Seksuell reorientering via psykologi

K

knutinh

Gjest
Jeg synes på en måte synd på de homofile, ikke bare er deres seksuelle partnere i utgangspunktet 50% av menneskene, men i tillegg så er de begrenset til kanskje oppimot 10% av disse igjen... det er bare 5% det....
Frustrerende?
Hvis homofile flest ligner på mine mannlige kamerater, så tror jeg ikke sjekkemarkedet er så dystert som du vil ha det til ;-)

-k

T

Thomas_Lutro

Gjest
Denne behandlingen mot seksuelle overgrep kan vel være både avskrekkende og effektiv. Snakk om å få som fortjent...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129046
Bare sånn for ordens skyld, og jeg regner med at du er enig i dette:

Homofili har ingen ting med overgrep å gjøre, på samme måte som heterofili ikke har det.
Hvis man derimot voldtar noen, er det snakk om overgrep uansett om offeret er av samme eller det andre kjønn.

Selv om jeg går ut i fra at det ikke er din mening at homofil sex er overgrep, synes jeg det er uheldig at denne linken dukker opp i en debatt om homofobi/homofili.

T

Thomas_Lutro

Gjest
Hvorfor er det merkelig? Å drepe ligger i vår natur, som for alle andre rovdyr. Det er en del av overlevelsesinstinktet, primatene slår ihjel for å spise. Det er slik naturen virker, det finnes knapt noe mer naturlig i hele vår eksistens. Hvorfor skulle vi ikke tåle å se verdens mest naturlige ting? Hvorfor skal vi være redd for å se det vi selv består av?
Å drepe er naturlig for mennesker, det er opplagt. Det er derimot ikke naturlig for mennesker å drepe mennesker.
Det gikk et program om dette på National Geograohic for en stund siden. Kort fortalt var poenget til bl.a. en forsker fra US ARMY dette: De fleste mennesker har dyptliggende naturgitte sperrer mot å drepe andre mennesker. Det ble antydet at ca. 2% ikke hadde denne sperren. De øvrige tok roller i strid hvor de ikke skjøt for å drepe. For at mennesker skal fungere i militær sammenheng må denne sperren brytes ned gjennom soldatutdanningen, eller omgås gjennom å drille inn handlingsmønstre som får en slags instinkt-lignende funksjon. Statistikken viste at uten denne treningen ville altså bare 2% drepe. Gjennom historien har militær utdanning blitt stadig mer effektiv på dette området, og i dag regner man med at de aller fleste utdannede soldater i strid faktisk skyter for å drepe. (Dette gjelder vestlige, profesjonelle styrker. For vernepliktsforsvar som det norske gjelder det sannsynligvis i noe lavere grad. Milits-armeer i den 3. verden enda mindre.)

T

Thomas_Lutro

Gjest
Honkey.

En tanke som falt meg inn når det gjelder denne angsten mot fysisk kontakt med andre menn:
Ligger det nødvendigvis noe seksuelt i all kroppskontakt?
Kan noe av forklaringen på forskjellen mellom kvinner og menn ligge her?

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.370
Å drepe er naturlig for mennesker, det er opplagt.
Nei, det er ikke så opplagt. Det er en del mennesker som helst ikke dreper, og når det gjøres, så gjøres det med en annen innstilling til det å ta liv enn en del andre mennesker har.
Husker veldig godt da jeg som barn ble med et par onkler av meg ut i skogen i nærheten av et bolighus. De hadde med seg ei bensinkanne som ble helt på ei mingemaurtue, som deretter ble satt fyr på. Det føltes ikke det spor "naturlig" for meg. Jeg hadde traumer i lang tid etterpå denne hendelsen.
Det er derimot ikke naturlig for mennesker å drepe mennesker.
Riktig. De fleste soldater som i en krigssituasjon som på nært hold, for første gang har drept et annet menneske, har blitt merket av dette. Det har vært et "før" og "etter".

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.370
Honkey.

En tanke som falt meg inn når det gjelder denne angsten mot fysisk kontakt med andre menn:
Det at kvinner her i landet lettere tar på hverandre, klemmer hverandre, danser med hverandre og til og med småkliner med hverandre, enn menn gjør, er kulturbetinget og er en del av sosialiseringsprosessen. Det handler om disse uskrevne reglene om hva som er tillatt og ikke tillatt.
I andre kulturer og til andre tider har det vært annerledes. Mullah Krekar har jo gått ut og sagt at homofili og homsesex er noe vi har "lært" av antikkens Hellas.

T

Thomas_Lutro

Gjest
Nei, det er ikke så opplagt. Det er en del mennesker som helst ikke dreper, og når det gjøres, så gjøres det med en annen innstilling til det å ta liv enn en del andre mennesker har.
Husker veldig godt da jeg som barn ble med et par onkler av meg ut i skogen i nærheten av et bolighus. De hadde med seg ei bensinkanne som ble helt på ei mingemaurtue, som deretter ble satt fyr på. Det føltes ikke det spor "naturlig" for meg. Jeg hadde traumer i lang tid etterpå denne hendelsen.
Med 'narturlig' mener jeg ikke at det er en drift man hengir seg til med glede, eller for underholdning. Det virker som det var det dine onkler gjorde. Din reaksjon er nok ganske lik den jeg selv ville hatt. En av mine onkler fikk stadig jobben med å 'slå ihjel' kattungene når det ble for mange. Jeg skulte litt på ham for dette. Å være med bestefar på fiske derimot, var det mest naturlige i verden (selv om dette gjerne innebar flere hundre kilo død fisk).

Det at vi tåler så godt å se drap på TV henger nok sammen med at vi blir stadig mer numne. Detektimen har for meg gått fra å være skremmende, via spennende, til å være fullstendig uinteressant.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Fikk nå med meg at disse herrene som deltok i Beat for Beat igår på nrk 1 igår, klinte til etter fremført nummer. Med hverandre altså...

Er det blitt guttas tur nå til å kline/kysse etter endt fremførelse??

Eller er det bare "raske gutters" måte å vise glede på?

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Tenk eit scenario der samfunnet består av hovudsakleg menn, slik Kina kanskje gjer etter ei medviten utluking av jenteforster nokre tiår.
Korleis skal desse stakkars mannfolka få stetta sin verketrong?
Det vil kanskje vere ein god forretningside å opne praksis som psykolog, med spesialfelt seksuell reorientering? Sidan det er så mange kinesarar, kunne det kanskje vere rasjonelt å gjere desse naudsynlege prosessane så industrialiserte som råd...
Spennande, kanskje?
Om 15-20 år, tror jeg det var, har Kina en testosteronsydende overskudd på 30-40 millioner udetonerte ungkarer. En hobby, selv en så artig som musikk og hifi, strekker bare så langt.
http://www.usatoday.com/news/world/2002/06/19/china-usat.htm

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.110
Torget vurderinger
0
.
Ta. f.eks fotball på toppnivå. Her klemmes det på hverandre, ligger oppå hverandre i en møljehaug, klapser hverandre på rompa osv. Og dette av mennesker som, ihvertfall utad, er maskuline, straighte og skikkelig antihomo. Det virker nesten som om det er mer tillatt med fysisk kroppskontakt mellom menn i et miljø som tradisjonelt er definert som "antihomo".
Det er da også en årsak til at jeg ikke har sansen for fotball som utrykk for "livsglede", men galant overlater den "sporten" til sønner av arbeiderklassen ! :p

For øvrig må jeg si at jeg personlig ikke har det spor i mot homofile menn, jo fler jo bedre. :D Rent matematisk skulle det gi flere damer til oss heterofile! ;D Problemet mitt er de lesbiske damene, jeg liker dem ikke ! :mad: De ødelegger det geniale i regnestykket mitt ! :'(

Men jeg må jo si at jeg forstår Honkeys tanker, det må jo være SÅ mye enklere å bo sammen med en mann enn sammen med en kvinne ! Vil slippe krangel om prioriteringer vedrørende gardiner istedet for HiFi også ! ;D Genialt ::)

Egentlig burde homofilt samboende menn betale ekstra skatt fordi de lever et så mye enklere liv ! ;D :p ;D

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
7.933
Sted
Holmestrand
...Men jeg må jo si at jeg forstår Honkeys tanker, det må jo være SÅ mye enklere å bo sammen med en mann enn sammen med en kvinne ! Vil slippe krangel om prioriteringer vedrørende gardiner istedet for HiFi også !  ;D Genialt  ::)
...  ;D :p ;D
Jeg hadde også denne teorien, men for noen år siden hadde vi et homofilt samboerpar som naboer. Når vi var på besøk der var rollene fordelt som hos hos oss. De kranglet til og med på samme måten. De fungerte mao på samme måte jeg kona og jeg gjør. Så teorien om at det vil være lettere å bo sammen med en mann måtte jeg gi opp.  Det var for øvrig svært hyggelig mennesker.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.110
Torget vurderinger
0
Xerxes,
Var det der egentlig helt nødvendig ? ???

