Hyggelig å se at Larson har våknet.
Når det gjelder den krigen som ikke begynte på onsdag så har nok det en ganske så klar sammenheng med at USA slapp den informasjonen. Hvis du hadde forsøkt å lese det jeg har skrevet lenger opp så burde du ha fått med deg det jeg sa om grunnen til at de slapp den informasjonen. Meget mulig at det at USA slapp den informasjonen gjorde at krigen ble utsatt med en uke eller mer.
Ingen informasjon som slippes om denne situasjonen slippes tilfeldig, hverken fra Russisk eller Amerikansk side. Det er slik PsyOps drives. Imformasjon som ikke vilføre til en reaksjon hos motpart eller egen befolkning gidder man ikke slippe i dagens situasjon!
Hvis du Larson tror et øyeblikk at de rapporter som kommer om Ukrainske angrep på opposisjonelle så er du mellom oss sagt DUM!
Ukraina har i mange år kunnet bombet og sendt granater inn i disse opprørskontrollerte områdene. At de skulle ha begynt nå når det står nær 200.000 russiske soldater på grensen deres er så dumt at man skal være rimelig "enkel" for å tro på det!
Det som er trist er at Norge nekter å hjelpe Ukraina med noe av de avanserte våpen vi kunne ha solgt/gitt dem. Når norske engosfirma ikke lenger makter å levere mel til butikkene kunne det vært gunstig å ha et godt forhold til Ukraina. Ref tidligere inlegg.
For øvrig så vil jeg si at det er trist at Putin synes å ha mistet grepet, jeg trodde faktisk at han ville være en stabiliserende faktor i Russland. Så vidt vites har de ikke kjørt fram panzer på grensa her oppe ennå, så jeg sover da rimelig greit ennå. Men det er klart at en Hk417 står på innkjøpslisten! i løpet av et par måeder, selv om den er dyr.