Vis vedlegget 793390
Dagens platefangst
Dukket opp i en annonse i går og da selger bor noen minutters kjøring unna var jeg kjapp med å reservere disse. Liker Ritenour og Lorber godt, og disse to albumene kunne jeg ikke finne på Tidal.
The Royal Scam har jeg fra før, men er dessverre et hakk i midt eksemplar. Spyro Gyra har jeg ikke noe av fra før, så da ble den også kjøpt inn.
Har vasket dem nå, og de spiller helt greit. Lyden på eksemplaret av The Royal Scam som jeg hadde er bedre enn det som kom i hus, så blir vel til at begge beholdes.
Så litt funfact om min 17. tippoldefar, har et par onkler og en kusine som har gravd godt i familiehistorien
Han var Sir James of Douglas, gift med søsteren til Robert the Bruce. Han levde i en svært turbulent tid i Skottland. Filmen Outlaw king på Netflix handler om Robert og bla James Douglas.
Han døde i et slag i Spania 25 august 1330 på vei til det Hellige land med hjertet til kong Robert the Bruce.
Vis vedlegget 793399
Så jeg må visst få endret på status her på hfs, kan ikke kalles hifi-freak, Lord Skage passer vel bedre