Har du ikke lest "Villanden" ? Har du ikke hørt det om "å ta livsløgnen fra.. osv" ? :p

Tror ikke jeg får sove i natt jeg nå ! :eek:

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Dette med to menn med samme hobby kan jo sikkert høres forlokkende ut, men…
Mens dagens situasjon kanskje er sånn: Å? Skal du kjøpe nye høyttalere nå igjen??
Vil det da kunne bli: Nye høyttalere? Klart det, men ikke DE!!

Men hvis jeg skal gå litt tilbake til utgangspunktet i denne tråden. Jeg tror de fleste er født med den legningen de har og tror og de fleste er fornøyd med det. Men om man tenker på de pedofile så tror jeg ikke de er født sånn, jeg tror det er et resultat av for eksempel misbruk de er utsatt for gjennom oppveksten. Og da er det ikke helt umulig at kanskje NOEN av de homofile er blitt påvirket til den legningen de har. Derfor blir det litt feil å helt avvise at det faktisk i noen tilfeller går an å ”omvende” seg, og de som ønsker et slikt tilbud bør vel få det? Uten at man skal legge press på de som er fornøyd med situasjonen. Man prøver jo å behandle de pedofile, og jeg tror og at det gir positive resultat, så da har man kanskje mulighet for påvikning på legning tross alt.
Jeg ser jo selvsagt skillet mellom homofile og pedofile, men grunnen til at pedofile er så forhatte er at de misbruker unger, de kan tross alt ikke hjelpe for legningen sin de heller.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.370
Jeg ser jo selvsagt skillet mellom homofile og pedofile, men grunnen til at pedofile er så forhatte er at de misbruker unger, de kan tross alt ikke hjelpe for legningen sin de heller.
Det er jo bra at du påpeker skillet mellom pedofili og homofili, og at det ikke er noen sammenheng her. Desverre så er det stadig en del mennesker som nevner homofili og pedofili i samme åndedrag. Dette bare vitner om homofobi, fordommer, intoleranse og totalt uvitenhet.

Etter hva jeg har forstått så er det er beskrevet noen tilfeller hvor hetrofile mennesker har levd som homo, og derved har hatt godt av psykologisk behandling.
Mener jeg leste en gang om at et eksempel på dette er hvor unge tenåringsgutter som er i en svært sårbar og usikker situasjon, gjerne kombinert med at de har mistet foreldrene, mangel på nettverk og voksenkontakter, har funnet trygghet hos en gruppe "queers", voksne femihomser, og hvor denne i utgangspunktet "straighte" tenåringsgutten har funnet så mye trygghet og omsorg hos homsene at han etterhvert har identifisert seg med homsene, deres væremåte og livsstil. Han har altså etterhvert trodd at han selv var homse. Senere i livet har vedkommende da opplevd en kollisjon mellom den valgte livsstilen og hans egentlige "jeg". I slike tilfeller kan det selvsagt hjelpe med behandling.
Dette var bare et eksempel.

Geir_Bjerkaas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.11.2003
Antall liker
2
Det er jo bra at du påpeker skillet mellom pedofili og homofili, og at det ikke er noen sammenheng her. Desverre så er det stadig en del mennesker som nevner homofili og pedofili i samme åndedrag. Dette bare vitner om homofobi, fordommer, intoleranse og totalt uvitenhet.

