Sansui

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• V

vinyl-jønki

Gjest
    Hei Ove
    Dette var flotte saker,håper du får det til.
    Tor

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.187
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Vis vedlegget 169678
    Skal se på dette til fredag,er kabinettet jeg er ute etter. Resten kan jeg sette opp på rommet til ungen :)

O
    Oi skal se det blir en trall på Far også herlig rack:)

Mvh
    Ja det er kult oppsett,litt spent på høyttalerene faktisk ;)

O
    Hei Ove
    Legger du merke til at møblemanget er veldig høyt i bakkant? Med mitt trenede håndtverksøye ser
    jeg at det ikke vil passe helt hos deg.Du kan bare gi meg all informasjon ang. utstyret. Som du vet her er det plass.
    Jeg kan få til en besøksordning for deg,min pleiemedhjelper vil alltid være på plass

MVH
    Rack-Mannen
    Hehe,skal gi beskjed om det ikke passer her! :)

O

V

vinyl-jønki

Gjest
    Hei Ove
    Stille her nå, hva skjer med utstyret du skulle se på?
    Er det i hus alt?
    Er det noen her som kjenner til SR-211G platespiller i gull utgave?
    Har prøvd å finne noe på nett men det er lite.
    Mvh
    Rack-Mannen
    [h=1][/h]

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.187
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Hei Ove
    Er det i hus alt?
    Mvh
    Rack-Mannen
    Avtalte henting av system 1590 til uka.
    Jeg ser etter denne :)
    cd-alpha717dextra.JPG

SR-211 G har jeg ikke hørt om før!

V

vinyl-jønki

Gjest
    Hei Ove
    Er det i hus alt?
    Mvh
    Rack-Mannen
    Avtalte henting av system 1590 til uka.
    Jeg ser etter denne :) Vis vedlegget 170286
    SR-211 G har jeg ikke hørt om før!
    Grattis, så bra. Du må legge ut bilder når alt er på plass.:)
    Neste helg skal jeg hente pioneer anlegget.;)
    Jeg vet, helt feil:rolleyes:

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.187
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Det skal ikke opp,bare selges og beholde racket om det passer ;)

O

L

Lars.N

Gjest
    Mye fine saker her nå skal si dere kjører den harde linje :)

Den Sansui 211 G platespilleren i gull trur jeg er basert på en Dual uten at jeg vet sikkert .
    ( ref Tradera.se ) en som selger en til 2-3 tusen .
    Mvh

Sist redigert:

jan b

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.12.2008
    Antall liker
    114
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Fant denne i en sørgelig forfatning på gjenbrukstorget for endel år siden. Den har stått fuktig lenge med det resultatet at trekabinettet var fullstendig råtnet bort. Frontpanelet som i utgangspunktet var gullanodisert var blitt grønt... Jeg lakkerte det i sølv. Men det er endel å ta tak i for å få den oppe å gå er jeg redd...:)
    Det er forøvrig EL84 single-ended utgangstrinn på den...

L

Lars.N

Gjest
    Fant denne i en sørgelig forfatning på gjenbrukstorget for endel år siden. Den har stått fuktig lenge med det resultatet at trekabinettet var fullstendig råtnet bort. Frontpanelet som i utgangspunktet var gullanodisert var blitt grønt... Jeg lakkerte det i sølv. Men det er endel å ta tak i for å få den oppe å gå er jeg redd...:)
    Litt arbeid med andre ord før den er opp å går igjen , men den sølvlakken du har brukt hvilken type var det ? Ser jo meget flott ut :)

mvh

jan b

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.12.2008
    Antall liker
    114
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Litt arbeid med andre ord før den er opp å går igjen , men den sølvlakken du har brukt hvilken type var det ? Ser jo meget flott ut :)

mvh
    Hmm, mener å huske at det ble brukt vanlig Quick-lakk på sprayboks. Og grunning først selvsagt...:)

jan b

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.12.2008
    Antall liker
    114
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Det er liv i den men den oppfører seg pussig, spesiellt tonekontrollene. Og endel brum er det, er vel lyttene som er dårlige. Jeg hadde tilfeldigvis nytt trolløye som passet, så det lyser flott..

