Sanztra's Furtebu aka Mancave

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • sanztra

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2019
    Innlegg
    487
    Antall liker
    932
    Sted
    Pocket Valley
    ....
    Leverte tilbake strømrensen, InAkustik AC4500 jeg hadde lånt av @Lydglede , overrasket over det som slo meg ved første lytt var at lyden virket merkbart flatere, kan være placebo, men var overrasket da jeg ikke hadde forventet noen endring i lydbildet uten strømrens, da strømmen her aldri har vært noe issue....
    Har ikke slått meg helt til ro etter at jeg leverte tilbake INAKUSTIK strømrensen til @Lydglede (takk for lånet), men AC4500 er ganske mye over det jeg kan bruke på en strømrens, håper nå på å få teste den nye AC-3502P og hvis den greier å gi hørbar forskjell etter å ha prøvd den en liten stund før jeg kobler den ut og da får samme opplevelse som med AC4500 så tror jeg nok at det kan bli en handel.
     

    sanztra

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2019
    Innlegg
    487
    Antall liker
    932
    Sted
    Pocket Valley
    Venter nok til etter ferien med strøm investeringen over.

    Nå lyttes det når jeg kan frem til feriestart.

    Hørlig trøkk på denne plata
    Screenshot_20240628_182254_TIDAL.jpg
     

    sanztra

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2019
    Innlegg
    487
    Antall liker
    932
    Sted
    Pocket Valley
    Lenge siden sist det ble investert noen kroner i hifi her i bua, nå spørs det vel om en investering under 1000,- i det hele tatt teller i hifi verdenen, men uansett har treklossen (avskjær av impregnert trevikre) blitt byttet med en Little Fwend P8 mount, som gir mulighet for å sette min A-T tonearmsløfter "i hullet" på plinthen.

    Ingen endring i lyden, men ser bedre ut og er mer funksjonelt (stabilt) enn treklossen.

    IMG_20240920_150635100_HDR.jpg IMG_20240920_150643971_HDR.jpg IMG_20240920_150710209_HDR.jpg

    Stor sjans for at det kommer inn noe som svir mer i hifi lommeboka om et par uker, så vi får se om det ikke blir mer å dele her da ;-)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn