Jeg ser mye lettere andres skrivefeil enn mine egne. Det betyr vel at jeg er flink til å ta bjelken ut av andres øye, mens jeg veiver rundt med den i mitt eget glasshusSom tidligere nevt, jeg skriver alle innlegg på Sentralen på mobiltelefon og med medfødte pølsefingre, str medister, så blir det fort mange skiverlefi. Har allerede rettet mitt innlegg, men tydeligvis ikke raskt nok
Så bra. Hadde selv en LM og det var en feil med den og jeg fikk ny uten noe dikkedarier, tommel opp for Mala og deres serviceinnstilling (da Mala holdt til i Mysen)Kjapt svar fra Mala. Er bare å pakke forsterker i esken sin, kjøre en liten tur og levere den hos forsterkerdoktoren
Imponert over rask respons fra Mala
Ingen løse kabler, de satt godt fast, både høyttaler og signal. Får se hva doktoren sier Viste seg at jeg har truffet ham en gang tidligere. Var på demo av Pylon hos ham da de var helt nye på markedet i Norge. Hadde et par hyggelige timer i kveld med musikk og prat. Han hadde heldigvis sekkehjul slik at jeg slapp å bære den fra bilenSiden feilen ikke følger rørene, så vet du at rørene er ok. Så da er det "noe" annet. Sikker på at ikke ledningen ut fra den kanalen kan ha hoppet ut ? Høyttalerkabelen til den kanalen sitter i ? Forsøkt å bytte om på kanalkablene inn til forsterkeren (?)
Ikke hos noen som heter Ones jeg har levert den. Han har nicket Samleren her.Ones geier å fikse det meste, men det går ikke akkurat fort......
Mvh
Et meget godt alternativ, og en mann som vet hva han gjør.Ikke hos noen som heter Ones jeg har levert den. Han har nicket Samleren her.
Ser at her skrev jeg i ørsken, slår av forsterker først selvfølgelig.Omvendt i forhold hva jeg har hørt og gjør selv, uten at jeg tror det har noe å gjøre med dette problemet.
Hun er en MEGET spesiell dame, men har alltid hatt et godt forhold til henne, også etter jeg ble skilt.Fantastisk svigermor du har
Det er en SL-2000 Fikk den gratis da hastighet var ustabil. Giver hadde snakket med en kompis av seg som mente det måtte byttes reim. Så litt overrasket ut da jeg sa den var direktedrevetEr det en SL 2000 eller en 23A?
@SeskageDet er en SL-2000 Fikk den gratis da hastighet var ustabil. Giver hadde snakket med en kompis av seg som mente det måtte byttes reim. Så litt overrasket ut da jeg sa den var direktedrevet
Har hatt litt problemer med å få den til å gå jevnt, men nå er potmetre renset, og etter et råd jeg fant på nett, beveget litt på justering for quartzstyringen.
Vis vedlegget 782348
Tidligere har jeg brukt Biltema sin, men etter råd fra en som driver med rep av elektronikk kjøpte jeg 7-78 kontaktspray.
Smurte potmetre med den i dag, synes faktisk det ble hakket mindre motstand når jeg skrur på dem.
Den hadde gått helt fint i en uke nå, men i dag var den litt ustabil igjen. Måtte justere hastighet før jeg kunne spille plater.
Har allerede en som har «reservert» den hvis jeg selger. Men må innrømme den er fristende å beholde. Liker disse spillerne fra Technics Har hatt 23A tidligere samt et par andre halvautomatiske i den nedre del av skalaen.Lyst til å tjene en hundrings?
Takk Jeg synes den låter bra! Har ikke spilt hele enda, har blitt stående en stund uten å spilles.Ser veldig bra ut hvordan er lyden på den Adele platen? har tenkt å bestille den
mvh
Som du ser er det oppstilt med en kortere Audio Technics arm
Ja, jeg er kjent med at den først hadde en kortere arm. Er veldig glad for at det kom en 12 tommer på den istedenfor.
Hva er en Audio Technics arm for noe??Som du ser er det oppstilt med en kortere Audio Technics arm
Om du ser på dit tastatur, så står A og S tasten ved siden av hin anden, og med fingre som en pølsemand, bliver der svært at skille den ad når man skriver stærkt.Hva er en Audio Technics arm for noe??