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.187
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Det som står i Polen er i sørgli forfattning :(
    Får slå meg til ro med det jeg har :) men kunne tenke meg en CD 717 @ extra ;)

O

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.187
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Tre sidene er borte og ingen ting lyser,gidder ikke ta kjangsen på og ta det hit engang.
    Han som så på det mener det er vannskadet.
    :)ve

L

Lars.N

Gjest
    Nå er det F meg N O K Cd 717DR forvrenger hva skjer ? Merkes på xylafon å kormusikk meget godt når det økes i tonehøyde / dynamikk , er det laser som er i ferd med å legge inn årene ?

Litt rart det er kun ved gitte frekvenser merker ikke noe ulyd lenger ned i registere

Pokker også var blitt meget glad i denne med frisk spillestil litt gamle skolen i toppregisteret , så er det bare å finne frem Sony igjen HUFF HUFF HUFF :(

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.187
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Nå er det F meg N O K Cd 717DR forvrenger hva skjer ? Merkes på xylafon å kormusikk meget godt når det økes i tonehøyde / dynamikk , er det laser som er i ferd med å legge inn årene ?

Litt rart det er kun ved gitte frekvenser merker ikke noe ulyd lenger ned i registere

Pokker også var blitt meget glad i denne med frisk spillestil litt gamle skolen i toppregisteret , så er det bare å finne frem Sony igjen HUFF HUFF HUFF :(
    Ikke bra!. Men den kan repareres da,Roar Malmin reparerte den jeg har før jeg kjøpte den.

O

V

vinyl-jønki

Gjest

Spiller,n er tilsalgs over dammen, det samme er disse S-1117.
    Noen som har hørt de?

L

Lars.N

Gjest

Ikke bra!. Men den kan repareres da,Roar Malmin reparerte den jeg har før jeg kjøpte den.

O
    Trur å håper det har grer seg til nå , jeg hadde terminert xlr kabler etter Rane sitt prinsipp de gir jord / skjerm kun i ene enden .

Terminert om etter Klotz nå med alle hot cold ground i begge ender så forvregning forsvant ? Rare greier men litt spøkelser i stereon skal en vel ha tydeligvis Buhuu :)

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.187
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80

O
    Trur å håper det har grer seg til nå , jeg hadde terminert xlr kabler etter Rane sitt prinsipp de gir jord / skjerm kun i ene enden .

Terminert om etter Klotz nå med alle hot cold ground i begge ender så forvregning forsvant ? Rare greier men litt spøkelser i stereon skal en vel ha tydeligvis Buhuu :)
    Sant nok,men litt kjipt da ;)

O

L

Lars.N

Gjest
    Æææææææææ øøøøøøøøøøøø hhh gulp haaaaaar du fått deg x1111 ?

ol-fa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.01.2004
    Antall liker
    79
    Torget vurderinger
    1
    VAKKERT !!! HVORDAN LÅTER DET ???

L

Lars.N

Gjest
    VAKKERT !!! HVORDAN LÅTER DET
    Låter som en stereo forbaska bra , men bruker ikke ubal inngang kjører den bare bal da den låter best så synes me .

Synd det ikke er pre / amp utganger på den da skulle jeg kjøpt mange flere å tri/ampa til stømregninga kom å tok meg.

Aggromagnet

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2012
    Antall liker
    70
    Huff når jeg ser slike bilder skjønner jeg det er på tide å slutte å bruke penger på de "lavere" modellene. Lekkert.

Byttet Potmeteret på min AU-X310 i håp om at det skulle fikse balanseproblem på lave volum - problemet er der fremdeles med den nye potta på plass :(
    Men nå skiter jeg i det, får heller ebaye ett av dens større søsken først som sist..

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.187
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    010.jpg

Da er system 1590 hentet :)
    Møblet var litt større enn jeg trodde,men det er veldig fint ;)

Alle komponentene ligger i eske med brukerveiledning,kvittering i fra 1987 på 28000,- svenske kroner orginale sansui brosjyrer i fra 1987 på de forskjelige rackene.
    Alle orginale kabler til og med til høyttalerene (som står og spiller i kjelleren).

O

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.187
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Takk takk,passer sånn tårlig bra litt høyt. Men skal justere litt.

O

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn