Når det står Yamaha på den, så stoler jeg på at den er god value for money.Yamahaen er helt OK som multiformat spiller mye bedre en Oppen min, egen krets for DSD og mulig å skru av videokretsen.
Når det står Yamaha på den, så stoler jeg på at den er god value for money.Yamahaen er helt OK som multiformat spiller mye bedre en Oppen min, egen krets for DSD og mulig å skru av videokretsen.
Nja, den var dyr. Over 20K for over 20 år siden var mye penger for en "DVD spiller". Som ren cdspiller på nivå med en 8K Rega på den tiden.Når det står Yamaha på den, så stoler jeg på at den er god value for money.
Joda, husker den der spilleren. Men har aldri lyttet til den. Jeg hadde en Sony CD/SACD spiller på den tiden, en europeisk modell.Nja, den var dyr. Over 20K for over 20 år siden var mye penger for en "DVD spiller". Som ren cdspiller på nivå med en 8K Rega på den tiden.
Santanas Borboletta slippes i Japan 6. November. Tipper den er like vellykket som de to foregående Santana SACD utgivelsene. Nydelig innpakning.
Vis vedlegget 1070278
Vis vedlegget 1070279
I følge QQ forums eksperter er Amigos og Festival opp mikset quad, men regner med at stereo sporet er ok.Denne låter supert. Masse romklang og tredimensjonalitet. Hurtige transienter med smekk. Anbefales.
Ser at de to etterfølgende Santanaplatene Amigos og Festival ble gitt ut på quadrofonisk vinyl i sin tid. Regner med at Sony Japan gir ut disse også i samme SACD serie. Bare å glede seg...
Det var litt av en anbefaling Tror pinadø jeg skipper å ordre Mariah Carey Merry Christmas som kom ut på MoFi One-Step for et par dager siden, til fordel for denne gittYULE - Trio Mediæval
The celebration of YULE in Northern Europe harks back to a transition from ancient Pagan Germanic culture to the more formal spirituality of the newer Christian rite. Christmas, as we mostly now call it, gave us hymns, processions and chants, and in between, silence in church. Yule meant a...shop.2l.no
A Christmas Album Even a Pagan Will Love
as will an agnostic; an atheist? That's pushing it!trackingangle.com
Fint fremført, typisk hifi vellyd (masse luft, "tøff" dypbass osv), men litt sjelløst. Sånn ca halvveis hadde både kona og jeg sluttet å høre etter..YULE - Trio Mediæval
The celebration of YULE in Northern Europe harks back to a transition from ancient Pagan Germanic culture to the more formal spirituality of the newer Christian rite. Christmas, as we mostly now call it, gave us hymns, processions and chants, and in between, silence in church. Yule meant a...shop.2l.no
A Christmas Album Even a Pagan Will Love
as will an agnostic; an atheist? That's pushing it!trackingangle.com