Honkey_Chateau
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 05.01.2006
- Antall liker
- 0
Neppe. Bare god kontakt med følelseslivet ditt! Glem ikke som jeg tidligere har nevnt, at det å legge ut drømmene sine i all offentilighet er en klar blottstilling av en selv...Mulig dere har rare drømmer, men de slår ikke mine.. :
Hadde en merkelig drøm igjen. Jeg var med i en konkurranse hvor det var om å gjøre å komme seg raskest opp en bakke. Litt underlig konsept, for noen fikk kjøre bil, mens jeg måtte springe og det gikk utrolig seint... Plutselig ser jeg en slange krysse veien, tenker at det er vel en hoggorm, og den hadde god fart, men i ettertid har jeg kommet frem til at den beveget seg mer som en mamba.. Så traff jeg jammen enda en slange, da syntes jeg det ble litt i overkant. Litt lenger oppe treffer jeg på en øgle, og det er ikke noen liten øgle, mer type iguan, og den ser ut til å vise litt interesse for meg. Dette bekymrer meg litt, men så dukker det plutselig opp en rev (IGJEN!!). Da blir øglen noe forvirret og blir litt opptatt med reven så jeg kommer meg videre.
Så er jeg plutselig i en butikk, og der blir jeg oppringt av Jonas fra Idol. Han lurer på hvem som skal sminke han før neste sending, for sist måtte han gjøre det selv. Dette vet jo ikke jeg noe om, men jeg prøver å berolige han med at det var sikkert ingen som så forskjell sist, så det går nok bra ??
Jeg begynner å bli litt bekymret for meg selv Er jeg gal..?? ???
Faktisk når Dagbladet eller VG skriver om homoender, så er faktisk det ganske opplysende og morsomt på sett og vis. Dette sett i relasjon til den utrolige mengden vås og fullstendig hjernedødt viss-vass som skrives i disse avisene (og flere med).Ikke noe kritikk av posten din, den passa fint inn her. Den passa kanskje ikke like fint inn i et nyhetsmedie som tar sikte på å være seriøst. Men, nå var det dagbladet som publiserte den da...
Mulig dere har rare drømmer, men de slår ikke mine.. :
Hadde en merkelig drøm igjen. Jeg var med i en konkurranse hvor det var om å gjøre å komme seg raskest opp en bakke. Litt underlig konsept, for noen fikk kjøre bil, mens jeg måtte springe og det gikk utrolig seint... Plutselig ser jeg en slange krysse veien, tenker at det er vel en hoggorm, og den hadde god fart, men i ettertid har jeg kommet frem til at den beveget seg mer som en mamba.. Så traff jeg jammen enda en slange, da syntes jeg det ble litt i overkant. Litt lenger oppe treffer jeg på en øgle, og det er ikke noen liten øgle, mer type iguan, og den ser ut til å vise litt interesse for meg. Dette bekymrer meg litt, men så dukker det plutselig opp en rev (IGJEN!!). Da blir øglen noe forvirret og blir litt opptatt med reven så jeg kommer meg videre.
Så er jeg plutselig i en butikk, og der blir jeg oppringt av Jonas fra Idol. Han lurer på hvem som skal sminke han før neste sending, for sist måtte han gjøre det selv. Dette vet jo ikke jeg noe om, men jeg prøver å berolige han med at det var sikkert ingen som så forskjell sist, så det går nok bra ??
Brokeback Ural....Honkey kan jo se jo på Brokeback Mountain som en oppvarming. Her er en kort redramatisering av filmen: http://www.starz.com/features/brokebackmountain/
"Ortodokse" homser som holder hardt på at det finnes et homogen og at bifile er feiginger som ikke har kommet helt ut av skapet, viser den mest ekstreme holdningen i dette spørsmålet.
Tja, du er nok litt på vippen...Mulig dere har rare drømmer, men de slår ikke mine.. :
Jeg er rett og slett fascinert! Og så tror noen av vi er moralister i dette landet!?!? Jeg mener; du kan jo bare gå to kvartaler bort fra Wal-Mart og kjøpe "Ass-fisters" "Male cock-suckers" 1-18 og "Young gays" 1- 27, så hva mases det i grunn om...?Tror kristenfolket skyter seg selv i foten med å skape så mye publisitet rundt denne filmen. De må være bra tjukke i hue. Tenk på alle kristenhomsene der borte som lever i ekteskap og godt gjemt inne i skapet. Tenk mens kjerringa drar på kristen- syklubben, og gubben drar ned på Wal-Mart iført caps og solbriller for å kjøpe "Brokeback Mountain". ;D Og kanskje han kommer på andre tanker med henblikk på det livet han lever; Ergo, her ligger alt til rette for enda mer homserier. Og dette kan da umulig tjene kristenfolket. Dette har de ikke tenkt på! 8)
Du misforsto. Det er "den" Wal-Mart ikke vil selge. Ikke "disse". Tror ikke noen hadde leet på øyelokka hvis Rimi solgte Brokeback MountainDet finnes sjapper i Norge med omtrent de filmene. Noen av de ligger kanskje ikke så langt unna f.eks Rimi. Hadde nok blitt reaksjoner om Rimi tok inn disse, særlig fordi de er ulovlige Så kontrasten finnes her også. Men alt er jo litt mindre her til lands ¨,
Men, USA er jo rimelig stort da. Vi har jo religiøse ekstremister i Europa også. Ikke mange år siden de sprengte og skjøt hverandre ikke alt for mange mil sørvest. Det var vel hakket værre enn forholdene i USA!?
