V
vinyl-mannen
Gjest
Tatt rett fra en av Regjeringens pressekonferanser (nåværende?, ikke at det er det betyr noe hvem vi har?(regjering) )?
Hm, ble dette litt uklart?
Tatt rett fra en av Regjeringens pressekonferanser (nåværende?, ikke at det er det betyr noe hvem vi har?(regjering) )?
Her må jeg takke for tipset. Har lurt på om jeg må kjøpe et riaa trinn til. Men jeg har jo en passiv Doxa pre jeg kan brukeVis vedlegget 954094
Omsider har jeg somlet meg til å montere VTA on the fly på Jelcoarmen som er montert med SP-25. Kjøpte On the fly for halvannet år siden, minst.
Vis vedlegget 954095
Klarte også å få plass til den på toppen, og for å klare meg med en step-up/riaa koblet jeg begge spillerne via en Schiit SYS passiv forforsterker. Fungerte utmerket!
Vis vedlegget 954096
Takk og det samme ønskes for degGod høytid mr og takk for råd og tips i 2023. Slikt settes pris på.
Takk for Interessant lesestoff, selv om jeg ikke kommer til å huske en pøkk av det om en uke🫣Interessant artikkel hos NRK i dag om Carol Kaye. Mulig kjent stoff for mange, men for meg var dette ny kunnskap
Hun ble kalt verdens beste bassist
I en tid da mannlige musikere dominerte fullstendig, ble Carol Kaye en av verdens beste og mest ettertraktede bassister.www.nrk.no
Var inne å kikket på spilleren, ser jo riktig så fjong ut den.Ekorngenet mitt slo til igjen
Fikk tilbud om å få noen små og søte høyttalere av en bekjent. Det viste seg å være MHF 11.1, litt norsk hfifhistorie.
jeg hadde jo sett dem på bilder, så visste at de var små, men så små! Må vel være blant verdens minste gulvstående høyttalere?
Fikk tilsendt disse to bildene:
Vis vedlegget 992865 Vis vedlegget 992866
De ble hentet i går og koblet opp på kjøkkenanlegget. Ikke gjort noe med dem, men de trenger litt TLC, har noen malingsflekker og riper.
Vis vedlegget 992867
De spiller slett ikke verst, får litt hjelp i bunnen av min lille Sumiko S.5 sub. Artig å få i hus
Ps: Imponerte meg selv i dag med å omsider legge ut min AT-LP5X på Finn. Har stått på TO DO listen siden lenge før jul
Var en spiller som overrasket meg positivt, absolutt!Var inne å kikket på spilleren, ser jo riktig så fjong ut den.
TakkLykke til med salg av AT
NHF 11.1 er ikke store neiKompisen din må ha stor vaskemaskin. De høyttalerne må ha krympet