Jag köper att ni vill ha ett naturligt ljud.
Men att klaga på att momentum wireless har loudness ljud när de är gjorda för att spela fint på låg nivå i miljöer som inte är hemma blir för dumt... De ska ju precis funka på detta viset ju. Man går inte runt i trafik tex med discovolym i öronen.
-Nej,man går runt med ett lägre ljud som tar fram det mesta utan att man är helt döv för omgivningen.
Kompromisser är vad det är oavsett om vissa har missförstått och inte köpt vad de trodde.
Bättre att slänga skräpet då och hoppas på de andra?
Jag säger det igen- jag fann inga trådlurar upp till detta priset som jag hade valt i stället för momentum om man ser till helheten... Och jag har lyssnat på mååånga olika!
Det skulle liksom bli en uppgradering av mina gamla på många sätt.
Obs. Jag älskar mina gamla beyerdynamic dt131 tror jag de heter. De är verkligen underhållande att använda, men helvete vad mycket man missar av detaljer i stökiga miljöer utan att köra volymen i topp och spränga öronen.
ok, vore man ute efter bara välljud endast,så finns det väl en del men enkelhet har sitt pris!
Tänk-Det finns till och med folk som älskar "Bose minisystem", när det finns riktiga högtalare
. Otroligt...
Enkelhet har sitt pris.