt spent på om denne talen skaffer han det han ønsker seg, eller om han forsterker polariseringen)
Starter ca 1:02 uti.
Har lidd meg igjennom denne farsen nå, og det er helt drøyt hvor motbydelig det er å høre den russiske representanten lyve så det renner mens han VET at ingen rundt han kommer til å gjøre noe med det. Han sitter og ler innvendig av de svake kontoristene som ikke kan gjøre noe annet enn å si at de fordømmer angrepet og at de høflig ber russland om å stanse. Han vet at han kan lyve så mye han evner uten å måtte møte konsekvenser. Han vet at han kan hale ut tiden og at INGEN kommer til å gjøre noe annet enn å signere papirer eller komme med en streng appell eller to om at de ikke liker hva han sier.Det var talen sin det! Vil ha FN til å stå skolerett. (Litt spent på om denne talen skaffer han det han ønsker seg, eller om han forsterker polariseringen)
Starter ca 1:02 uti.
Og da tenker du på...?Det virker mer og mer som at den eneste måten å løse dette på er den som ingen ønsker å tenke på.
Her har du Aftenposten, med russiske kilder:Norske: Dagen og Aftenposten. Resett.no Utenomlandske: Jerusalem Post og BBC.
Så du mener FN har utspilt sin rolle? Hva med agenda 2030 og FNs klimaraporter? Er dette like patetisk? ...at co2 er en usynlig ond demon som må bekjempes?Har lidd meg igjennom denne farsen nå, og det er helt drøyt hvor motbydelig det er å høre den russiske representanten lyve så det renner mens han VET at ingen rundt han kommer til å gjøre noe med det. Han sitter og ler innvendig av de svake kontoristene som ikke kan gjøre noe annet enn å si at de fordømmer angrepet og at de høflig ber russland om å stanse. Han vet at han kan lyve så mye han evner uten å måtte møte konsekvenser. Han vet at han kan hale ut tiden og at INGEN kommer til å gjøre noe annet enn å signere papirer eller komme med en streng appell eller to om at de ikke liker hva han sier.
Ironien er enorm. Tenk dere at dette hadde vært i Moskva, og at en vestlig representant hadde løyet mot russland på samme måte som han selv gjør her.
han og alle andre vet at denne representanten hadde blitt funnet død i eller på bakken utenfor sitt hotellrom kort tid etter, og ingen har sett eller hørt noenting. Tragisk ulykke med "full etterforskning"
Å se sikkerhetsrådet i aksjon var litt som å se det ubrukelige galaktiske senatet fra starwars oppfølgerne. Det var som en ynkelig parodi. Hvilken funksjon har dere når dere ikke engang klarer å passe på hverandre?
Rett og slett et patetisk eksempel på naivt diplomati hvor man forventer at alle parter er like siviliserte lovlydige som en selv ønsker å være.
Slike forestillinger får meg til å tenke at det rett og slett ikke er noe håp for nazi-russland. At de er så gjennomsyret av denne giften at det rett og slett ikke er noen fremtid.
Det virker mer og mer som at den eneste måten å løse dette på er den som ingen ønsker å tenke på.
Beklager.
Haha! Du bommer og bommer. Du treffer ikke engang på hva jeg prøver å være ørlite uenig i.Du har kanskje ikke skjønt det. Russerne lyver så drøyt at de tror ikke på det selv,. De tror ikke engang at andre tror på det. Men de tror det er nok til å så tvil om sannheten. Hvis de får folk til å ta alt med en klype salt, så har de oppnådd det de ønsket med sin propaganda: At folk ikke evner å skille mellom sannhet og løgn. Og du er med på å tåkelegge sannheten.
Og folk som har peiling har forlengst sagt at det dreier seg om krigsforbrytelser.
Hvis det er en ting vi absolutt IKKE må gjøre, så er det å ta alle billedbevis og vitnemål om krigsforbrytelser med en klype salt. Det dør Ukrainere daglig på grunn av Russlands forsøk på å voldta landet. Det er på tide at du tar det inn over deg. Dette er blodig alvor, ikke en intellektuell lek.
Det er da ikke fleinsoppsesong nå ??Haha! Du bommer og bommer. Du treffer ikke engang på hva jeg prøver å være ørlite uenig i.
"Ja det er arrangerte bilder og bluescreen som Ukrainere, USA og bill Clinton har arrangert"
Jeg tror det er du som skal vokte deg å gå i strupen på folk fordi du ikke evner å skilde klinten fra hveten og bare fordi folk er ørlite uenig med deg og ørlite kritisk til nrk vg dagblad dekning, så er de tåkeleggere av fakta som er helt opplagt, jeg tror ikke du er riktig rett og må gå i deg selv om hva du tror om folk uten å etterspørre hva de skriver.