Etter hva jeg har forstått så er det er beskrevet noen tilfeller hvor hetrofile mennesker  har levd som homo, og derved har hatt godt av psykologisk behandling.
Mener jeg leste en gang om at et eksempel på dette er hvor unge tenåringsgutter som er i en svært sårbar og usikker situasjon, gjerne kombinert med at de har mistet foreldrene, mangel på nettverk og voksenkontakter, har funnet trygghet hos en gruppe "queers", voksne femihomser, og hvor denne i utgangspunktet "straighte" tenåringsgutten har funnet så mye trygghet og omsorg hos homsene at han etterhvert har identifisert seg med homsene, deres væremåte og livsstil. Han har altså etterhvert trodd at han selv var homse. Senere i livet har vedkommende da opplevd en kollisjon mellom den valgte livsstilen og hans egentlige "jeg". I slike tilfeller kan det selvsagt hjelpe med behandling.
Dette var bare et eksempel.
OJ,oj! Dette er farlige tanker! Tror du er på gli i dette spørsmålet og kan risikere og havne i samme bås som Kvarme. (Som vel egentlig sa omtrent det samme, uten å eksemplifisere?) Du vet vel hva det kan føre til. Bare følg med i media. Da er vi plutselig ikke så interesserte i hva du egentlig sa, men uttaler oss ut i fra hva vi ønsker du sa. Så vi virkelig kan latterliggjøre deg og slipper å identifisere oss med deg. VI har jo skjønt det! Sannheten, den rette mening(for tiden)er vår eiendom.

K

kbwh

Gjest
Det er ett svært viktig skille mellom homofili og pedofili. Skillet går mellom frivillighet og tvang. Prøv å kople riktig.

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
506
Dette bare vitner om homofobi, fordommer, intoleranse og totalt uvitenhet.
Der kom den igjen. Hva slags uvitenhet er det det er snakk om, og som jeg spurte tidligere i tråden, hvorfor er ideen om at homofili er en sykdom/personlighetsforstyrrelse egentlig forlatt?
Jeg satt nylig å hørte på et foredrag av en annerkjent psykolog. Han beskrev forskjellige psykiske lidelser og hvilke faktorer i oppvekst og ungdom som kunne føre fram til disse lidelsene. På spørsmål fra salen om homofili ble han litt brydd, og svarte at dette bare var en naturlig variasjon og at respekt for individet bla, bla , bla. Jeg opplevde det hele litt kunstig. Her dreide hele foredraget seg om oppvekst og avvik fra det normale, men homofili er det tydeligvis helt uakseptabelt å mene noe om hvis ens tanker ikke sammenfaller med Åpen kirkegruppes.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.370
OJ,oj! Dette er farlige tanker! Tror du er på gli i dette spørsmålet og kan risikere og havne i samme bås som Kvarme. (Som vel egentlig sa omtrent det samme, uten å eksemplifisere?) Du vet vel hva det kan føre til. Bare følg med i media. Da er vi plutselig ikke så interesserte i hva du egentlig sa, men uttaler oss ut i fra hva vi ønsker du sa. Så vi virkelig kan latterliggjøre deg og slipper å identifisere oss med deg. VI har jo skjønt det! Sannheten, den rette mening(for tiden)er vår eiendom.
Nå skjønner jeg ikke en dritt!
For det første, jeg er definitivt ikke på gli mot Kvarmes synspunkter. Etter hva jeg skjønner mener Kvarme at "en god del" tilfeller av homofili, og tiltrekkning mot homofil praksis kan helbredes gjennom psykologi.
Det tilfellet jeg nevner er svært sjelden, og er egentlig dokumentert som reelle tilfeller.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.370
Der kom den igjen. Hva slags uvitenhet er det det er snakk om, og som jeg spurte tidligere i tråden, hvorfor er ideen om at homofili er en sykdom/personlighetsforstyrrelse egentlig forlatt?
Jeg satt nylig å hørte på et foredrag av en annerkjent psykolog. Han beskrev forskjellige psykiske lidelser og hvilke faktorer i oppvekst og ungdom som kunne føre fram til disse lidelsene. På spørsmål fra salen om homofili ble han litt brydd, og svarte at dette bare var en naturlig variasjon og at respekt for individet bla, bla , bla. Jeg opplevde det hele litt kunstig. Her dreide hele foredraget seg om oppvekst og avvik fra det normale, men homofili er det tydeligvis helt uakseptabelt å mene noe om hvis ens tanker ikke sammenfaller med Åpen kirkegruppes.
Skjønner ikke innlegget ditt helt SOEDAL.
Blant vanlig oppegående mennesker som ikke er styrt av fordommer og religiøse dogmer, så vet en at homofili ikke er en sykdom og personlighetsforstyrrelse, men noe helt normalt som har forkommet til alle tider og blant alle sammfunnslag i alle kulturer, men i ulik utstrekning og åpenhet rundt dette. Hvis en definerer kun det som flertallet av menneskene bedriver som noe normalt, da er ikke homofili normalt.

