Cheap bastard... Du har råd på en 5-meterSetter en Biltemakabel (1,5m) på at den rekker fram før Helga!![]()
Jess, men jeg har en på 1,5m liggende og kommer ikke pakken hans frem innen Helga dukker opp, skal jeg sende kabelen FOC Hadde han kjøpt Node X derimot...Cheap bastard... Du har råd på en 5-meter![]()
![]()
Du får sende meg adressen på PM, så får du kabelen FØR Helga!Vis vedlegget 932931
Forventet levering på mandag ifølge postens app
Får glede meg over at jeg i så tilfelle får meg en ny 1,5 meter lang kvalitetskabel FOC, ikke sant @TT. ?![]()
Gratulerer med ny box mister
mvh
TakkerSlitan! Blir nok riktig så bra![]()
Se der ja. Gratulerer så mye! Ser at jeg blir skyldig nå![]()
TakkerAh Grattis med ny super boks, håper den gir musikalsk glede. Hvilken strømme tjeneste bruker du på den.![]()
Grattis! Den er en ganske snerten liten boks.Jeg fikk dessverre rett i at pakken fra Høvdingen ikke ville være i hus før over helgen.
Men, i dag kunne jeg hente streameren jeg har gledet meg til å få i hus!
Svært solid pakket, og emballasje som lyser kvalitet
Vis vedlegget 934036 Vis vedlegget 934037 Vis vedlegget 934038
En lekker sak!
Vis vedlegget 934039
På plass i anlegget
Vis vedlegget 934040
Så langt virker det absolutt lovende! synes det er hakket mer oppløst enn med Node2. Appen er oversiktlig og enkel å bruke. Det gikk kjapt å sette den opp og etter at jeg skjønte at jeg måtte inn å endre hvilken utgang som var koblet har den spilt musikk
Koblet via USB til min Lm -502 CA dac.
TakkGrattis! Den er en ganske snerten liten boks.
TakkSlitan![]()
Slik var det også med Bluesound Node 131/X, sånn til infoDet går kanskje litt tid fra den blir slått på første gang til den registrerer at det er nyere programvare tilgjengelig?
StemmerKultDe spiller på Fjellpark festivalen i helga
mvh
Og siden Ølflexs strømkabelen med dårlig IEC plast kontakt ikke virket på Eversolo, så virker automatisk ingen andre strømkabler heller på dette apparatet.I kveld fikk EverSolo «ny» strømkabel, byttet den originale med en Ølflex? jeg hadde i anlegget på rommet ungene bruker når de besøker gamlefar.
Merker jeg noen forskjell? Ikke det grann, men ser jo litt stiligere ut enn den kjedelige og tynne originalen
Vis vedlegget 941497