Utlån på ubestemt tid det heter quadraspire. Den modellen er utgått, men mye samme løsninger fremdelesHer må nesten @T-1 på banen Racket kommer derfra, tror han ble nektet å ha det i hus Så da havnet det hos meg, her mangler det totalt interiørpoliti.
Msn jeg er helt enig, det er veldig fint!
Som du får kjøpt av Terje i HortenUtlån på ubestemt tid det heter quadraspire. Den modellen er utgått, men mye samme løsninger fremdeles
Det ante megSom du får kjøpt av Terje i Horten
Jelco er en fin arm. Hadde en slik på en Thorens 521. Jeg hadde en Cadenza Blue på den, favoritten på den spilleren var en SPU jeg fikk låne av Vermin. Det var trøkk, varme, fylde og ingenting irriterende oppover. Jeg hadde ikke solgt den Thorensen i dag, jeg hadde nok beholdt en SPU til også. Første pickupen jeg hadde på min Avid Acutus var en DL-103 (ikke R) og de har sannelig trøkk og moro når de er montert i tung nok arm (med gode lager). Super pickup.Takk
De vil nok få spilletid begge her, synes det er moro å bytte litt Hørselen min er ganske så følsom for skarp diskant, så skal ikke se bort fra at det er grunnen til at jeg liker Denon så godt. Skarp i toppen er den definitivt ikke.
Jeg liker jo godt Cadenza red også, den har jo spilt her fra jeg fikk spilleren i hus
Ja, jeg vet om det andre hullet i plinthet, men tror neppe det går å montere en arm til i det slik som 12 tommelen er montert. Så da må det uansett bores nytt hull hvis en arm nr 2 skal fungere
Da vet du jo hvor du skal henvende deg neste gang du er i Oslo, i tilfelle ungdommen lar deg slippe fra en liten stund. Her er du velkommen. Uansett er jo det morsomste å få noe til å blomstre mer enn forventet, akkurat det krever jo typisk litt jobbing, og blir en slags seier.Takk @Fosse
Følger med på tråden din og er imponert over hvor mye bra du har av spillere, armer, pickuper osv.
Litt artig er det også at jeg på et par av bildene dine ser huset yngste guttungen bor i like over broen på Ulvøya
Veldig enig i det siste du skriver Merker at jeg sitter mye på kjøkkenet og spiller musikk på anlegget der, og det har ikke kostet meg mange kronene.Da vet du jo hvor du skal henvende deg neste gang du er i Oslo, i tilfelle ungdommen lar deg slippe fra en liten stund. Her er du velkommen. Uansett er jo det morsomste å få noe til å blomstre mer enn forventet, akkurat det krever jo typisk litt jobbing, og blir en slags seier.
Eller kongen av barbakkeKan jo selvfølgelig vurdere Jarlen av Skage eller Earl of Skage
Følger rådet ditt i dag Nå er det noe enda «morsommere» som står på to do listen…..,Jeg ville flyttet på greiene……..hvis jeg kjedet meg……..hvis du ikke kjeder deg, fortsett spillingen og kos deg med ungdomsmusikken
Da spilles denne på godset Ikke hørt hele enda, men får litt assosiasjoner til Knut Reiersrud og Iver Kleive sine album med kirkeorgel og gitar.
La merke til det jeg også, så den har nok blitt presset raskere enn forventet og glemt å endre i nettbutikken.Da har jeg plutselig handlet på Karismarecords jeg også, takk for tips
Airbag og Bjørn Riis i handlekurven her.
Ikke verst at du fikk den Meer allerede, når det står releasedate 25.mars
mvh
662 platen var klart den med dårligst lyd imo. Kingfish plata var det bra lyd på. 662 var faktisk litt livløs i forhold, men for all del verdt pengeneFaen, som jeg er misunnelig . Har akkurat fått beskjed fra iMusic om, at 662´ern er ankommet.
Den andre (bildet) og min Jethro Tull er i restordre hos leverandør
Men da kan du fortelle om vinyl/pressing..... er det noe å glede seg til??
Leeeenge siden.. godt å være norsk i Danmark eller noHva faen...... har du også fått?? Føler meg bedraget/storsvindlet... og så av et dansk firma