Små løk kanskje Ellers strålende fornøyd med SOtm.Godt du fikk ordnet SOtM igjen! Må si det ikke akkurat virker som at du er «helt løk på data»
Godt å høreSmå løk kanskje Ellers strålende fornøyd med SOtm.
Har glemt å gratulere deg med ny platespiller! Lekker og glætt som resten av oppsettet, sklir rett inn. Bare synd den ikke kan stå på egne ben...Mulig noen synes at jeg har tatt et kjedelig valg av platespiller Clearaudio Ovation og Magnify arm.. Ingen eksotiske former. Ingen boreplattformer eller kjempestore tallerken. Dette blir liksom litt Toyota. Men jeg synes den oser kvalitet og er stilren. Hvordan der låter vet jeg ikke, må bruke litt tid til å sette den opp skikkelig
Vis vedlegget 734996
Helt sikkert, men synes det der var kjipe greier å klemme inn i det lekre rommet/oppsettet ditt. Altfor dyrt for noe så kjipt!Sitter å lurer i fremtiden subløsning her i hulen. Har lurt på bygge selv. Kanskje 2 stk dayton UM22 18 på hver side. Kasser som er slanke i dybden og går fra gulv til tak. Evt 15". Da kunne jeg kanskje hatt 3 stk på hver side. Kikket også litt på dei nye subbene til Av shop. 2 slike stalket på hver side. Går ikke kjeller dypt. Men kunne kanskje presset dem litt med dsp.
Hadde det vært en god løsning?
Det kommer virkelig an på spørs. Merker relativt stor forskjell etter at jeg samlet bassen til en side av rommet.Tror kanskje det er mer bassvaluta for pengene med flere drivere spredd i høyde og bredde enn det er med færre store?
Det er også målet med mitt kommende. Integrere 8x18 på en litt diskret måte.Har ikke lyst til at det første en legger merke til i rommet er subbene.
Takk. Den står bedre på egne bein enn woodpecker jeg hadde. Men ikke noe nederlag å trivest endå bedre med skosålerHar glemt å gratulere deg med ny platespiller! Lekker og glætt som resten av oppsettet, sklir rett inn. Bare synd den ikke kan stå på egne ben...
Spennende å se hvordan du løser det.Det er også målet med mitt kommende. Integrere 8x18 på en litt diskret måte.
Skinnesag er kanskje det beste verktøyet jeg har kjøpt. Jeg har Festool sin, men ser at blå Bosch er nærmest en ren kopi , så jeg vil tro den også er svært bra, minuset er at ingen av disse har en grei pris.Lurer på om jeg skal handle dykksag/sirkelsag med skinne. Har fra før grei slissesag, men tenker at skinnesag er mere nøyaktig. Tanken er å begynne i det små med basskassene/tårn. Noen som har lyst å anbefale en skinnesag til en grei pris?
Lamellfres? Som er grei?Jula har en til en tusenlapp.
Såg på den nå. Bør vel gjøre gjøre jobben. Vet liksom ikke hva jeg skal se etter. Et verktøy som jeg ikke har brukt før. Men tenker at det er sikkert lurt å bruke på sammenføyninger og avstivere.Ja lamellfres, du får jo garanti på verktøyet.
Godt tips. TakkDet eneste en bør være litt obs på, er tykkelsen på lamellene vs tykkelsen på sagbladet. Jeg kjøpte noen lameller (på Jula ?) Som var en del tynnere enn sagbladet. Det gjorde at platene "vinglet" litt når jeg satt de sammen. Som igjen gjorde at jeg noen steder fikk noen bittesmå skjevheter i kassene. De har i en slags finer. Mener Gustavsen (?) har noen i presset bøk (?), de sveller ørlite når de blir fuktige av limet, og da blir det en helt tight passning...