L
Lars.N
Gjest
907 digg ststereoanleggforsterkerIkke så helt enkelt dette her heller....SANSUI AU-alpha 907DR
907 digg ststereoanleggforsterkerIkke så helt enkelt dette her heller....SANSUI AU-alpha 907DR
Se der,hyggelig å høre fra deg.Du har vært savnet.Se der ja.Kjøp de rack-mannen.Kjapp deg!
Gammel Pioneer er vel ikke det dummeste.Nå er vel ikke de Sansui monstrene de aller beste lydmessig kanskje.Forbanna svære elementer i forhold til kassa!Se der,hyggelig å høre fra deg.Du har vært savnet.Se der ja.Kjøp de rack-mannen.Kjapp deg!
Hvis ting går iorden blir jeg eier av et pioneer rack(se p.tråd) Har ikke råd disse da.![]()
Stemmer det...den hadde utalgspris på 85 000 jp yen da den kom i salg, ca 4250 n.krHan sier de blir solgt nye for 70-80 000 ? Trur han har gått på en snurr hadde det hvert snakk om JP yen så kanskje du hadde fått en AU 907 DR for den prisen i Japan .Mannen er jo sprøyte gal.... Eller han driver ap med folk.... Må være en null for mye der.
AU 607 ligger rundt 40000 JP yen i dag på brukt markedet.
Lillebror 707 DR hilser fra barnerommet ( hehe )Sansui AU-alpha907DR og Sansui SP-300 Vis vedlegget 167238
HVORDAN LÅTER NOE SÅNT ???![]()
Hvis du har lyst på seriøse Sansui høytalere:Sansui SPX-11000
Ble disse solgt i Norge?
Synes ikke prisen er så ille.800$. Frakten blir vel det værste[h=2][/h]
Har hatt en sånn likte den meget godtEn nyervervet Sansui TU-717 har fått full service; en mengde kondensatorer er byttet mot nye kvalitets-typer.
Lyder bra, og er følsom. Flott design!
Er fortsatt noen småkaker igjenOve?Ove!! Har du henta og testa ampen nå eller?Du må vel ha spist opp alt som er av kaker i Oslo og Akershus omegn nå!
Ampen er vel nede i den nette sum av 12000kr nå.Kommet ned i 25000.- nå..... Løp og kjøp....![]()
Skulle ikke være noe problem å få solgt den da??????????????????Ampen er vel nede i den nette sum av 12000kr nå.Kommet ned i 25000.- nå..... Løp og kjøp....![]()
Eh jo det vil jeg faktisk tru.Visst ikke han kan lure Ove med nybakst på kjøpet.Skulle ikke være noe problem å få solgt den daAmpen er vel nede i den nette sum av 12000kr nå.Kommet ned i 25000.- nå..... Løp og kjøp....![]()
![]()
Det har du nok rett i,tror ikke det mange kjeks han behøver å friste medEh jo det vil jeg faktisk tru.Visst ikke han kan lure Ove med nybakst på kjøpet.Skulle ikke være noe problem å få solgt den daAmpen er vel nede i den nette sum av 12000kr nå.Kommet ned i 25000.- nå..... Løp og kjøp....![]()
![]()
2 napoleon kaker så er den solgtDet har du nok rett i,tror ikke det mange kjeks han behøver å friste medEh jo det vil jeg faktisk tru.Visst ikke han kan lure Ove med nybakst på kjøpet.Skulle ikke være noe problem å få solgt den daAmpen er vel nede i den nette sum av 12000kr nå.Kommet ned i 25000.- nå..... Løp og kjøp....![]()
![]()
![]()
Klarer du virkelig å stappe i deg 2 napoleonskaker er jeg imponert Ove!2 napoleon kaker så er den solgtDet har du nok rett i,tror ikke det mange kjeks han behøver å friste medSkulle ikke være noe problem å få solgt den daAmpen er vel nede i den nette sum av 12000kr nå.Kommet ned i 25000.- nå..... Løp og kjøp....![]()
![]()
Eh jo det vil jeg faktisk tru.Visst ikke han kan lure Ove med nybakst på kjøpet.![]()
O
Jøje me min au 9900 står på loftet med buken i været .Satt og surfet på en tysk gullgruve av en nettside for vintage utstyr da jeg kom over at den tyske nyprisen på en AU 9900 var 2800 D-Mark.
Den gang var det 1,54 brutto månedslønner i Tyskland. Overført til dagens nivå og valutakurs er det ca. 30 000,- norske kroner
Istedenfor justert for inflasjon til dagens nivå ender jeg på ca 26 000,-norske kroner,
eller ca 1,27 brutto tyske månedslønner (godt å se at de har hatt økt kjøpekraft).
Visste at at den ikke var billig da den var ny, men dette var litt mer enn jeg hadde trodd.
Hvis dere ikke allerede kjenner siden: HiFi Klassiker, HiFi Oldies, hifi classics, audio classics, HiFi-Klassiker, classique audio
Bollis
65 eller 99 modellen?Sansui AU-111 Vis vedlegget 168957
...du bør ha høyttalerkabel som matcher dioden i farge da ;-)Sansui AU-111 Vis vedlegget 168957
wowDet er den gamle versjonen jeg har.
Planen detKlarer du virkelig å stappe i deg 2 napoleonskaker er jeg imponert Ove!2 napoleon kaker så er den solgtDet har du nok rett i,tror ikke det mange kjeks han behøver å friste medSkulle ikke være noe problem å få solgt den daAmpen er vel nede i den nette sum av 12000kr nå.Kommet ned i 25000.- nå..... Løp og kjøp....![]()
![]()
Eh jo det vil jeg faktisk tru.Visst ikke han kan lure Ove med nybakst på kjøpet.![]()
O
Henter du ampen imorra?
Hva skal han med alt,får jo ikke brukt mer enn en av gangen allikevel?Mange 907 DR har du nå da ?
Mvh
Har en 907 og en 911. Kan tenke meg og bytte 907 i noe gøy sansui ting om noen har noeMange 907 DR har du nå da ?
Mvh