K
Ja, den logikken min ble litt rar der. Antar Brokeback er å finne på Rimi etterhvert.Du misforsto. Det er "den" Wal-Mart ikke vil selge. Ikke "disse". Tror ikke noen hadde leet på øyelokka hvis Rimi solgte Brokeback Mountain
Den var vel under beltestedet, Kompo...! Pass deg bare du, ellers legger jeg ut resten av drømmetolkninga!Kankje vi ikke skulle snakke så høyt??
Her i Norge får vi ikke lov å tegne eller vise tegninger av Muhammed engang... p.g.a. religiøse fundamentalister. Og det synes vi jo er helt greit...
M.A.O du mener at menneskeheten kan homo forklares, fordi noen ender bedriver sodomi i sødre Sverige?Faktisk når Dagbladet eller VG skriver om homoender, så er faktisk det ganske opplysende og morsomt på sett og vis. Dette sett i relasjon til den utrolige mengden vås og fullstendig hjernedødt viss-vass som skrives i disse avisene (og flere med).
Om "ikke religøs" betyr, "stake opp bak", så er jeg gjerne religiøs en laaaang tid fremover.......Men jeg går ikke tilbake på at det finnes sterker religiøse krefter i Europa også!! Nei, det står jeg for inntil videre
K
Nei. jeg er ikke tilhenger til at alt skal forklares, analyseres, er dette "riktig" eller "galt"... Jeg ser bare, og konstaterer hvordan ting faktisk ER. Det er godt nok for meg.M.A.O du mener at menneskeheten kan homo forklares, fordi noen ender bedriver sodomi i sødre Sverige?
mvh
Jeg er litt slik selv, MEN jeg glemmer ikke alikevel noen ganger, hvordan ting BURDE el ikke, være, og det rekker for meg....Nei. jeg er ikke tilhenger til at alt skal forklares, analyseres, er dette "riktig" eller "galt"... Jeg ser bare, og konstaterer hvordan ting faktisk ER. Det er godt nok for meg.
Vel, snart de fleste............Eller for å si det på en annen måte:
And who the hell cares...
Hva er dette for ufin hersketeknikk om jeg tør spørre?Den var vel under beltestedet, Kompo...! Pass deg bare du, ellers legger jeg ut resten av drømmetolkninga!
Honkey
Hm... Beklager min truende holdning, ma cherie... Skal ikke gjenta seg!Hva er dette for ufin hersketeknikk om jeg tør spørre?
Er det sånn man behandler sine venner når man slipper opp for gode argumenter...?
Nå skal jeg innrømme at disse drømmetydningene dine er interessant lesning, det HØRES jo ut som du har en viss peiling... men.. nå har jeg like stor tro på drømmetyding som jeg har på astrologi (og her vil jeg tro at Affa og jeg er helt på linje) og ikke kan jeg si at jeg kjenner meg igjen i dine konklusjoner heller, så du er nok litt ute på viddene nå kjære deg.. ;D
Yes, I mean No...er selv fisk og skjønner plutselig mye ikke mer, selv om jeg ikke tror på dette....Ellers er jeg vannmann, så det forklarer vel alt...
Alle fisker er noen følesesmessig uselvstendige individer..., forresten den personen du nevner i din "signatur", er også fisk.Yes, I mean No...er selv fisk og skjønner plutselig mye ikke mer, selv om jeg ikke tror på dette....
mvh
Du får det sakt 8)Er det forskjell ler? Dette må jeg fortelle en jeg kjenner.... ;D
Vel om ikke annet så SER man forskjell på det minste. Noen er tjukke og noen er tynne og noen er svarte og noen er blå og noen er lange og noen er korte. Det er forskjell.
Eh... nå ble jeg litt usikker på hva jeg sitter her og skriver, er jeg i ferd med å rote meg inn i noe nå...? :-/