Sevald
Avviker.
Fått lånt meg et Riaa trinn. Lenge siden vinylen har snurret her i hus. Gøy å teste. Og greit ikke bare ha fokus på bass utfordringer
Takk for det Kjekt du finner tråden underholdende.Fantastisk flott anlegg og lytterom! Virkelig morsomt å lese gjennom tråden.
Er kun eieren som blir forsurer med dsp Noen vil kort og godt ikke akseptere at jorden er rundt eller at valget ikke er fiksetHerlig løsning! Kjekt at du fikk til godlyd med litt god, gammeldags dsp. Ikke verst med tanke på at dsp og subber alltid forsurer lydkvaliteten i skikkelige anlegg!
Kanskje du ikke har godt nok anlegg til å få det med deg at det har blitt dårlig?
Lurt. Armaflec tape har jeg brukt bak det meste. Det er tape for rørisolasjon. Funker braKult!
Jeg har møbelpads bak ALT som henger løst
Noen bruker unødvendig lang tid på å innse det, dessverreDSP er en nødvendighet for at bassen skal bli topp.
Enig. Gjør ingen nytte og ser tosjen utDu må fjerne den fjøla under platespilleren!!
Enig der. Forstyrrende rotete ugreier vil vi ha oss frabedtVi må passe på hverandre vettu, vi som setter utseende før lyd!
Jeg har ikke hørt Superline med Hicap men tror ikke du har hørt potensialet i din Superline enda...Whest RIAA trinnet spiller veldig bra. Har ikke gjort noen justeringer. Bare plugget det i og spilt musikk. Vokalen er litt mere fremtredende. Litt mere små detaljer. Forskjellen mellom Naim Superline og Whest er ikke stor, men virker nesten som at whest passer litt bedre sammen med min ZYX 4D Ultimate PU. Superline min blir foret med Hicap strømforsyning. Kunne godt tenke meg å teste en Naim supercap før jeg konkludere.
Superline er nok ment til å parres med supercap. Så jeg tror nok du har rett i det. Hadde vært moro å hørt. Følger med på brukten i det store utland. Vurdere å trekke min annonse.Jeg har ikke hørt Superline med Hicap men tror ikke du har hørt potensialet i din Superline enda...
Heilt tulleruske priser. Dessverre.Hadde avtale om å selge mitt sett (meget rimelig), men det står nå på lager til jeg får bedre plass. Prisene på nye Naim psuer er jo mildt sagt rimelig stive. 75K for et psu til en riaa som heller ikke er gratis er mer en jeg er villig å betale. Min burde nok ha fått en recapping og da er det også mulighet for DR oppgradering, ikke billig det heller men tror det det kostet 21K med service og DR oppgradering for noen år siden, så sikker noen tusen mer nå.