L
Lars.N
Gjest
Me 2 å nå har jeg 2 ;DOve W skrev:De er utrolig flotte ;D
Jeg vil ha!!! :'(
O
: Laban :
Me 2 å nå har jeg 2 ;DOve W skrev:De er utrolig flotte ;D
O
Da MÅÅÅÅÅ du jo selge en til meg!!!laban skrev:Me 2 å nå har jeg 2 ;DOve W skrev:De er utrolig flotte ;D
O
Jammen jammen da får jo du 2 å jeg bare en .Ove W skrev:Da MÅÅÅÅÅ du jo selge en til meg!!!laban skrev:Me 2 å nå har jeg 2 ;DOve W skrev:De er utrolig flotte ;D
O
O
Jeg har da ikke XR :'(laban skrev:Jammen jammen da får jo du 2 å jeg bare en .Ove W skrev:Da MÅÅÅÅÅ du jo selge en til meg!!!laban skrev:Me 2 å nå har jeg 2 ;DOve W skrev:De er utrolig flotte ;D
O
O
Nei seff har du ikke det men DR har du samme ulla har ikke 2 xr selv bare 707 DR & 907 XROve W skrev:Jeg har da ikke XR :'(laban skrev:Jammen jammen da får jo du 2 å jeg bare en .Ove W skrev:Da MÅÅÅÅÅ du jo selge en til meg!!!laban skrev:Me 2 å nå har jeg 2 ;DOve W skrev:De er utrolig flotte ;D
O
O
O
Og de er ikke lette og finnelaban skrev:Nei seff har du ikke det men DR har du samme ulla har ikke 2 xr selv bare 707 DR & 907 XROve W skrev:Jeg har da ikke XR :'(laban skrev:Jammen jammen da får jo du 2 å jeg bare en .Ove W skrev:Da MÅÅÅÅÅ du jo selge en til meg!!!laban skrev:Me 2 å nå har jeg 2 ;DOve W skrev:De er utrolig flotte ;D
O
O
O
Nå mangler jeg bare en feiende flott sansui preamp :'( av den rette sorten .
Mvh
Trur jeg må være kreativ skal den nøtta der løses.Ove W skrev:Og de er ikke lette og finnelaban skrev:Nei seff har du ikke det men DR har du samme ulla har ikke 2 xr selv bare 707 DR & 907 XROve W skrev:Jeg har da ikke XR :'(laban skrev:Jammen jammen da får jo du 2 å jeg bare en .Ove W skrev:Da MÅÅÅÅÅ du jo selge en til meg!!!laban skrev:Me 2 å nå har jeg 2 ;DOve W skrev:De er utrolig flotte ;D
O
O
O
Mvh
O
Kan bli grusomt ! ;Dlaban skrev:Trur jeg må være kreativ skal den nøtta der løses.Ove W skrev:Og de er ikke lette og finnelaban skrev:Nei seff har du ikke det men DR har du samme ulla har ikke 2 xr selv bare 707 DR & 907 XROve W skrev:Jeg har da ikke XR :'(laban skrev:Jammen jammen da får jo du 2 å jeg bare en .Ove W skrev:Da MÅÅÅÅÅ du jo selge en til meg!!!laban skrev:Me 2 å nå har jeg 2 ;DOve W skrev:De er utrolig flotte ;D
O
O
O
Mvh
O
Mvh
Sansurium delerium diagnose ( stygg sak ) ;D
God påske til deg også !laban skrev:Fanden ny orginal knapperekke til Sansui TU -9900 ankommet posten , blir ekstra knallmorro komme hjem fra jobb da skal jeg fyre opp loddebolten noe så inn i hampen .
Den er knall god har faktisk hørt på AM delen også på,n rene julekvelden i Mono . ( jo da det finnes kanaler på AM båndet enda hehe )
Riktig God Påske
Fy flate er den din ? Var kun det som manglet nå at noen kom dragene med selveste VINTAGE serien .Pilsern skrev:Et elendig bilde av en fantastisk komponent
Det var sansui etter min smak, håper du får orden på densfm skrev:Hei,
Jeg har en Sansui 9090. Det høres litt summing i vnstrekanal når jeg slår på "Loadness".
Vet noen hva er årsaken og evt. hvordam kan man fikse det?
Mvh
Takker det varmet hjerte på en laban som tilbringer påsken på Statfjord feltet .Pilsern skrev:Nederst i bildet....til deg "Laban" ;D
mvh
Flott sfm, få den på stell og gi oss lydintrykk, 125 vintage wpc burde sparke ;Dsfm skrev:Har fått en Sansui 9090
Hei igjen,Festus skrev:Flott sfm, få den på stell og gi oss lydintrykk, 125 vintage wpc burde sparke ;Dsfm skrev:Har fått en Sansui 9090
roy
Finere med trekasse på , men desverre ikke det på denne.Nailhead skrev:Lekkert design på Sansui AU-999.
Og det var et flott settNailhead skrev:Sansui CA-3000 (øverst) og CA-2000.