I den grad denne dekningen viser noe som helst er det jo at det er kjempeviktig at Norge er medlem i NATO. Så hvorfor i all videste skal disse journalistene som du beskylder for å ville ha Norge ut av NATO skrive disse artiklene og publisere disse bildene?Jeg prøver bare å vise at folk går amokk hvis man er ørlite uenig i mediadekningen til Ark, dagbladet, vg og tildels tv2 hvor det suverene flertall av profilerte journalister stemmer rødt, mdg, sv som vil ha Norge ut av nato osv...
Ukritisk? Som å tro at Trump var verdens messias? Har man først falt for idioti, så er sjansen for at man faller enda en gang nokså stor.Jeg prøver bare å vise at folk går amokk hvis man er ørlite uenig i mediadekningen til Ark, dagbladet, vg og tildels tv2 hvor det suverene flertall av profilerte journalister stemmer rødt, mdg, sv som vil ha Norge ut av nato og av den grunn tar jeg alt i sum som disse mediaene skriver med ultraliberal venstresekularisme i bakhodet når jeg leser disse avisene. Også fordi man stoler for mye på FN og den sveklingen av en president i usa.
Og da er jeg plutselig offer for Putins sannhetståkelegging.
Med disse beskyldningene som bakgrunn så sier jeg at folk som blindt ukritisk sluker alt som serveres på disse mediene er ikke bedre enn russerne. Det var det jeg prøvde å vise innledningsvis, men er nok en sterk ovetdrivelse.
Å ja så du benekter at sv rødt vil ha Norge ut av nato? Journalister stemmer disse partiene i veldig veldig stor grad. Men det betyr ikke at rødts sv partiprogram skal fullstendig styre disse medienes dekning av krigsforbrytelser. Da setter jeg spørsmålstegn ved din logikk.I den grad denne dekningen viser noe som helst er det jo at det er kjempeviktig at Norge er medlem i NATO. Så hvorfor i all videste skal disse journalistene som du beskylder for å ville ha Norge ut av NATO skrive disse artiklene og publisere disse bildene?
Her er det litt mangel på logikk - tro hvorfor...
Mer opptatt av å knele for BLM enn å ta knekken på Lederne i russland psykologisk.Hvorfor er Biden en svekling?
Du kan ikke verdensfred matematikk. Pøbel er minus og snill er pluss. Med Trump pøbel og Putin pøbel blir regnestykke: (-) + (-) = + Positivt resultat og ingen kriger. Hvor lenge var det verdensfred med snille biden som kneler for blm?Ukritisk? Som å tro at Trump var verdens messias? Har man først falt for idioti, så er sjansen for at man faller enda en gang nokså stor.
Nå tror jeg nok du tuller litt med oss.Du kan ikke verdensfred matematikk. Pøbel er minus og snill er pluss. Med Trump pøbel og Putin pøbel blir regnestykke: (-) + (-) = + Positivt resultat og ingen kriger. Hvor lenge var det verdensfred med snille biden som kneler for blm?
Hei mister boom boom. Snakk om å bomme.Vel Kjendis, nå kjenner jeg ikke deg eller din postingshistorie, men det lille du har vist i disse siste postene vekker ikke akkurat tillit til deg og din kildekritikk. Bisetningene om klimautfordringene ikke minst. Ser ut til at du har vært på mottagende side av Putin troll en stund. Ellers er det riktig å kunne se skeptisk ("klimaskeptikerne" klarte nesten å ødelegge det ordet) til påstander fra krigførende parter. Men her har vi en statlig løgnkampanje som vi ikke engang så maken til under den verste kalde krigen fra Sovjets side.
Nå er det som det er påpekt; det er ikke meningen at noen skal tro på dette men for hjemmepublikum bli slik at en ikke tror helt på noe. Dermed kan man passifisere ved FUD.
At du er kristisk ved min logikk tar jeg med stor ro.Å ja så du benekter at sv rødt vil ha Norge ut av nato? Journalister stemmer disse partiene i veldig veldig stor grad. Men det betyr ikke at rødts sv partiprogram skal fullstendig styre disse medienes dekning av krigsforbrytelser. Da setter jeg spørsmålstegn ved din logikk.
Hva mener du? For meg er dette bare babbel.Mer opptatt av å knele for BLM enn å ta knekken på Lederne i russland psykologisk.
De raserer Ukraina og innbyggerne der .....akkurat som de vil også skal vi stille Putin for krigsrett???
Lykke til!
