motoren
Æresmedlem
Hyggelig å høre fra deg igjen T-1 Du må ha riktig god bedring
mvh
mvh
TakkSpennende, umiddelbare inntrykk?
Det høres ut som en Frank.Er riktig så fornøyd med meg selv nå
I går fikk jeg ut av huset litt av det som fyller «lageret» med gammalt ræl.
Et Technics rack med receiver, kassettspiller og høyttalere, to andre par høyttalere, en Pioneer forsterker og to platespillere som trenger rep.
Vis vedlegget 1064220 Vis vedlegget 1064221 Vis vedlegget 1064222 Vis vedlegget 1064223
Det ble hentet av en som tydeligvis har som hobby å fixe og videreselge. Bilen hans ble fylt til randen og vi var begge fornøyde
TakkGrattis med ny forsterker.
Lurer litt på et sett EL34 til min også. Har kun spilt med KT88 her.
Spiller du i triodemodus?
mvh
TakkGRATTIS med ny streamer. Flytte på komponenter er vel bare koss.
MVH
TakkGrattis med ny box Bare å koble og kose seg
mvh
Gratulerer med stilig dac
God bedring....
TakkerSlitan og god bedring!
502ia forsterker? Jøsses. Solgt som en 518 daEtter tre døgn hvor mye av døgnet er tilbrakt på den hvite tronen, våget jeg endelig å kjøre for å hente pakke som var kommet med posten.
Vis vedlegget 1066917
Eversolo Z8 dac.
Vis vedlegget 1066918
Planen er at den skal erstatte min gamle og gode Lm 502ca i hovedanlegget. Planen er at den skal selges sammen med Lm 502iA forsterkeren min. Begge har «gull» fronten så passer best at de selges samlet.
Vis vedlegget 1066919
Nå er det bare å samle krefter til å orke å koble om og flytte på komponenter i anlegget.
Skylder på at jeg er pjusk! Selvfølgelig er det en 518iA forsterker jeg har.502ia forsterker? Jøsses. Solgt som en 518 da
TakkGod bedring!
Konfererte med Høvdingen på Mail før jeg kjøpte z8 om hvor dacen var i hierarkiet til Eversolo. Bedre enn den i A6ME og litt under den som er i A8 var svaret.Gratulerer!
Hva er det som gjør at du vil ha en Z8 i tillegg til A6?
Har den et snepp opp på kvalitet i DACen?
mvh
Håper jeg ikke kommer til å angre, sitter langt inne å bytte ut den dacen! Hadde den hatt sort eller sølv front hadde jeg nok beholdt den, men den og forsterker hører sammen som sett med den gullfronten.Oi oi oi, det var et modig skritt og ta. Der hadde jeg muligens feiga ut sjøl.
Godt at du liker det du hører! Så er spørsmålet om det er en oppgradering, eller et sideveis bytte?
TakkGratulerer
Husker godt Ottoen, ja. Fint bilde!Ikke hi-fi, men i dag kom det opp nytt trykk på kjøkkenveggen
Nr2 av 30, kunstner er Allen Vedeler.
Vis vedlegget 1071358
Regner med alle bergensere umiddelbart gjenkjenner hvem som er «modellen» her.
Slik ser det ut på plass på veggen:
Vis vedlegget 1071359
For dem som er så uheldig at de ikke vet hvem denne legenden er, så er det altså Ottoen. En av byens kjente originaler som gikk rundt krokrygget med sykkelen sin.
Eg flyttet i -96, så no smiler jeg bare i SkiKjente dokkar til the smiler også? Han gikk rundt i Bergen å bare smilte har jeg hørt.