V
vinyl-jønki
Gjest
Det var da voldsomt til mas om denne tuner,n da?Må jo få deg en matchende tuner Rackis.....
Selg meg din?
Det var da voldsomt til mas om denne tuner,n da?Må jo få deg en matchende tuner Rackis.....
Danske High Fidelity testa AU-D11 husker jeg, og testpanelet var iallfall begeistra. Lyden ble sammenligna med eldre engelske rørforsterkere som Leak og Rogers.Hva mener dere Sansui-kjennerne om denne? Finner ikke allverdens mye om den på veven. Vurderer om den kan være verdt innsats + noe kronasje for rep/shining. (DIY)
Rent utseendemessig må jeg innrømme at jeg finner AU-D11 noget kjedelig ja, sammelignet med annet fra Sansui. Men man skal jo som kjent ikke "skue hunden på hårene".
Vis vedlegget 218372
Er sprengt sikring på Protector Circuit Board.
Hvis ikke send meg PMTakker for info. Det jeg finner på nettet om D11 er også positivt, folk mener generelt den er meget god. Jeg skal i alle fall undersøke nærmere hvorfor hovedsikringen er sprengt og hvor mye defekt forsterkeren egentlig er, før jeg evt går videre. Nedi innmaten kjennes ingen svilukt, bare godlukten av Japansk elektronikk
Det hadde vel holdt meg å selge EN Ove Må åpne matskuffa før du pælmer ut ting.Au D 11 hadde jeg 2 stk av. Knall god forsterker.
Låter litt"engelskt" ja. Meget bra forsterker
O
Hyggelig å kunne hjelpe Ove.
Takk for det,Tor du reddet meg derHyggelig å kunne hjelpe Ove.
mvh
Selger samlet,resten av skrotet er jo ikke noe og haSansui TU 9900 til salgs på finn.no
Flotte bilder av utstyret mitt Ove
Nå må du begynne å bruke kameraet ditt Ove
Bedre
Vis vedlegget 238436
Fått inn racket,men sliter litt med høyden ogTVn for og få opp platespilleren
O
Vel, ikke riktig ennåVis vedlegget 238436
Fått inn racket,men sliter litt med høyden ogTVn for og få opp platespilleren
O
Bare lækkert. Fine ting du har Owe.
Mvh Roar