Det jeg mente med koblinga mellom pedofili og homofili er at noen har hørt, eller har en formening om at alle homofile har en dragning mot gutter under den seksuelle lavalderen. (Se mitt innlegg om den katolske kirka) Dette bygger på fordommer og uvitenhet.

O

om.s

Gjest
Hvis en definerer kun det som flertallet av menneskene bedriver som noe normalt, da er ikke homofili normalt.
Det synes å være "normalt" for tiden, men det er ikke naturlig......

mvh

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.370
Det synes å være "normalt" for tiden, men det er ikke naturlig......

mvh
Kan du definerer hva naturlig er ? ...stikke kjeppen i musa slik at det blir barn, og at arten videreføres ?

O

om.s

Gjest
Kan du definerer hva naturlig er ? ...stikke kjeppen i musa slik at det blir barn, og at arten videreføres ?
Det er vel lett å tenke ut selv, det er naturstridig, rent fysiologisk!

mvh

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
506
Blant vanlig oppegående mennesker som ikke er styrt av fordommer og religiøse dogmer,
Tror det er lurt å ikke generalisere for mye rundt dette med religiøsitet. Noen av de mest reflekterte og opplyste menneskene jeg kjenner er religiøse.

så vet en at homofili ikke er en sykdom og personlighetsforstyrrelse, men noe helt normalt som har forkommet til alle tider og blant alle sammfunnslag i alle kulturer, men i ulik utstrekning og åpenhet rundt dette.
Kan det ikke være en sykdom eller en personlighetsforstyrrelse fordi det har forekommet i andre tider og kulturer?

Jeg mener ikke å være påståelig her, temaet interesserer meg kun moderat. Henger meg primært opp i begrepsbruken, og stemplingen av meningsmotstandere som "uopplyste, konservative, fordomsfulle, lite oppegående, osv".

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.370
Nei, det er det ikke. Men sexundersøkelsene (som Dagbladet ofte refererer til) viser entydig at heterofile i økende grad liker å leke og utforske sex på mye av den samme måten som homsene gjør. Oralsex, analsex, bondage, S&M, ..osv. Dette blir det ikke mye barn av. Kanskje skulle en stor del av den hetrofile delen av befolkninga gå til psykolog før leken gikk for langt ?

O

om.s

Gjest
Kanskje skulle en stor del av den hetrofile delen av befolkninga gå til psykolog før leken gikk for langt ?
Kanskje ikke så dumt, når en ser rundt seg hva som foregår av div ymse mer el mindre lys sky aktiviteter, godt å gjøre opp status av og til, men hvem sier at det er pasienten som trenger behandling? kanskje pysologen har større utbytte av det hele, eller kanskje......nei nei om.s......legg av....

mvh

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Du er tydeligvis lett homofob?
Synes du ikke at det er litt merkelig å kunne se "drap, lemlestelser og kuler i hjernen i langsom kino, skrekkfilmer og informasjonsfilm fra NSB" uten å reagere, men du klarer ikke å se 2 menn som uttrykker sin kjærlighet til hverandre? Overlater konklusjonen til deg Honkey :)
Du tror ikke at det er 100-år med macho fotballidioters programmering som har laget disse holdningene? Legg for øvrig merke til at i et land med homofile ministre kjenner  vi  ( i hvert fall ikke jeg) ikke til fotballspillere som er homofile, enda disse (fotallspillerne) står det mye mere om i avisene enn det gjør om politikere.
Nå var noe av poenget med min fleipete innledning til denne debatten nettopp å sette søkelys på vårt samfunns tidvis paradoksale holdninger til ting.
Men det er et viktig poeng her: Kuler inn i øya i langsom kino er filmtriks. Og jeg VET det. De gangene jeg ser barn i krig, da blir mine reaksjoner mot homseklining for rene bagateller å regne. Som du sier er det ene en kjærlighetsakt, det andre (barn i krig) er bare en komplett ubeskrivelig virkelighet jeg bare ikke makter å akseptere. Så det står egentlig ikke så galt til med meg. I motsetning til Løkken innrømmer jeg at min antipati mot homofil praksis er MIN utfordring, og at jeg innen rimelighetens grenser mener et hvert moderne samfunn bør tåle det. Nå vel, jeg ser selvsagt også Løkkens poeng om at det må være lov å lukke øyenene for det man ikke liker å se på, det vil normalt sett ikke skade noen det heller.

