Grattis med en flott forsterker.Får vel melde meg inn her og, som nyfrelst Sansui bruker.
AU-9900 står oppkoblet i stua og der tror jeg faktisk den får bli en stund
Vis vedlegget 208107
Velkommen som Sansui-venn, flott sak det der.Og i dag ble det en Sansui boks til, en TU-666
Noen merker har den, høres bra ut og fungerer utmerket bortsett fra noen lamper som ikke lyser.
Er det noen som vil anbefale hvor man få byttet pærene på min TU-666?
Og så noen bilder
Vis vedlegget 209019
Vis vedlegget 209020
Velkommen som Sansui-venn, flott sak det der.Og i dag ble det en Sansui boks til, en TU-666
Noen merker har den, høres bra ut og fungerer utmerket bortsett fra noen lamper som ikke lyser.
Og så noen bilder
Vis vedlegget 209019
Vis vedlegget 209020
Hvor i landet holder du til ?
Mvh
Rack-Mannen
Sansui 555A passer fint til tuneren dinVelkommen som Sansui-venn, flott sak det der.Og i dag ble det en Sansui boks til, en TU-666
Og så noen bilder
Vis vedlegget 209019
Vis vedlegget 209020
Mvh
Rack-Mannen
Hei og takk skal du ha!
Nå trenger jeg bare en Sansui forsterker, hehehe.
Jeg holder til i Oslo.
Mvh
Guybrush
Sansui 555A passer fint til tuneren dinVelkommen som Sansui-venn, flott sak det der.Og i dag ble det en Sansui boks til, en TU-666
Og så noen bilder
Vis vedlegget 209019
Vis vedlegget 209020
Mvh
Rack-Mannen
Hei og takk skal du ha!
Nå trenger jeg bare en Sansui forsterker, hehehe.
Jeg holder til i Oslo.
Mvh
Guybrush
Må komme tilbake til deg med intrykk fra den. ( har et par luxman jeg må teste først)Åssen speller den Festus?
Rack-Mannen; Hvor i svarte fikk du tak i AU-20000?Kom den rekende opp Fetsund lenser?
Få ut fingern nå cowboy. Luxman stikker ingen steder.Må komme tilbake til deg med intrykk fra den. ( har et par luxman jeg må teste først)Åssen speller den Festus?
Rack-Mannen; Hvor i svarte fikk du tak i AU-20000?Kom den rekende opp Fetsund lenser?
Send it to ME!!!!!!!!!!!Hei venner! Forvarm atmosfæren! B2201 ............... Vis vedlegget 210339 Vis vedlegget 210340 Vis vedlegget 210341 Vis vedlegget 210342 Vis vedlegget 210343
Nå må du gi deg Ove, du får unne oss andre litt.Du har ikke plass.Send it to ME!!!!!!!!!!!Hei venner! Forvarm atmosfæren! B2201 ............... Vis vedlegget 210339 Vis vedlegget 210340 Vis vedlegget 210341 Vis vedlegget 210342 Vis vedlegget 210343
ve
Masse plass!!!!!!!Nå må du gi deg Ove, du får unne oss andre litt.Du har ikke plass.Send it to ME!!!!!!!!!!!Hei venner! Forvarm atmosfæren! B2201 ............... Vis vedlegget 210339 Vis vedlegget 210340 Vis vedlegget 210341 Vis vedlegget 210342 Vis vedlegget 210343
ve
Rack-Mannen
selvfølgelig! Reparere, refresh.Fin forsterker, har maken. Kjøpte min som 16 åring, i 1977. Angående høyttalere, har ikke prøvd den på jbl 212, men den fungerte fint på JBL l 150. Er din restaurert på noen måte?
Gratulerer med fin preamp. Ikke verdens mest oppløste etc - men eierglede i massevis.
Snublet over en slik,selger og jeg har blitt enige!
Hvilken effektforsterker skal du bruke på den ?
En slik kanskje?Hvilken effektforsterker skal du bruke på den ?
O
En slik kanskje?Hvilken effektforsterker skal du bruke på den ?
O
F.eksEn slik kanskje?Hvilken effektforsterker skal du bruke på den ?
O
Ja hvorfor ikke,lykke til med det
O
Det burde i de fleste tilfeller holde med denne - og den passer som hånd i hanske :En slik kanskje?Hvilken effektforsterker skal du bruke på den ?
O
Godt poeng, men av og til kan det være greit med følgebilde om teksten er "en slik kanskje?"Mye flott...men må alle som "svarer med sitat" absolutt ta med bildene om og om igjen?
Ser poenget Cobra 2, men som emotikon sier noen ganger kan det være greit.Godt poeng, men av og til kan det være greit med følgebilde om teksten er "en slik kanskje?"Mye flott...men må alle som "svarer med sitat" absolutt ta med bildene om og om igjen?
Et nydelig sett det der, er enig at en BA-3000 holder lenge til en CA-3000Og da kan det meget raskt se slik ut