Kjøpte Momentum Wireless for 3022,50 inkl. frakt hos Platekompaniet. Bestilte mine i går og fikk de i postkassa i dag.
Mtp portabel lyd, hvilke andre alternativer har du vurdert? Har siklet på disse en stund men om lyden er laber så må man i tenkeboksen.Utfordring: hvordan vet man at aptx-codec'en kjører? Har aldri sett noe som indikerer hverken det ene eller andre.
Jeg har dog kun kjørt dette headsettet mot en iphone via blutooth, og Apple støtter ikke aptx, så min opplevelse av lyden vil jo da være uten. Hadde ultimat lyd vært målet, så hadde nok ikke disse klokkene stått øverst på blokka, men som trådløse klokker med støykansellering, så har ikke jeg hørt bedre alternativer. Her finnes forøvrig en liste over produkter med aptx-støtte: Wireless Headphones and Bluetooth Speakers - aptX® Products
Lyden er langt fra laber men til denne prisen kan du sikkert få andre hodetelefoner med kabel med hakket bedre lyd.Mtp portabel lyd, hvilke andre alternativer har du vurdert? Har siklet på disse en stund men om lyden er laber så må man i tenkeboksen.Utfordring: hvordan vet man at aptx-codec'en kjører? Har aldri sett noe som indikerer hverken det ene eller andre.
Jeg har dog kun kjørt dette headsettet mot en iphone via blutooth, og Apple støtter ikke aptx, så min opplevelse av lyden vil jo da være uten. Hadde ultimat lyd vært målet, så hadde nok ikke disse klokkene stått øverst på blokka, men som trådløse klokker med støykansellering, så har ikke jeg hørt bedre alternativer. Her finnes forøvrig en liste over produkter med aptx-støtte: Wireless Headphones and Bluetooth Speakers - aptX® Products
Skal Urbaniten pensjoneres allerede? =DTakk for koden, handlet nettopp et par wireless til kr 3000
Aldri hatt Urbanite men sikla på et par momentum en stund. 4000 syntes jeg er litt stivt for et par hodetelefoner til kontoret men til kl 3000 så kan man jo ikke si neiSkal Urbaniten pensjoneres allerede? =DTakk for koden, handlet nettopp et par wireless til kr 3000
Jeg tror hverken musikkinteressen eller interessen for god lyd blir borte, den skifter bare form. Her om dagen prøvde jeg de nye Sennheiser Momentum med trådløs forbindelse og støykanselering. Synes de lød tett på HD800 i store deler av registeret. Alt dette for 4.000,- God lyd blir billigere og lettere å bruke.