Nei det kommer nok ikke. Russland må uskadeliggjøres på andre måter. Russerne er et livegent og kuet folk og har alltid vært det. De opplevde aldri de frigjørende prosessene som vesten har vært gjennom. De har lagt, og ligger, med rumpa i været for en hver som er brutal nok til å utnytte det. Det ene opprøret de maktet ble gjennomført av krigstrette soldater, krigstrett i et omfang vi aldri kommer til i 2022, og jaggu ble det kuppet og etter hvert overtatt av et enda større svin enn Putin. Brutalitet ligger dypt i den russiske folkesjela dessverre, både som offer og utøver. De to tingene har for øvrig en tendens til å henge sammen, ofrene blir gjerne de mest brutale.Ja, jeg leste det samme erato. Vi snakker om at Putin må fjernes, men hvor skal opprøret komme fra? Når soldater ringer hjem til mamma og forteller at de skyter sivilister, og mamma hjemme svarer "Selvfølgelig. De er jo forrædere." viser det at dette sitter dypt i den russiske folkesjelen.
Ikke dehumaniser en hel nasjon, der den absolutte majoritet er helt uskyldige, og stort sett selv ofre for en kleptoman, kriminell gjeng rasshøl.Nei det kommer nok ikke. Russland må uskadeliggjøres på andre måter. Russerne er et livegent og kuet folk og har alltid vært det. De opplevde aldri de frigjørende prosessene som vesten har vært gjennom. De har lagt, og ligger, med rumpa i været for en hver som er brutal nok til å utnytte det. Det ene opprøret de maktet ble gjennomført av krigstrette soldater, krigstrett i et omfang vi aldri kommer til i 2022, og jaggu ble det kuppet og etter hvert overtatt av et enda større svin enn Putin.
En svak president i all sin glans lar seg avbilde sammen med us navy knelende. Dette er en som ikke tørr å utfordre Putin med makt. Jeg tror sanksjonene har bare begrenset effekt. Hvis russland utfører krigsforbrytelser og Biden er mer opptatt av å knele for BLM som er en Marxistisk bevegelse. Er du med nå?Hva mener du? For meg er dette bare babbel.
Har lidd meg igjennom denne farsen nå, og det er helt drøyt hvor motbydelig det er å høre den russiske representanten lyve så det renner mens han VET at ingen rundt han kommer til å gjøre noe med det. Han sitter og ler innvendig av de svake kontoristene som ikke kan gjøre noe annet enn å si at de fordømmer angrepet og at de høflig ber russland om å stanse. Han vet at han kan lyve så mye han evner uten å måtte møte konsekvenser. Han vet at han kan hale ut tiden og at INGEN kommer til å gjøre noe annet enn å signere papirer eller komme med en streng appell eller to om at de ikke liker hva han sier.
Ironien er enorm. Tenk dere at dette hadde vært i Moskva, og at en vestlig representant hadde løyet mot russland på samme måte som han selv gjør her.
han og alle andre vet at denne representanten hadde blitt funnet død i eller på bakken utenfor sitt hotellrom kort tid etter, og ingen har sett eller hørt noenting. Tragisk ulykke med "full etterforskning"
Å se sikkerhetsrådet i aksjon var litt som å se det ubrukelige galaktiske senatet fra starwars oppfølgerne. Det var som en ynkelig parodi. Hvilken funksjon har dere når dere ikke engang klarer å passe på hverandre?
Rett og slett et patetisk eksempel på naivt diplomati hvor man forventer at alle parter er like siviliserte lovlydige som en selv ønsker å være.
Slike forestillinger får meg til å tenke at det rett og slett ikke er noe håp for nazi-russland. At de er så gjennomsyret av denne giften at det rett og slett ikke er noen fremtid.
Det virker mer og mer som at den eneste måten å løse dette på er den som ingen ønsker å tenke på.
Beklager.
Han tenker på angrep med kjernevåpen og jevne Russland med jorda.Og da tenker du på...?
Så du vil ha fullskala krig med Russland med amerikanske og Nato tropper i Ukraina og siden Biden ikke gjør det så er han svakEn svak president i all sin glans lar seg avbilde sammen med us navy knelende. Dette er en som ikke tørr å utfordre Putin med makt. Jeg tror sanksjonene har bare begrenset effekt. Hvis russland utfører krigsforbrytelser og Biden er mer opptatt av å knele for BLM som er en Marxistisk bevegelse. Er du med nå?
Nå har vel både Pakistand og India snudd og fordømmer angrepene - så da kan vel sikkert de med "utvidet" verdensbilde - justere siktet igjen nå.Viktig å ha dette i bakhodet, ikke bare tenke sitt eget verdensbilde.