Tusen takk. Ja, det er det jeg har tenkt også, og når jeg fikk dette tilbudet som omtrent var for godt til å være sant fra en person jeg har handlet med tidligere, så måtte jeg låne noen kroner av storebror for å prøve.Gratulerer! LCD-3 er noe alle med hodetelefon interesse burde få høre en gang i livet.
Å det e'kkje tull heller.Har ikke hørt dem enda, men steike så komfortable de er med de myke putene!
Dette var artig Titten . Men trengte du dem, du som har HD 650 og greier??... Gleder meg til videre inntrykk. Nå blir det vel nudler og spagetti frem til jul? .
Uansett: Grattis!!
Hahahaha, ja, jeg satt med dem på hodet uten kabler!Å det e'kkje tull heller.Har ikke hørt dem enda, men steike så komfortable de er med de myke putene!
Kos deg i kveld - og tårene har du jo remedier på plass allerede for å tørke.
He, he. Synes jeg ser deg sittende der med LCD-3 på hodet - og stirrer på WA6SE og venter...
Kronprinsesse Sonja?Gled deg til i kveld tittentei. Hvis alt går etter planen så kommer det bilde av noe gøy her for deg
Ligner veldig på dronningen. Hm.Kronprinsesse Sonja?
Det er(/var) Kronprinsesse Sonja, og dermed altså ikke Dronning Sonja.Ligner veldig på dronningen. Hm.Kronprinsesse Sonja?
Så pene de er! Lukter de godt?I see your queen Sonja and raise you...
MUUUHAHAHAHAHAHA!!!!! Jeg tror hvis tittentei får velge mellom Sonja og denon d7100 så blir det denon d7100
Gratulerer med ny sofa fin farge og
Er god info og få dette. For jeg hadde tenkt og kjøpe nye strøm kabler fra nordost for par 1000 lapper pr stk og strømrenser faktisk , men jeg har altid vert skeptisk og tenkt gjør det virkelig noe bedre med lyden. Og som mariusaa sier her er det noe forskjell i lyden nei , så da fikk jeg svaret jeg tenkte og stille noen spørmål om.Sånn, da har hegel hd20, auralic taurus og xtz class a100 d3 fått seg supra LoRad kabler. Er det NÅ noen forskjell i lyd? Nix, null, nada. Men nå matcher alt, så da er jeg fornøyd. Legg også merke til "strøm renseren" som heller ikke gjør en dritt for lyden. Awesome.