V
vinyl-jønki
Gjest
Hei Ove
Dette var flotte saker,håper du får det til.
Tor
Dette var flotte saker,håper du får det til.
Tor
Hehe,skal gi beskjed om det ikke passer her!Hei OveJa det er kult oppsett,litt spent på høyttalerene faktiskOi skal se det blir en trall på Far også herlig rackVis vedlegget 169678
Skal se på dette til fredag,er kabinettet jeg er ute etter. Resten kan jeg sette opp på rommet til ungen
O
Mvh
O
Legger du merke til at møblemanget er veldig høyt i bakkant? Med mitt trenede håndtverksøye ser
jeg at det ikke vil passe helt hos deg.Du kan bare gi meg all informasjon ang. utstyret. Som du vet her er det plass.
Jeg kan få til en besøksordning for deg,min pleiemedhjelper vil alltid være på plass
MVH
Rack-Mannen
Avtalte henting av system 1590 til uka.Hei Ove
Stille her nå, hva skjer med utstyret du skulle se på?
Er det i hus alt?
Er det noen her som kjenner til SR-211G platespiller i gull utgave?
Har prøvd å finne noe på nett men det er lite.
Mvh
Rack-Mannen
Grattis, så bra. Du må legge ut bilder når alt er på plass.Avtalte henting av system 1590 til uka.Hei Ove
Stille her nå, hva skjer med utstyret du skulle se på?
Er det i hus alt?
Er det noen her som kjenner til SR-211G platespiller i gull utgave?
Har prøvd å finne noe på nett men det er lite.
Mvh
Rack-Mannen
Jeg ser etter denne Vis vedlegget 170286
SR-211 G har jeg ikke hørt om før!
Den var meget flott .Kunne vært moro og fått denne oppe og gå igjen, Sansui SM-12M fra 1963...
Litt arbeid med andre ord før den er opp å går igjen , men den sølvlakken du har brukt hvilken type var det ? Ser jo meget flott utFant denne i en sørgelig forfatning på gjenbrukstorget for endel år siden. Den har stått fuktig lenge med det resultatet at trekabinettet var fullstendig råtnet bort. Frontpanelet som i utgangspunktet var gullanodisert var blitt grønt... Jeg lakkerte det i sølv. Men det er endel å ta tak i for å få den oppe å gå er jeg redd...
Det er forøvrig EL84 single-ended utgangstrinn på den...
Hmm, mener å huske at det ble brukt vanlig Quick-lakk på sprayboks. Og grunning først selvsagt...Litt arbeid med andre ord før den er opp å går igjen , men den sølvlakken du har brukt hvilken type var det ? Ser jo meget flott utFant denne i en sørgelig forfatning på gjenbrukstorget for endel år siden. Den har stått fuktig lenge med det resultatet at trekabinettet var fullstendig råtnet bort. Frontpanelet som i utgangspunktet var gullanodisert var blitt grønt... Jeg lakkerte det i sølv. Men det er endel å ta tak i for å få den oppe å gå er jeg redd...
Det er forøvrig EL84 single-ended utgangstrinn på den...
mvh
Hvordan vrak da er det slakt ?Det som står i Polen er i sørgli forfattning
Får slå meg til ro med det jeg har men kunne tenke meg en CD 717 @ extra
O
Synd Ove, rundt neste sving er neste sjanseTre sidene er borte og ingen ting lyser,gidder ikke ta kjangsen på og ta det hit engang.
Han som så på det mener det er vannskadet.
ve
Sant det R-MannenSynd Ove, rundt neste sving er neste sjanseTre sidene er borte og ingen ting lyser,gidder ikke ta kjangsen på og ta det hit engang.
Han som så på det mener det er vannskadet.
ve
Jepp
Var det en slik Ove?
Ikke bra!. Men den kan repareres da,Roar Malmin reparerte den jeg har før jeg kjøpte den.Nå er det F meg N O K Cd 717DR forvrenger hva skjer ? Merkes på xylafon å kormusikk meget godt når det økes i tonehøyde / dynamikk , er det laser som er i ferd med å legge inn årene ?
Litt rart det er kun ved gitte frekvenser merker ikke noe ulyd lenger ned i registere
Pokker også var blitt meget glad i denne med frisk spillestil litt gamle skolen i toppregisteret , så er det bare å finne frem Sony igjen HUFF HUFF HUFF
Trur å håper det har grer seg til nå , jeg hadde terminert xlr kabler etter Rane sitt prinsipp de gir jord / skjerm kun i ene enden .Ikke bra!. Men den kan repareres da,Roar Malmin reparerte den jeg har før jeg kjøpte den.Nå er det F meg N O K Cd 717DR forvrenger hva skjer ? Merkes på xylafon å kormusikk meget godt når det økes i tonehøyde / dynamikk , er det laser som er i ferd med å legge inn årene ?
Litt rart det er kun ved gitte frekvenser merker ikke noe ulyd lenger ned i registere
Pokker også var blitt meget glad i denne med frisk spillestil litt gamle skolen i toppregisteret , så er det bare å finne frem Sony igjen HUFF HUFF HUFF
O
Sant nok,men litt kjipt daTrur å håper det har grer seg til nå , jeg hadde terminert xlr kabler etter Rane sitt prinsipp de gir jord / skjerm kun i ene enden .Ikke bra!. Men den kan repareres da,Roar Malmin reparerte den jeg har før jeg kjøpte den.Nå er det F meg N O K Cd 717DR forvrenger hva skjer ? Merkes på xylafon å kormusikk meget godt når det økes i tonehøyde / dynamikk , er det laser som er i ferd med å legge inn årene ?
O
Terminert om etter Klotz nå med alle hot cold ground i begge ender så forvregning forsvant ? Rare greier men litt spøkelser i stereon skal en vel ha tydeligvis Buhuu
Yepp måte ta noe bilder fort å galt før jeg lukket igjen veven har jo ikke så mye bilder av den .Det ser ut som en fin AU-907XR
Strøken sak det derYepp måte ta noe bilder fort å galt før jeg lukket igjen veven har jo ikke så mye bilder av den .Det ser ut som en fin AU-907XR
Låter som en stereo forbaska bra , men bruker ikke ubal inngang kjører den bare bal da den låter best så synes me .VAKKERT !!! HVORDAN LÅTER DET
Gratulerer Ove, dette ble veldig bra.Dessverre ser det ut til å passe fint hos deg