Shoganai sier:
Honkey.

Det tror jeg så absolutt. Dessuten tror jeg at noen av oss er mer "seksuelt giret" (muligens mer testosteron), og derved sliter litt med å holde seksuelle tanker unna bevisstheten bare man kjenner en annens kropp mot sin. Vi kan velge å like eller mislike denne siden av oss selv, men fortrengelse fører sjelden noe godt med seg. Bedre å akseptere denne siden, og behandle den som en hver annen uvane, ved bevisstgjøring og påfølgende rasjonell handling. Jeg har diskutert disse sakene med kvinner, og det ser så absolutt også ut til at det er ofte en sammenheng mht at menn reagerer seksuelt på mange flere ting enn det kvinner gjør.

Honkey

K

kbwh

Gjest
En anekdote fra søndag formiddag:

Fruen ønsket egg og bacon til frokost, og det ordnet jeg. Så står jeg der og steker og tenker at dette er cowboymat og så begynner jeg å svinge stekespaden med knekk i håndleddet.

Jeg tror det kalles Brokeback Mountain-effekten.

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
442
Sted
Bergen
Siden Honkey ikke ville se den korte redramatiseringen av Brokeback Mountain jeg linket til tidligere (30 sekunders film spilt av kaniner ) er han kanskje mer interessert i oppfølgeren:

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Det der ser så DEFINITIVT ut til å være laget for meg! :D:D:D:D:D

Horny-Honkey

Edit:
Jeg så kaninversjonen! Kanin! Kanon! :)

enemigo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2004
Antall liker
0
Jeg insisterer på at "homoender" ikke har noe i nyhetene å gjøre!!

...og Harry Potter og Idol er ikke allmennkunnskap!

Måtte bare få det ut ¨,

K

O

om.s

Gjest
Jeg insisterer på at "homoender" ikke har noe i nyhetene å gjøre!!

...og Harry Potter og Idol er ikke allmennkunnskap!

Måtte bare få det ut ¨,

K
Vel noen av disse enden har tydeligvis ett sex liv på siden av det normale...
(Hvilket tas til inntekt at det er normalt for menneskene bla...)

mvh

enemigo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2004
Antall liker
0
Ikke noe kritikk av posten din, den passa fint inn her. Den passa kanskje ikke like fint inn i et nyhetsmedie som tar sikte på å være seriøst. Men, nå var det dagbladet som publiserte den da... :)

Disse endene burde forresten snarest i behandling. Vi har jo allerede avdekket flere mulige behandlingsformer. Forbønn eller dyrepsykolog burde vært testet her. Så kan TV Norge lage et reality show av det :)

K

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
442
Sted
Bergen
Det der ser så DEFINITIVT ut til å være laget for meg! :D:D:D:D:D

Horny-Honkey

Edit:
Jeg så kaninversjonen! Kanin! Kanon! :)

Mange bra der, bla The Shining anbefales (Ondskapens Hotell)

O

om.s

Gjest
Ikke noe kritikk av posten din, den passa fint inn her. Den passa kanskje ikke like fint inn i et nyhetsmedie som tar sikte på å være seriøst. Men, nå var det dagbladet som publiserte den da... :)

Disse endene burde forresten snarest i behandling. Vi har jo allerede avdekket flere mulige behandlingsformer. Forbønn eller dyrepsykolog burde vært testet her. Så kan TV Norge lage et reality show av det :)

K

;D

mvh

K

kbwh

Gjest
Du foretrekker damer som ikke liker menn..??  ;)
Du vet Komponenten,
Mange menn drømmer om å "få se på", og kanskje kanskje få bli med. Honkey har ellers vært såpass flink til å dele sine preferanser med oss at man godt kan anta at han har denne typen drømmer.

Topp Bunn