Hva dette (ekte penger og Monopolpenger ) har med Jens Stoltenberg ( den nye sentralbanksjefen ) å gjøre forstår jeg ikke helt???
Det synes for øvrig som om Jensemann må be om utsettelse i forhold til tiltredelse fordi verdensfreden "krever" at han fortsetter som NATO sjef en stund til.Og da kommer vi i den litt pikante situasjonen at visesjefen, som i og med at hun ikke fikk/får jobben er veiet og funnet for lett, faktisk må fungere som sentralbanksjef til NATO/verdensfreden finner seg en ny sjef.
Støre er ( og dette påstår jeg ikke for å være slem, men det er nok et faktum ) så opptatt av å gjøre utenlandske statsledere til lags at han garantert ikke kommer til å kreve fra NATO at han får Jens hjem nå.
Ikke for å være slem mot den kvinnelige kandidaten så håper jeg at "noen" hvsker Slagsmål Vedum i øret at han skal se på han som bor i Sveits. Det ville være et passende "takk for sist" til AP for alt rotet om oppløsing av Viken. Da vil han unngå Jens, AP vil få (berettiget?) kjeft for at ikke en dame får jobben og vi vil få en sentralbanksjef som er kvalifisert og "upolitisk"!